معرفی و دانلود کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017

عکس جلد کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017
قیمت:
۳۴۰۰۰ ۳۰,۶۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017

کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 تألیف محمد نجفی، حاصل چندین سال تجربه‌ی تدریس نرم‌افزار و ماشین‌کاری در صنایع مختلف است. در این کتاب، در کنار توضیح مهم‌ترین ابزارها و قابلیت‌های نرم‌افزار پاورمیل، دانش ماشین‌کاری، ابزار و اصول مورد نیاز صنعت ماشین‌کاری نیز آموزش داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017

نرم‌افزار پاورمیل (PowerMILL) یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر است که به طور تخصصی به ماشین‌کاری اختصاص دارد. انواع دستگاه‌های برش و فرز CNC، از سطوح معمولی تا پیشرفته، با استفاده از این نرم‌افزار کار می‌کنند. این نرم‌افزار اولین بار در سال 1995 به بازار عرضه شد و قابلیت طراحی پیچیده‌ترین و ظریف‌ترین قطعات ممکن را با خود به ارمغان آورد.

کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 تألیف محمد نجفی جمع‌بندی سال‌ها تجربه‌ی تدریس و کار در صنایع مختلف است. این کتاب علاوه بر ارائه‌ی خودآموز نرم‌افزار پاورمیل، به علم ماشین کاری نیز می‌پردازد و شما را با مفاهیم ماشین‌کاری CNC و ابزارآلات مرتبط آشنا می‌کند.

کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 در 8 فصل تهیه و تدوین شده است. در فصل اول مروری دارد بر مفاهیم CAD/CAM و تفاوت‌ ماشین‌های NC و CNC را بیان می‌کند. در فصل دوم وارد محیط نرم‌افزار پاورمیل می‌شود و شما را با منوها و ابزارهای این نرم‌افزار آشنا می‌کند. سپس در فصل چهارم مراحل ماشین‌کاری، آماده‌سازی مدل و تنظیمات مقدماتی ماشین‌کاری را به شما آموزش می‌دهد.

در فصول چهارم و پنجم توضیحات تخصصی در رابطه با استراتژی‌های خشن‌کاری (پرداخت یکسان) و پرداخت‌کاری (پرداخت نهایی قطعه) ارائه داده می‌شود. فصول ششم و هفتم نیز به محدوده‌ها و الگوهای کاری اختصاص دارد. در نهایت کتاب با فصل هشتم، اصول برجسته‌کاری و سوراخ‌کاری با استفاده از نرم‌افزار پاورمیل، به پایان می‌رسد.

کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 را انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران منتشر کرده است.

کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای مهندسان، صنعت‌گران و تمام کسانی که قصد یادگیری و برنامه‌نویسی به کمک نرم‌افزار PowerMILL 2017 را دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 می‌خوانیم

پس از انجام خشن‌کاری و برداشتن مقدار زیادی از براده و به دست آمدن هندسه‌ی کلی کار، حال نوبت پرداخت نهایی قطعه‌ی کار است. برای ماشین‌کاری نهایی باید سعی شود همه قسمت‌ها به مقدار مشخص اضافه‌باری که در قسمت خشن‌کاری باقی گذاشته‌ایم، رسیده باشد تا بتوان با باربرداری یکنواخت سطح کار را پرداخت کرد. روش‌های مختلفی برای finish کردن قطعه‌ی کار در نرم‌افزار وجود دارد که در این قسمت به مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها پرداخته شده است و از توضیح برخی استراتژی‌های کم‌کاربرد خودداری می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل اول: مروری بر CAD/CAM و ماشین‌های CNC
فصل دوم: آشنایی با محیط نرم‌افزار
فصل سوم: آماده‌سازی مدل و تنظیمات مقدماتی ماشین‌کاری
فصل چهارم: خشن‌کاری
فصل پنجم: پرداخت‌کاری
فصل ششم: محدوده‌های کاری BOUNDARIES
فصل هفتم: الگوهای کاری PATTERN
فصل هشتم: برجسته‌سازی و سوراخ‌کاری FEATURE SETS & DRILLING

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-218-108-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۴۰۰۰ ۳۰,۶۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017

برای دریافت کتاب خودآموز برنامه نویسی و ماشین کاری با نرم افزار PowerMILL 2017 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.