معرفی و دانلود کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی

عکس جلد کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی

کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی تالیف محمدرضا شریفی کیا، به مباحثی چون اتحاد جبری، تجزیه‌های جبری و روش‌‌های آن، عبارات گویا و رادیکال‌ها می‌پردازد.

سبک و سیاق آموزش در کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی، همان روش‌هایی هستند که نویسنده در کلاس‌های آمادگی المپیاد ریاضی تدریس نموده.

در کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی سعی شده که تمام مباحث آن، بطور کامل و با مثال‌های متعدد و گوناگون، بیان شوند تا هر کسی در هر سطح حتى مبتدی، بتواند اولین گام برای وارد شدن به المپیاد ریاضی را محکم بردارد؛ در اصل، این کتاب برای کسانی که آرزوی شرکت کردن در المپیادهای مختلف ریاضی و همچنین قوی شدن در ریاضیات را دارند ولی نمی‌دانند از کجا و چگونه باید شروع کنند، نوشته شده است؛ فقط کافیست بخواهید و تلاشی بی‌وقفه داشته باشید.

در این اثر سعی شده، اشکالات عمده‌ای که معمولا در دیگر کتاب‌های ریاضی مشاهده می‌شود، وجود نداشته باشد؛ لذا متأسفانه، اهم اشکالاتی که در این کتاب‌ها وارد است عبارتند از:

1- مختصر بیان کردن روش‌هایی که نیاز بیشتری به توضیح دارند؛ بطوریکه اکثر دانش‌آموزان در آن‌ها ضعف دارند.
2- حل کردن تعداد معدودی از مثال‌ها؛ بطوریکه حل تمرین‌های آسان‌تر را در کتاب می‌نویسند ولی تمرین‌های دشوار را بدون حل تشریحی می‌آورند، در صورتی که حل تمرین‌های دشوار و ترکیبی، راهکار را به دانش‌آموز نشان می‌دهد.
3- راه حل مسائل را به شکل پراکنده می‌نویسند؛ از این رو دانش پژوهان نمی‌دانند که طرز نوشتاری راه حل مسائل ریاضی در برگه‌ی امتحان چگونه باید باشد.
4- رعایت نکردن اولویت مباحث ریاضی؛ مثلا بحث جزء صحیح یا لگاریتم را ذکر نکرده‌اند ولی در مسائل اتحادها و... . از این موضوعات استفاده می‌نمایند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: توان و چند جمله‌ای‌ها
فصل دوم: اتحادهای جبری
فصل سوم: تجزیه عبارات جبری
فصل چهارم: عبارت‌های گویا
فصل پنجم: رادیکال‌ها
آزمون پنج گزینه‌ای جبر مقدماتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات195
زبانفارسی
شابک978-600-6168-13-5
موضوع کتابکتاب‌های ریاضی، کتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی

برای دریافت کتاب دایره‌المعارف‌ جبر مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.