معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی

عکس جلد کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی

داستانی دیگر، از خالق مجموعه‌ی جودی دمدمی! مگان مک دونالد در کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی داستان دخترکی سرکش به نام جودی دمدمی را برایمان روایت می‌کند که یک گیاه خانگی به اسم «آرواره‌ها» دارد. گیاهی که در واقع، ونوسی حشره‌خوار است. حالا این گیاه خانگی بیمار شده، در حال پژمرده شدن است و جودی حاضر است برای نجات آن به هر کاری دست بزند!

درباره‌ی کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی

کتابی که پیش روی شماست، با نام جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی (Triple Pet Trouble) نوشته‌ی مگان مک دونالد (Megan McDonald)، نویسنده‌ی محبوب کتاب‌های کودک است. این اثر نخستین بار در سال 2015 به انتشار رسیده است. این کتاب از مجموعه‌ی تازه‌ای انتخاب شده که در آن ماجراهای جودی دمدمی به همراه برادرش و دوستانش پی گرفته می‌شود. آنچه در ادامه می‌خوانید، خلاصه‌ای از کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی است.

جودی دمدمی دوست‌داشتنی ما یک گیاه خانگی عجیب‌وغریب دارد. یک گیاه که اسمش را «آرواره‌ها» گذاشته. آرواره‌ها گیاه ونوس حشره‌‌خواری است که جودی دمدمی واقعاً آن را دوست دارد. با این همه، می‌توانید حدس بزنید جودی تا چه اندازه از این‌که می‌بیند دو تا از برگ‌های آرواره‌ها سیاه شده، یکی از تله‌هایش خشک شده و در حال پلاسیده شدن است، غم دارد.

معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی

مگان مک دونالد در کتاب دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی برای‌مان تعریف می‌کند که جودی یک پا گیاه‌شناس و دامپزشک است! به این معنا که به محض آن‌که حیوان یا گیاهی را می‌بیند که حال خوبی ندارد، آن را تشخیص می‌دهد و می‌تواند آن را مثل روز اول کند. حالا که نوبت به آرواره‌های خودش رسیده، او فکر می‌کند که کاملاً بلد است چه‌کار کند تا گل بیچاره پژمرده نباشد. جودی با آب باران به آرواره‌ها آب می‌دهد، برایش آواز زنبور عسل کوچولو و کتاب کارتُنک شارلوت را می‌خواند، اما در واقع هیچ‌کدام افاقه نمی‌کند. آرواره‌ها هنوز هم پژمرده است!

ماجرای کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی از آنجایی شروع می‌شود که جودی و استینک می‌فهمند که به زودی، توی دریاچه‌ی گردن قورباغه، فروشگاهی به اسم گیاهان حشره‌خوار باز شده است. از این روست که جودی و استینک تصمیم می‌گیرند همراه با پدرشان، آرواره‌ها را به فروشگاه گیاهان حشره‌خوار ببرند تا جودی با مالک آنجا، آقای پیتر تومیتو صحبت کند. آخر پیتر تومیتو اطلاعات زیادی درباره‌ی گیاهان حشره‌خوار دارد. به نظرتان آقای پیتر تومیتو می‌تواند زندگی را به آرواره‌ها برگرداند؟ باید کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی را مطالعه کرد و خود از ماجرا با خبر شد.

کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی را محبوبه نجف‌خوانی به زبان فارسی ترجمه و انتشارات افق آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است. این کتاب ذیل دو مجموعه به انتشار رسیده؛ نخست، مجموعه‌ کتاب‌های فندق و دوم، مجموعه‌ کتاب‌های جودی دمدمی و دوستان.

درباره‌ی مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان

آثاری که ذیل مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان (Judy Moody and Friends) به انتشار رسیده‌اند، داستان‌هایی خواندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند که جملگی بر محور ماجراهای جذاب و مهیجی می‌گردند که پیرامون شخصیتی به نام «جودی» و دوستانش رخ می‌دهد؛ دختری سرکش، ادا و اطواری، لوس، و البته باهوش و باذکاوت.

مجموعه داستان‌های جودی دمدمی و دوستان سرشار از وقایع طنز و صحنه‌های مفرح‌اند. به همین جهت نیز، هر مخاطب خردسالی را به سادگی با خود همراه می‌سازند. نویسنده‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی مورد بحث، مگان مک دونالد، نام دارد. او، چنان‌که در مصاحبه‌ای گفته، اغلب حوادث داستان‌های سریِ جودی دمدمی و دوستانش را از خاطرات دوران خردسالی‌اش در مدرسه اقتباس کرده است.

گفتنی است که مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان تاکنون به اغلب زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده، در شمارگانی بالا به فروش رسیده، و افتخاراتی فراوان را برای خالق خود به ارمغان آورده است. ناشر این مجموعه در ایران، گروه انتشاراتی «افق» است.

در نکوداشت کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی

  • حیوانات خانگی عجیب‌وغریب و غیرمعمول جودی (شامل آرواره‌ها، موش و تودی) موضوع اصلی کتاب جدید جودی دمدمی را تشکیل می‌دهند. (وب‌سایت آمازون)

کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانِ رده‌ی سنی 6 تا 9 سال، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی، اثر مگان مک دونالد، لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی می‌خوانیم

راکی اول از همه توی صف ایستاد. جودی گفت:«سلام، راک. مشکل حیوان خانگی‌ات چیه؟»

راکی مارمولکش را بالا گرفت و گفت: «این هودینی است. بدنش رنگ عجیبی پیدا کرده. پوستش هم کنده می‌شود.»

جودی سرش را زیر میز برد و یواشکی توی کتاب دانستنی‌هایش را نگاه کرد. بعد فوری بلند شد و به طرف گربه‌اش خم شد و گفت: «موشی فکرخوان حرف زد. گفت هودینی چیزیش نیست و فقط دارد بزرگ می‌شود. برای همین پوست می‌اندازد.»

جودی گفت: «حسابی بشورش و صبح‌ها رویش آب بپاش. این‌طوری حالش بهتر می‌شود.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آرواره‌ها عاشق می‌شود
فصل 2: موشی اسرارآمیز
فصل 3: قورقوری و خون‌آشام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-353-257-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی

برای دریافت کتاب جودی دمدمی و دوستان 5:‌ جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.