معرفی و دانلود کتاب جعبه ابزار بورس

عکس جلد کتاب جعبه ابزار بورس
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جعبه ابزار بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جعبه ابزار بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جعبه ابزار بورس

کتاب جعبه ابزار بورس، یک مجموعه‌ی کامل از تمام ابزارهایی است که برای موفقیت در سرمایه‌گذاری در بورس به آن‌ها احتیاج دارید. اگر به تازگی قصد ورود به دنیای سرمایه‌گذاری در بورس را گرفته‌اید و به دنبال یک منبع آموزشی کامل و دقیق هستید تا فعالیت خود را با ریسک کمتری انجام دهید، می‌توانید از کتاب تالیف‌شده توسط سید صادق بحرینی و حسین محسنی استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب جعبه ابزار بورس

سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف، از آن دسته کارهایی‌ست که با توجه به سودآوری‌ای که دارد، جذابیت فراوانی برای افراد مختلف ایجاد کرده و بسیاری از افراد در هر سن و موقعیتی علاقه‌مند به فعالیت در این دنیای پرریسک اما سودده هستند. از طرفی چالش‌ها و ریسک‌های متعددی در این فضا وجود دارد و مقابله با هر یک و توانایی تصمیم‌گیری درست در شرایط مختلف، نیازمند دانش و تجربه‌ایست که در صورت عدم بهره‌مندی از آن، امکان روبه‌رویی با ضرر و زیان‌های کوچک و بزرگ در این مسیر وجود دارد. از همین رو، با توجه به استقبالی که نسبت به سرمایه‌گذاری به شیوه‌های متفاوت صورت می‌گیرد و نیاز به آموزش پیش از شروع فعالیت، منابع آموزشی مختلفی برای پوشش دادن مفاهیم و ریزجزئیات سرمایه‌گذاری تالیف شده‌اند. کتاب جعبه ابزار بورس که برای مبتدیان این حوزه نگاشته شده، هفت ابزاری را که در ابتدای مسیر سرمایه‌گذاری خود به آن‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد به صورت مفصل مورد بررسی قرار داده است.

فرا گرفتن قواعد بورس و مفاهیم آن و آگاهی در رابطه با این بستر سرمایه‌گذاری، از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند رشد و توسعه‌ی بازارهای سرمایه را به دنبال خود داشته باشد. به همین دلیل هم اهمیت یادگیری مفاهیم این حوزه و نیز تولید منابع آموزشی، هم برای مبتدیان و هم برای حرفه‌ای‌ها، بالاتر می‌رود. در کتاب جعبه ابزار بورس، ابزارهای مختلف مورد نیاز مبتدیان به صورت مفصل و با بیانی ساده که درک آن برای افرادی که به تازگی با این فضا آشنایی پیدا کرده‌اند، آسان باشد، توضیح داده شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب جعبه ابزار بورس

سید صادق بحرینی و حسین محسنی، مولفین این راهنمای آموزش بورس، سهام عادی را به عنوان اولین ابزار بورس معرفی می‌کنند که در واقع مشهورترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است که امکان دسترسی آسان به آن و رشد قابل‌توجهی که دارد، باعث استقبال سرمایه‌گذاران متعددی شده است. نویسندگان سپس به سراغ بررسی اوراق بهادار با درآمد ثابت رفته‌اند که با توجه به سوددهی ثابتی که دارد، بهترین گزینه برای افرادی‌ هست که ثبات را به پذیرش ریسک ترجیح می‌دهند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، سومین ابزار موجود است که برای سرمایه‌گذاری در آن، باید کمی ریسک‌پذیرتر بود. صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل‌معامله نیز، با توجه به مزایای قابل‌توجهی که دارند، مانند معافیت‌ از مالیات و کارمزد کم، از ابزارهای محبوب بورس هستند. در ادامه، اوراق تسهیلات مسکن و اختیار فروش تبعی نیز به عنوان محتویات این جعبه ابزار بورس، مورد بررسی قرار داده شده‌اند. در پایان هم، به شرح جزئیات و نکات قراردادهای آتی سهام پرداخته شده که از پرریسک‌ترین‌ها هستند و حتی در صورتی که ریسک‌پذیری بالایی داشته باشید نیز، باید پیش از شروع کار با آن‌ها، دانش خود را ارتقا دهید تا با زیان کمتری مواجه شوید و از قابلیت سوددهی بالای آن نیز بهره‌مند شوید.

این اثر توسط انتشارات بورس به چاپ رسیده است.

کتاب جعبه ابزار بورس برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزش بورس را به تمام مبتدیان این حوزه که به دنبال ارتقای دانش خود، پیش از آغاز سرمایه‌گذاری هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب جعبه ابزار بورس می‌خوانیم

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با در نظر گرفتن سلایق سرمایه‌گذاران و دامنه‌ی ریسک‌پذیری آنان و به عبارتی به‌منظور پاسخ‌گویی به خواست سرمایه‌‌گذاران مختلف با ساختارها و سازوکارهای مختلفی شکل گرفته‌اند. صندوق سرمایه‌گذاری مشترک در نزد عموم سرمایه‌گذاران از شهرت بیشتری برخوردار است، به‌گونه‌ای که هنگام صحبت از صندوق سرمایه‌گذاری، ذهن آن‌ها به‌سمت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک سوق می‌یابد. صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک نیز یکی از انواع واسطه‌ها و از جمله نهادهایی هستند که با فروش پیوسته‌ی واحد سرمایه‌گذاری (یونیت) خود به عموم مردم، وجوهی را تحصیل و آن‌ها را در ترکیب متنوعی از اوراق بهادار شامل سهام، اوراق با درآمد ثابت، ابزارهای کوتاه‌مدت بازار پول و دارایی‌‌های دیگر، با توجه به هدف صندوق، به‌طور حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیشگفتار
ابزار اول: سهام عادی
ابزار دوم: اوراق بهادار با درآمد ثابت
ابزار سوم: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک
ابزار چهارم: صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله
ابزار پنجم: حق تقدم تسهیلات مسکن
ابزار ششم: اختیار فروش تبعی
ابزار هفتم: آتی سهام
منابع و مآخذ
برخی سایت‌های مفید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جعبه ابزار بورس
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-7872-00-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جعبه ابزار بورس

امیررضا
۱۴۰۲/۱۱/۴
چندان مفید نبود فقط انواع سهام رو صرفا معرفی میکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جعبه ابزار بورس

برای دریافت کتاب جعبه ابزار بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.