معرفی و دانلود رایگان کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام

عکس جلد کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام

مهدی خدامیان آرانی در کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام با تکیه بر احادیث اهل بیت، شیعیان را با اهمیت توجه به مهدی موعود آشنا می‌کند. این کتاب مانند چراغی‌ست که بر قلب مومنین می‌تابد و به آن‌ها کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب حرف آخر:

شیعیان باید بیشتر به یاد امام خود باشند، به راستى چرا یک شب، از خواب برنمى‌خیزید تا براى مولاى خود دعا کنید؟ چرا غم‌هاى دل او را از یاد برده‌اید؟ چرا براى چشم اشک بار او، اشک نمى‌ریزید؟ چرا از خدا نمى‌خواهید او را از زندان گرفتارى‌ها نجات دهد؟ چرا آقاى خود را چنین غریب رها کرده‌اید و او را از یاد برده‌اید؟ چرا در روز دقایقى را به او اختصاص نمی‌دهید؟

شما باید به این باور برسید که در این روزگار، امام زمان در سختى‌ها گرفتار شده است، اگر شیعه‌اى این نکته را بداند اشک از چشمش جارى مى‌شود و با همه‌ی وجود براى ظهور دعا مى‌کند.

کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه‌السلام برای شما فرصتی را مهیا می‌کند تا خود را از غفلت نجات دهید و مانند یک شیعه‌ی راستین به به مولای خود بیندیشید.

کتاب حرف آخر مناسب چه کسانی است؟

این اثر ارزشمند به تمامی شیعیانی که به دنبال حقیقت دین هستند توصیه می‌شود.

با مهدی خدامیان آرانی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1353 در آران و بیدگل در نزدیکی کاشان متولد شد. وی در سال 1368 به حوزه علمیه‌ی کاشان راه یافت و در سال 1372 در دانشگاه علامه طباطبانی تهران در رشته‌ی ادبیات عرب مشغول به تحصیل شد. خدامیان در سال 1376 به قم مهاجرت کرد و تمامی درس‌های حوزه را تا مقطع خارج فقه و اصول ادامه داد و مدرک سطح چهار حوزه‌ی علمیه قم (دکترای فقه و اصول) را به دست آورد.

او تا به امروز بیش از صد کتاب نوشته است که بیشتر آن‌ها جوایز مهمی را برایش به ارمغان آورده‌اند. قلم روان، پویا و داشتن مستندات تاریخی - حدیثی از مهم‌ترین ویژگی آثار خدامیان محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب حرف آخر می‌خوانیم:

شاید تو در ذهن خود خیال کنى که در جهان، عده زیادى دم از مکتب تشیّع مى زنند، پس چرا این قدر خطر امام را تهدید مى کند؟ من براى تو این حقیقت را آشکار مى کنم: دینى که مردم از آن پیروى مى کنند دینى است که دچار انحراف هاى زیادى شده است، عدّه اى هم در این میان از امام زمان دم مى زنند ولى آنان امام زمانى را مى خواهند که تسلیم حرف هاى بى اساس آنان باشد! آنان خیال مى کنند که وقتى آن حضرت بیاید همان حرف هاى آنان را تکرار خواهد کرد، ولى ماجرا این چنین نیست، وقتى امام زمان ظهور کند، با همه انحراف‌ها مبارزه بى امان خواهد کرد و این براى خیلى‌ها خوشایند نخواهد بود.

مردم مشتاق کدام امام زمان هستند؟ آنان مشتاق امامى هستند که تسلیم عقاید باطل آن‌ها شود و آنچه را آنان به عنوان دین، قبول کرده‌اند قبول کند، ولى ماجرا هرگز این طور پیش نخواهد رفت، امام زمان دین را به صورت اوّل خود برخواهد گرداند تا آن جا که عدّه اى خواهند گفت: «او دین جدید آورده است»، این نشان مى دهد بین دینى که مردم به آن اعتقاد دارند و دین اصلى، چقدر تفاوت ایجاد شده است، هدف امام مقابله با همه این انحراف‌ها است و این موضوع براى خیلى‌ها دردناک خواهد بود، اگر کسى روحیه تسلیم در برابر امام را نداشته باشد، به راحتى با این موضوع کنار نمى آید.

این سخنان را براى چه بازگو کردم؟ تو دیگر دانستى که برخى از کسانى که دم از امام زمان مى زنند اگر بفهمند که امام زمان مى خواهد چه کند با امام دشمنى مى کنند، وقتى امام بیاید و انحراف آنان را بازگو کند و وابستگى هایى که بى جهت براى خود ساخته‌اند را از آنان بگیرد، آنان دشمنى را آغاز خواهند کرد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عطر یاس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-6871-20-2
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید، کتاب‌های حدیث
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام

کاربر Shahrokni
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
این کتاب بسیار عالی هست و برای همه افراد معتقد به وجود حضرت صاحب الزمان، خصوصا جوانان پیشنهاد میشه مطالب به صورت ساده ولی عمیق و دلنشین بیان میشه روایت‌ها و احادیث مختلف به صورت داستان ذهن شما رو با معنویت کتاب پیوند میده و هر صفحه تلنگری هست تا توجه ما رو بیشتر و بیشتر به وجود مقدس حضرت صاحب معطوف الزمان کنه و در نهایت وقتی صفحه آخر کتاب رو میخونی، تو دیگه دوست امام زمان شدی، یاد میگیری هروز با او حرف بزنی، صداش کنی و در سختی‌ها بدونی او دعات میکنه و مراقبته
Sina B
۱۴۰۰/۴/۴
بسیار عالی و با چشم باز قدم در مکتب امام عصر میگذاریم و تا حدودی از شدت غمی که بر دوش امام زمان (عج) سنگینی میکند مطلع میشویم و همراهشان می‌شویم و بی صبرانه چشم انتظار ظهورشان می‌باشیم... عالی بود👍👌
زهرا رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سبک نوشتن کتاب آقای دکتر خدامیان آرانی رو دوست دارم، خیلی سلیس و روان و مناسب برای هر قشری. این اولین کتابی بود که از این نویسنده مطالعه کردم، و بعد از پایان این کتاب، شروع کردم، به خواندن کتاب دیگری از ایشون.
ممنونم از نویسنده محترم
Asie Yavari
۱۴۰۱/۴/۲۷
باتشکر فراوان از نویسنده محترم که با ورود به این دست مسایل بسیار مهمی که مورد تغافل قرار گرفته است، میتونیم یکی از مهم‌ترین ضروریات زندگی یعنی داشتن ارتباط سازنده با پدر معنویمون که امام زنان (عج) هستند رو بهتر انجام بدیم.
فضه شکریان
۱۴۰۲/۱/۲۲
با عرض سلام و قبولی طاعات
این کتاب خیلی عالی ست
از نویسنده این کتاب خیلی ممنونم
حس و حال عجیبی از خواندن این کتاب پیدا کردم. اگه میشه آثار دیگری از این نویسنده در زمینه مهدویت معرفی کنید.
mohammad Ghasemi
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بر هر شیعه‌ای واجبه که راجع به امام زمانش اطلاعات داشته باشه
از غم و اندوه ومحل زندگی امامش آگاه باشه و برای رضایت امام زمان هر کاری از دستش برمیاد انجام بده که این جز با شناخت امام زمان ممکن نیست
سونیا احمدی
۱۴۰۰/۲/۱۸
خیلی ممنونم بابت این کتاب جمع و جور و عااالی. حال معنوی خوبه الانم رو مدیون خوندن این کتابم و چقدر منه قبل از این با این کسی که حالا هستم فرق داره
اجرتون با صاحب الزمان (عج)
Amirhosen Mjidy
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
چشم آلوده کجا دیدن دلدار کجا
دل سرگشته کجا وصف رخ یار کجا
سر عاشق شدنم لطف طبیبانه توست
ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
نرجس دهنوی
۱۴۰۰/۴/۱۲
با کتاب هاتون گریه میکنیم، امیدوارمیشیم، حسرت میخوریم، خلاصه ممنون از این همه اطلاعات و تحقیقات خوبتون، بخونید شاید دید تازه تری به امام زمانتون پیدا کنید
سمانه فهیمی
۱۴۰۰/۶/۱۵
اسلام علیک یا مهدی فاطمه
جانم فدایت یا سید و اقا‌ی عالم.
این کتاب بیانگر غم‌ها و غصه‌های حضرت ولی عصر عج است، برای تعجیل فرجشان صلوات
کتاب خیلی زیبایست.
سید علی حسینی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
بسیار عالی. عزیزان در پیشگاه خدا دعا کنیم، همه از خواب غفلت بیدار شویم و یاری گر امام زمانمان باشیم ان شا لله اللهم عجل لولیک الفرج
زهرا کریمی
۱۴۰۲/۷/۱۵
به نظرم خیلی خوبه که هر چند وقت یک بار کتابهایی مثل این کتاب رو بخونیم تا امام زمانمون رو فراموش نکنیم
یه کتاب کوتاه و قشنگ
وجیهه عنابستانی
۱۴۰۰/۷/۱
با خوندن این کتاب با مسائل و اتفاقات دور و برم بیشتر اشنا شدم حداقل تاثیرش روی من اهمیت بیشتر به مسائل دینی بود حتما این کتاب رو بخونید
Parnia Hamidi
۱۴۰۰/۳/۲۹
اجر و پاداش شما با خداوند و معبود الهی باد
بسیار ما را از گمراهی و خطرات در پیرامون خود اگاه کردید
Mohamad Javad
۱۴۰۱/۱/۱۸
ارزش خواندن رو داره و تلنگری هست که داخل زندگی روزمره بیشتر به یاد امام زمان عجل الله باشیم، حتما پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام

برای دریافت کتاب حرف آخر: غم‌ها و غصه‌های امام زمان علیه السلام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.