معرفی و دانلود کتاب خوابالو

عکس جلد کتاب خوابالو
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوابالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوابالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوابالو

کتاب خوابالو نوشته‌ی دیوید دی، ماجرای پسربچه‌ای به نام «وو» را به تصویر می‌کشد که با آوردن کتابی پس از 200 سال صلح را به مردمان کشورش باز می‌گرداند و آنان را از رنج و سختی نجات می‌دهد. این داستان دلنشین به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

درباره‌ی کتاب خوابالو (The sleeper):

این کتاب از مجموعه قصه‌های عامیانه از سراسر جهان، کودکان و نوجوانان را با فرهنگ مردمان کشور چین آشنا می‌کند و آنان را ترغیب می‌کند تا با خواندن کتاب‌های داستانی، صلح و آشتی را به جهان خود بازگردانند.

درباره مجموعه قصه‌های عامیانه از سراسر جهان:

این مجموعه، داستان‌های مختلفی را از تمام جهان جمع‌آوری می‌نماید و از این طریق به کودکان کمک می‌کند تا فرهنگ دیگر کشورها را بشناسند و داستان‌های جذابی را از زندگی مردم بخوانند.

کتاب خوابالو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای کودکان و نوجوانانی که به خواندن داستان‌های دو زبانه فارسی - انگلیسی علاقه دارند و می‌خواهند اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف بالا ببرند، لذت‌بخش خواهد بود.

با دیوید دی بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ی کانادایی است که در بریتیش کلمبیا چشم به جهان گشود. دیوید دی (David Daye) آثارش را در زمینه‌های شعر، تاریخ طبیعی، بوم‌شناسی، اسطوره‌شناسی، ادبیات تخیلی (فانتزی) و ادبیات کودکان به نگارش درمی‌آورد.

در بخشی از کتاب خوابالو می‌خوانیم:

وو وینگ ونگ هیچگاه به اندازه‌ی کافی نمی‌خوابید. مهم نبود هرچقدر هم زود به رختخواب می‌رفت باز لنگه ظهر می‌خوابید و نمی‌توانست صبح زود از تخت خوابش بلند شود.

هنگامی که زنگ‌های صومعه در آغاز سحر و طلوع خورشید نواخته می‌شد، همه‌ی راهب‌ها بیدار می‌شدند، اما به آرامی می‌گرفت می‌خوابید. هر صبح، موبدها او را از تخت‌خواب بیرون می‌کشیدند. اما با وجود این عادت خواب، همه وو را دوست داشتند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوابالو
نویسنده
مترجمسیاوش مرشدی
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-622-754556-2
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوابالو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوابالو

برای دریافت کتاب خوابالو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.