معرفی و دانلود کتاب حسابداری ویژه بازار کار

عکس جلد کتاب حسابداری ویژه بازار کار
قیمت:
۱۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری ویژه بازار کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حسابداری ویژه بازار کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حسابداری ویژه بازار کار

کتاب حسابداری ویژه بازار کار نوشتۀ سینا چال اشتری، حاوی مفاهیم ابتدایی و پیشرفته حسابداری در زمینه‌های مختلف بازار کار است.

اگر دانشجو یا فارغ‌التحصیل رشتۀ حسابداری هستید قطعا تا کنون متوجه شده‌اید که در رشته حسابداری فقط با گرفتن مدرک تحصیلی این رشته نمی‌توان جذب بازار کار شد.

در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم حسابداری و نوشتن نرم‌افزار‌های مختلف در این زمینه، باید برای تسلط بر کلیه مهارت‌های این رشته هم کار عملی (کارآموزی) انجام داد و هم این که بر نرم‌افزارهای مرتبط تسلط پیدا کرد.

متاسفانه در دانشگاه‌های ایران این رشته به صورت کاملا تئوری تدریس می‌شود و این به تنهایی برای یادگیری تمامی فنون حسابداری کافی نخواهد بود.

البته در سال‌های اخیر تعدادی واحد تحت عنوان کاربرد کامپیوتر در حسابداری در برخی دانشگاه‌ها در حال تدریس است که این چند واحد اندک هم کمک شایانی به دانشجویان این رشته نکرده است. تا جایی که اکثر دانشجویان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی ناچارند به آموزشگاه آزاد رفته و پروسه حسابداری شرکت‌ها و موسسات را از صفر تا صد با هزینه بالایی آموزش ببینند.

اکنون شاید هدف نویسنده از نوشتن کتاب حسابداری ویژه بازار کار را متوجه شده باشید. چرا که برای ورود به بازار کار در این رشته مهارت‌هایی لازم است که در دانشگاه و یا شاید کتابی آموزش داده نمی‌شوند.

شاید تا به حال کمتر دیده شده باشد که در یک کتاب، مجموعه‌ای از کلیه بخش‌های مختلف و مهم حسابداری گردآوری شده باشد. در این کتاب سعی و تلاش بر آن بوده که خواننده بتواند مهارتی نسبی از کلیه امور حسابداری، از مفاهیم پایه در علم حسابداری گرفته تا جزئی‌ترین نکات را آموزش ببیند.

مهارت‌هایی از قبیل:

- حسابداری پایه و مقدماتی
- حسابداری بازرگانی
- حسابداری صنعتی
- حسابداری مالیاتی

فهرست مطالب کتاب

بخش 1- اصول حسابداری
بخش 2- حسابداری بازرگانی
بخش 3- حسابداری صنعتی
بخش 4- مدیریت مالی
بخش 5- حسابداری مالیاتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حسابداری ویژه بازار کار
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-8976-31-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حسابداری ویژه بازار کار

رسول مصفا
۱۳۹۹/۲/۱۸
باسلام خدمت برادر عزیز جناب اقای سینا چال اشتری بنده کتاب را تازه شروع به خواندن کردم و کارم سی سال حسابداری بوده است و باز نشسته شده ام. کتابتان بسیارخوانا و وزین میباشد و نشانگر زحمت و تلاشتان جهت چاپ این اثر میباشد. به اجرت میتوان گفت باید از این کتاب در دانشگاه‌ها استفاده برد. شما سزاوار و شایسته بهترین‌ها میباشید. توفیقات جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم. ارداتمند. مصفا
زهرا زارع
۱۳۹۸/۵/۲۴
با سلام ممنون از اینکه خیلی خوب مطالب را در کتاب بیان کردین. دوستان من کتاب حسابداری ویژه بازار کار جلد یک خانم اعظم هوشیار را هم خریداری کردم خوب بیان کرده بود البته ویرایش اولش بود. فقط یک نکته جهت کاربران گرامی قرار نیست ما هر کتابی هر نوشته‌ای که میخوانیم کاملا بی‌عیب باشد و کامل. مطمینا خود نویسنده‌ها میدانند که باید کامل تر باشد اما به فرصت و به پیشنهاد‌های شما نیاز دارند.
nazlee delkhosh
۱۳۹۷/۶/۲۲
سلام. در صفحه ۳۴ کتاب در ادامه توضیح ماهیت بدهکار حساب مثال حساب‌های با ماهیت بستانکار آورده شده که اشتباه می‌باشد ولی دقت کنید ماهیت بستانکار حساب کلا از قلم افتاده است که بنظر می‌رسد بخشی از متن ناقص می‌باشد، برای همین این اشتباه رخ داده. لطفا در صورت امکان اصلاح گردد، چون برای افراد مبتدی امکان یادگیری اشتباه وجود دارد. موفق باشید
roya aimani
۱۳۹۸/۳/۷
سلام جناب آقای سینا چال اشتری، ممنون از کتاب خوبتون. یک درخواست داشتم. من میخواستم یک جلد از کتابتون را داشته باشم. از کجا باید خریداری کنم؟ اکثر کتابفروشی‌ها رو رفتم کتاب شمارو نداشتن لطفا راهنمایی کنید
محسن شهبازی
۱۴۰۱/۱/۹
من به تازگی میخوام شروع به آموزش مفاهیم کنم برای کسب و کار تا بتونم با توجه به شرایط درآمد متوجه بشم که چه کارهایی سود و چه کار‌های زیان داره بعد از خواندن کتاب پدر پول دار کیوساکی که راجب تراز نامه صحبت میکرد به این حوزه علاقه مند بشم امیدوارم با خواندن این کتاب چیزهایی که میخوام رو بتونم یاد بگیرم
ایمان اربابی نژاد
۱۳۹۸/۴/۱۱
با سلامخرید این کتاب را توصیه نمیکنم. قسمت مالیاتی این کتاب عینا به صورت کامل از کتاب (صفر تا صد مالیاتی اقای میثم حاجی محمدی) کپی شده است که در منابع این کتاب اسمی برده نشده و همچنین پی دی اف صفر تا صد مالیاتی میثم حاجی محمدی به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد.
Ramin Mazallahi
۱۴۰۰/۱/۱۲
متاسفانه یکسری جاها اشکال داره: مثلا صفحه ۱۰۰ نوشته: این رویداد مالی بدین صورت در دفتر روزنامه ثبت می‌شود. ولی ذکر نشده و مطلب بعدی شروع شده، یا یکجای دیگه ستون‌های بدهکار بستانکار مشخص نیست و بهم ریخته است‌. موارد دیگه هم هست متاسفانه
مصطفی اعتمادنیا
۱۳۹۸/۳/۱۴
با گشتن در کتابها با اندیشه‌های دیگران آشنا می‌شویم و ممکن است ایده‌های نابی به ما الهام شود. ما باید دنبال دیدگاه‌های جدید باشیم تا پیشرفت کنیم و به تکامل برسیم. اینجا کتابهای پرفروش و پر بازدید رو داریم. این عالیه
شهلا احمدی
۱۴۰۰/۳/۴
سلام
اوایل کتاب تعریف بدهکاری وبستانکاری اجزای معادله حسابداری اشتباه هست دارایی رو بستانکار درامد رو بدهکار توضیح داده
این خطای اول کتاب باعث شد ب ادامه کتاب رغبت و اعتماد نداشته باشم
m s
۱۳۹۸/۸/۱۵
صفحه 34 ماهیت بدهکار و بستانکار ناقص و اشتباه گفته شده. انشااله اصلاح شود. چرا با فرمت غیر از pdf موجود نیست تا بتونیم رنگ پس زمینه رو برای مطالعه‌ی راحتتر تغییر دهیم و از اپ استفاده کنیم؟
nazlee delkhosh
۱۳۹۷/۶/۲۲
با عرض پوزش در خیلی جاها جمله بندی گاها نادرست، ناقص و یا حتی اشتباه می‌باشد، در صورت امکان ویرایش مجدد کتابی با این محتوای خوب باعث ارتقا ارزش آن خواهد شد.
Bahar Karami
۱۴۰۰/۳/۲۶
سلام
من تازه دارم حسابداری آموزش میبینم
به پیشنهاد یکی از دوستانم این کتاب رو خریداری کردم تا بتونم دانش و اطلاعاتم رو بیشتر کنم
از کتابراه تشکر میکنم.
جواد شیخ
۱۳۹۹/۵/۱۲
سلام آقای سینا چال اشتری کاملا کتاب مفید و پر‌مفهومی دارید تنها کتابی که با مفهوم توضیحات کامل حسابداری ویژه بازار کار رو داره همین کتاب شماست
negin ahmadi
۱۳۹۹/۱/۲۹
با سلام و خسته نباشید خدمت شما نویسنده محترم من اگر بخوام کتاب رو چاپ کنم چطور باید فایل رو ذخیره کنم میشه راهنمایی بفرمایید با تشکر
رضا کرمی
۱۳۹۹/۱/۲۳
این بنده خدا خودش هم نمیدونه چی نوشته آقای محترم یکبار خودت جملاتت رو بخون ببین چیزی متوجه میشی یا نه. چرا انقدر قلمبه سلمبه نوشتی آخه.
مشاهده همه نظرات 59

راهنمای مطالعه کتاب حسابداری ویژه بازار کار

برای دریافت کتاب حسابداری ویژه بازار کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.