معرفی و دانلود کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم)

عکس جلد کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم)
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم)

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است. لطفا جهت صحت نمایش در نسخه اندروید قبل از خرید نسخه نمونه را دریافت نمایید.)

پنجمین و آخرین جلد از کتاب «حزب ایران نوین به روایت اسناد ساواک»، اسناد سالهاى 51 تا 53 را گرد آورده و با تدوینى مانند جلدهاى گذشته در معرض دید، بهره‌بردارى و قضاوت خوانندگان و پژوهشگران تاریخ معاصر قرار داده است. هر چند هدف این مرکز از انتشار این کتب، فراهم آوردن دسترسى سهل، آسان مورخان و اندیشمندان به اسنادى است که بیانگر مسائل پنهان و پیداى موضوعات و جریانات موجود در حکومت پهلوى است، لیکن کوشیده‌ایم با تمهید مقدمه‌اى کوتاه به عنوان مشت نمونه خروار اجمالى را از آنچه در این اسناد موجود است، مطرح کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم)
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات616
زبانفارسی
شابک978-964-8145-29-9
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی، کتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم)

برای دریافت کتاب حزب ایران نوین: به روایت اسناد ساواک (جلد پنجم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.