معرفی و دانلود کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود

عکس جلد کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود

علی اکبر زین‌ العابدین در کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود داستان آقای نارنجی و فرزندش، نارنجک را روایت می‌کند که اگرچه بسیار به انسان‌ها شباهت دارند، اما در واقع موجوداتی عجیب‌وغریبند. راستش را بخواهید، خودمان هم دقیقاً نمی‌دانیم اگر جناب نارنجی و پسرش انسان نیستند، دقیقاً از چه گونه‌ای هستند، اما می‌دانیم در کتاب حاضر داستان زندگی نارنجی و نارنجک در قالب داستانی مصور برای شما روایت می‌شود. کتابی که شما را از خنده روده‌بر می‌کند و به تأمل وا می‌دارد

درباره‌ی کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود

کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود داستان جناب نارنجی و فرزندش، نارنجک است که علی اکبر زین‌ العابدین، نویسنده‌ی صاحب‌نام کشورمان، آن را در جذاب‌ترین شکل ممکن برایتان روایت می‌کند. داستانی درباره‌ی موجوداتی عجیب‌وغریب و دردسرساز! در وهله‌ی اول که نگاه‌تان به آن‌ها بیفتد، احتمالاً گمان می‌برید آن دو انسانند، اما به هیچ روی چنین نیست و واقعیت فرسنگ‌ها با آنچه گمان می‌کنید تفاوت دارد! اجداد آقای نارنجی در سال‌های بسیار دور از سرزمینشان، ترنجستان مهاجرت کرده و به سرزمین‌های دیگر آمده‌اند.

کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود در ژانر کمیک استریپ یا داستان مصور منتشر شده و 87 بخش مختلف را در بر می‌گیرد. این بخش‌ها عمدتاً افکار و یا اتفاقات روزمره‌ی نارنجی و نارنجک را روایت می‌کنند. علی اکبر زین العابدین همچنان که با روایت‌هایش شما را می‌خنداند، به فکر نیز وا می‌دارد.

لازم به ذکر است ثریا مختاری تصویرگری این کتاب را برعهده داشته و تصاویری که او خلق کرده، دو چندان بر جذابیت کتاب افزوده‌اند. کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود نخستین و تنها کتابی است که از نویسنده‌ای ایرانی در انتشارات پرتقال به انتشار رسیده است.

کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود مناسب چه کسانی است؟

علی اکبر زین‌ العابدین کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود را برای کودکان 7 تا 12 سال تألیف کرده است. کودکانی که از مطالعه‌ی کتاب‌های طنز لذت می‌برند و به ژانر کمیک علاقه‌ دارند، از این کتاب لذت و بهره می‌برند. پیشنهاد می‌کنیم برای آن که با ساختار کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود بیشتر آشنا شوید، ابتدا نسخه‌ی نمونه را دریافت و آن را مطالعه کنید.

با علی اکبر زین‌ العابدین بیشتر آشنا شویم

علی اکبر زین‌ العابدین، نویسنده‌ی جوان کشورمان، در سال 1359 متولد شد. او از همان کودکی شیفته‌ی خواندن و نوشتن بود و تنها هجده سال داشت که وارد حوزه‌ی نویسندگی شد. او ابتدا کار خود را با ماهنامه‌ی سروش نوجوان آغاز کرد. از علی اکبر زین‌ العابدین کتاب‌های زیادی منتشر شده که در ادامه عناوین برخی از آن‌ها را مطالعه می‌کنید: «یک پسر به علاوه‌ی کمی پدر»، «از کفش حلزونی تا حمام اتوماتیک»، «ضرب‌المثل‌های تاریخی»، «جام جهانی با بچه‌های ایرانی» و مجموعه‌ی دوازده جلدی «تاریخ ایران» (منتشرشده با نام ««تاریخ عجیب‌وغریب ایران»).

علی اکبر زین‌ العابدین خط خوشی دارد، آدم‌های اطرافش را به خنده می‌اندازد و نوجوان که بوده، در ورزش بسکتبال نیز دستی بر آتش داشته؛ خودش می‌گوید که مجلس‌گرم‌کن هر جمعی است، راحت می‌نویسد ونوشتن برایش ساده و بی‌منطق است! گفتنی است او علاوه بر نویسندگی، در مدرسه و کارگاه‌های آموزشی مختلف، ازجمله کارگاه‌های آموزش نگارش «خانه‌ی مهارت» و «دوره‌ی نویسندگی خلاق» نیز مشغول به تدریس است. در صورتی که تمایل دارید با علی اکبر زین العابدین بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به وب‌سایت او به آدرس «zeinolabedin.com» مراجعه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جناب نارنجی وارد می‌شود
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-462927-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود

سمیه صفری
۱۴۰۲/۵/۴
کوتاه و بامزه برای نوجوانان و کودکان سرگرم کنندس. به زبان عامیانه و همراه با شوخی‌های دم دستی. از خریدش راضیم ممنون از کتابراه
SAITAMA
۱۴۰۲/۳/۲۴
عالی بود ولی کم درباره‌ی نارنجک نوشته بود امید وارم در کتاب بعدی بیشتر در باره‌ی نارنجک بنویسید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود

برای دریافت کتاب جناب نارنجی وارد می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.