معرفی و دانلود کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری

عکس جلد کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری

داستان حضرت یوسف (ع) ترجمه تفسیر طبری

چون ابراهیم و ساره ازین جهان بیرون شدند اسمعیل بود و اسحق‌علیه‌السلام اسمعیل به مکه بود و اسحق به کنعان بود، هردو را خدای عزوجل پیغمبری داد، ولکن اسحق را پیغامبری به زمین کنعان داده بود تا بحدهای شام از بهر آن که اسحق نابینا بود و هر جای نتوانستی رفتن. و اسحق را زنی بود نام او رفقا بود و هم از زمین کنعان بود. و مر اسحاق را از این زن دو پسر آمد به یک شکم، اول عیص از مادر بیرون آمد، و آنگه بر عقب او یعقوب. آن پسر که اول جدا شد عیص نام بود، و آن دیگر یعقوب نام کردند از بهر آن که بر عقب عیص آمد. پس هر دو را زندگانی بود تا بزرگ شدند. و اسحق مرعیص را دوستر داشتی از آنچه یعقوب را، و مر یعقوب را شبانی داده بود. و مادرشان مر یعقوب را دوستر داشتنی و عیص را به صیادی داده بود و یعقوب را شبانی داده بود. پس یک روز عیص از صید همی آمد و پیش پدرش اسحق اندر آمد. اسحق گفت بدان یا پسر که مرا گوشت صیدی همی باید، وگر مرا صید بریان بیاری دعا کنم تا خدای عزوجل تو را پیغمبری دهد. پس عیص برفت و مادرشان از بهر آن که یعقوب را دوست تر داشتی خوا ست که اسحق دعا مر یعقوب را کند تا پیغامبری مر او را باشد.

فهرست مطالب کتاب

قصه حضرت یعقوب
قصه حضرت یوسف‌علیه‌السلام
خواب حضرت یوسف‌علیه‌السلام
سبب زندان کردن دو غلام عبرانی
رفتن برادران نزد یوسفعلیه‌السلام
نامه حضرت یعقوب‌علیه‌السلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عیوقی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات55
زبانفارسی
شابک978-964-8291-54-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری

امین قادری
۱۳۹۵/۲/۱۸
سریال یوسف هم زیبا ساخته شده وفقط کمی اغراق دارد و چیزهایی برای خشنودی حاکمان اضافه کرده‌اند که در اصل ماجرا وجود ندارد مانند آن مهره گردن یوسف
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری

برای دریافت کتاب حضرت یوسف (ع) - ترجمه تفسیر طبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.