معرفی و دانلود کتاب حرص نخور بابا

عکس جلد کتاب حرص نخور بابا
قیمت:
۳۹۵۰۰ 27650 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرص نخور بابا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرص نخور بابا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرص نخور بابا

زهره زاهدی در کتاب حرص نخور بابا، نقل‌قول‌هایی از افراد مختلف را ترجمه و گردآوری کرده است. این نقل‌قول‌ها بیشتر حول محور روابط پدران و فرزندانشان می‌گردد. مترجم نه‌تنها گفته‌هایی از افراد مشهور را در کتاب خود ذکر کرده، بلکه تلاش داشته تا سخنانی از افراد ناشناس را نیز در کتاب حاضر بیان کند. این گفته‌ها در بیشتر موارد، حاصل تجربه‌ی شخصی گویندگانشان هستند و از چالش‌های بین والدین و فرزندان سخن به‌ میان می‌آورند.

درباره‌ی کتاب حرص نخور بابا

نقش پدر در تربیت فرزندان انکارنشدنی است. پدر معمولاً در اکثر جوامع نقش بسیار پررنگ و برجسته‌ای در خانواده دارد و به‌عنوان ستون و تکیه‌گاهی برای تمام اعضای خانواده شناخته می‌شود. در بیشتر مواقع، کودکان احساس امنیت را از پدر خود دریافت می‌کنند و پدر را الگو و سرمشق خود قرار می‌دهند. همچنین با توجه به حساس بودن تربیت فرزندان در دوران کنونی، پدران به دنبال یادگیری نکاتی هستند که از آن‌ها پدر بهتری برای فرزندشان بسازد.

کتاب حرص نخور بابا، اثری از زهره زاهدی است که وی آن را ترجمه و گردآوری کرده. در این کتاب، سخنانی از افراد مختلف بیان می‌شود که در بیشتر موارد به رابطه‌ی میان پدر و فرزندان ارتباط دارند.

نقش پدران در خانواده‌های مدرن و امروزی، به‌طور قابل توجهی تغییر کرده. پدران در تربیت فرزندان خود مشارکت بیشتری دارند و نقش‌ پدر بودن، دیگر محدود به مسائل مالی و انضباطی نیست. والدین با خواندن پندها و جملاتی که زهره زاهدی در کتاب حرص نخور بابا جمع‌آوری نموده، متوجه می‌شوند که تا چه میزان رفتار فرزندان در سرتاسر دنیا به یکدیگر شباهت داشته و آن‌ها در زمینه‌ی مشکلاتی که با فرزندانشان دارند، تنها نیستند!

نویسنده در اثر خود، علاوه‌بر اینکه گفته‌هایی را از افراد مشهور دنیا نقل کرده، در برخی موارد، سخنانی از افراد ناشناس را که با محتوای کتاب همخوانی دارند نیز ارائه نموده. بیشتر این جملات برگرفته‌ از تجربیات شخصی گویندگان آن‌هاست.

کتاب حاضر در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات پندار تابان ترجمه و روانه‌ی بازار کتاب شده.

کتاب حرص نخور بابا برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر به تمام والدین، به‌ویژه پدرها پیشنهاد می‌شود. با خواندن جملات قصاری که در کتاب حاضر عرضه شده، می‌توانید به رابطه‌ای بهتر و دوستانه‌تر با فرزندتان دست یابید.

با زهره زاهدی بیشتر آشنا شویم

دکتر زهره زاهدی به سال 1330 در تهران چشم به جهان گشود. او از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آمریکایی بیروت در رشته‌ی بانکداری به شمار می‌رود. زاهدی به‌عنوان استاد و مترجمی باسابقه، آثار متعددی را در زمینه‌ی فلسفه، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی ترجمه کرده. وی از سال ۱۳۸۶ تاکنون، سابقه‌ی عضویت در هیئت‌علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه خلیج فارس را در کارنامه دارد. همچنین محقق مرکز مطالعات علوم و فناوری دانشگاه لایدن هلند و عضو گروه مطالعات کمی علم نیز هست.

کتاب‌هایی از جمله «استادان بسیار زندگی‌های بسیار»، «انسان در پی معنا»، «برای یک روز دیگر»، «جاناتان و مرغ دریایی»، «تنها عشق حقیقت دارد»، «شواهدی برای زندگی پس از مرگ»، «چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازیم» و... برخی از ترجمه‌های زهره زاهدی محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب حرص نخور بابا می‌خوانیم

واقعیت‌های زندگی را به یک نوجوان گفتن،
مثل حمام کردن یک ماهی است.
آرنولد اچ. گلاسو
(Arnold H. Glasow)

به پدرم نگاه می‌کردم.
او همیشه روی نردبان بود.
دیوید چَرترَند
(David Chartrand)

باباها خودشان را ضربه‌گیرهای غول‌آسایی
فرض می‌کنند که باید در دست‌اندازهای جاده‌ی زندگی از خانواده‌شان محافظت کنند.
دبلیو. بروس کامرون
(W. Bruce Cameron)

پدر کسی است که در کیف پولش،
جایی که قبلاً پول قرار داشت،
عکس‌های فوری نگه می‌دارد.
ناشناس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرص نخور بابا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-600-6895-29-1
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۵۰۰ 27650 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرص نخور بابا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حرص نخور بابا

برای دریافت کتاب حرص نخور بابا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.