معرفی و دانلود کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

عکس جلد کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی
قیمت:
95000 تومان - 10.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

آیا به‌دنبال یک منبع مفید، کامل و کاربردی برای یادگیری مباحث حسابداری تکمیلی هستید؟ کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی تألیف عصمت زنگنه شما را برای ورود به بازار کار در حوزه‌ی حسابداری و آموختن مباحث مورد‌نیاز آن آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

حسابداری یکی از مهم‌ترین رشته‌هایی است که امروزه هرکسب‌وکار کوچک و بزرگی به آن نیاز دارد. صاحبان مشاغل، صاحبکاران، کارمندان و... با کمک گرفتن از تکنیک‌های حسابداری می‌توانند فعالیت خود را گسترش دهند و دامنه‌ی سود و زیاد و هزینه‌هایشان را بررسی کنند. کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی نوشته‌ی عصمت زنگنه یکی از منابع بسیار مهم برای یادگیری اصول حسابداری است که می‌تواند دانش شما را در این زمینه افزایش دهد. با مطالعه و تمرین این کتاب قادر می‌شود اطلاعات پایه‌ای خودتان را درباره‌ی اصول حسابداری و پیاده‌سازی آن افزایش دهید و تکمیل کنید.

این کتاب در پنج فصل تهیه و تألیف شده است و در هر فصل به یکی از مباحث حسابداری تکمیلی کاربردی می‌پردازد. با مطالعه این منبع کمک‌آموزشی اطلاعات بسیار مناسبی درباره‌ی وجه نقد، حسابداری صندوق، انواع تنخواه‌گردان، سیستم‌های ادواری یا ثبت دائمی، تعریف دارایی، سود قابل تقسیم، ذخیره‌ی سنوات، سهام، سود و زیان و... را خواهید آموخت.

گفتنی است که در پایان هر فصل از این کتاب پرسش‌هایی چهارگزینه‌ای و مسائلی کاربردی همراه با پاسخنامه قرار دارد که یادگیری شما را کاملاً تثبیت می‌کند. اگر اطلاعات پایه‌ای و عمومی لازم را برای کار حسابداری در اختیار دارید و برای ورود به بازار کار نیازمند یادگیری مباحث تکمیلی پرکاربرد هستید، این کتاب را بخوانید.

کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی دانشجویان و افرادی که حسابداری پایه و اصول و قواعد آن را آموخته‌اند و برای ورود به بازار کار نیاز به اطلاعات تکمیلی در این زمینه دارند،‌ پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی می‌خوانیم

یکی از خصوصیات بازار – اعم از بازار کار و بازار کالا – در سیستم اقتصاد آزاد رواج روزافزون نسیه‌فروشی است. امروزه قریب‌به‌اتفاق انواع کالاها و خدمات به‌طور نسیه و اقساط فروخته می‌شوند. اجرای چنین سیاستی در بازار فروش موجب می‌شود که در ترازنامه هر موسسه بازرگانی و تولیدی، مبالغ عمده‌ای به‌عنوان مطالبات موسسه مذکور از اشخاص و مؤسسات دیگر به چشم بخورد. وظیفه اصلی واحدهای فروش نسیه در سازمان‌های بزرگ بررسی چگونگی اعتبار و وضع مالی مشتریان و پیش‌بینی عملکرد سنوات بعدی آنان است. این بررسی غالبا به‌وسیله تحقیق از مبانع مختلف و همچنین مطالعه صورت‌حساب‌های مشتریان انجام می‌شود. کلمه مطالبات در اصطلاح غالبا به معنای حساب بدهکاران به کار می‌رود. اما این کلمه در معنای اعم خود شامل حساب‌های متعددی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از بدهکاران و اسناد دریافتنی.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مولف
باب اول: حسابداری وجه نقد
باب دوم: حسابداری موجودی مواد و کالا
باب سوم: دارایی ثابت و نامشهود
باب چهارم: ذخیرهٔ اندوخته‌ها
باب پنجم: حقوق صاحبان سهام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حسابداری تکمیلی کاربردی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-622-218-137-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

Z Eftekhari
۱۴۰۱/۸/۴
این کتاب اطلاعات جامع و‌کاربردی در خصوص حسابداری تکمیلی کاربردی ارایه می‌دهد و برای حسابدارانی که قصد ورود به بازارکار دارند بسیار مفید میباشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی

برای دریافت کتاب حسابداری تکمیلی کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.