معرفی و دانلود کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره

عکس جلد کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره

کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره اثر هوانگ پی شو یکی از داستان‌های مجموعه قصه‌های رنگارنگ است که در آن کودکان یاد می‌گیرند که هر ماده غذایی چه خاصیتی دارد و با نخوردن هر کدام از آن‌ها بدن ما دچار چه مشکلاتی می‌شود و هم‌چنین یاد می‌گیرند هر ماده غذایی چه خاصیتی دارد و با نخوردن هر کدام از آن‌ها بدن ما دچار چه مشکلاتی می‌شود.

مجموعه‌ی قصه‌های رنگارنگ با هدف آموزش موضوعات مختلف برای کودکان گروه سنی الف و ب منتشر شده است. این مجموعه در قالب داستان‌های جذاب، مهارت‌های فردی و اجتماعی به کودک شما آموزش لازم را می‌دهد. با این مجموعه، فرزند شما بسیاری از مهارت‌ها و آگاهی‌ها را به صورتی لذت‌بخش کسب می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره
نویسنده
مترجممهدی رمضانی
ناشر چاپیانتشارات همیاران جوان
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-262-082-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره

فاطمه فلاح
۱۳۹۹/۷/۱۱
کتاب داستان ساده و قابل فهمی داره. برای گروه سنی پیش دبستان که متوجه خاصیت غذاها هستند خوبه. شخصیت کودک داستان بچه خوبیه و همه غذاها رو میخوره و اینکار میتونه برای اصلاح رفتار بچه‌های بدغذا مفید باشه.
فرشته
۱۴۰۲/۱/۷
چه خوبه بچه‌ها همه چیز بخورند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره

برای دریافت کتاب خرس کوچولو همه چی می‌خوره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.