معرفی و دانلود کتاب در من برف می‌بارد

عکس جلد کتاب در من برف می‌بارد
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در من برف می‌بارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در من برف می‌بارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در من برف می‌بارد

کتاب در من برف می‌بارد نوشته فائضه طیبات، داستانی با حال و هوای عاشقانه است و می‌تواند برای خیلی‌ها در زندگی ملموس باشد و قصه آن خاص و برای کسانی است که دلی پر از عشق دارند.

در بخشی از کتاب در من برف می‌بارد می‌خوانیم:

از اون روز که مامان قضیه رو فهمید دیگه محلم نمی‌ذاشت انگار که قهر کرده بود امّا حواسش کاملاً به من بود که دست از پا خطا نکنم به لطف سمانه خانوم قضیه‌ی خواستگارا هم منتفی شد امّا وقتی مادر قضیه‌ی خواستگاری رو برای عزیز تعریف کرد، عزیز سریع خودشو خونمون رسوند و از محسنات خانواده عرشیا می‌گفت امّا من جوابم همون بود و گفتم که از پسرشون خوشم نمیاد اونا هر طور شده می‌خواستن منو راضی به این ازدواج کنند سحر به قولش عمل کرد و از دلاآرام ته و توی قضیه رو درآورد.

ماهان شیراز زندگی می‌کرد اما خانواده‌اش ساکن یزد بودن خودش اینجا مهندسی عمران بود و تو کارگاه مشغول کار بود مهم‌تر اینکه ماهان هم آمار منو از دلاآرام پرسیده بود و بی‌صبرانه منتطر خانواده‌اش بود که به شیراز بیان تا با اونا به خواستگاری بیان. اینطور که دلاآرام میگفت ماهان قصد جدی داشت این خبر باعث شد در پوست خودم بگنجم اونقدر از این خبر خوشحال شدم که بی‌صبرانه منتظر بودم بالاخره اون روز هم رسید. روزی که خواهر ماهان به مادر زنگ زد و اجازه‌ی خواستگاری رو خواستن شاید برای من باور کردنی نبود که به این زودی همه‌چی رنگ دیگری گرفته باشه اصلا همه چی اون طور که پیش‌بینی کرده بودم داشت اتفاق می‌افتاد اما نمی‌دونستم آینده بازی‌های دیگری برای من داره تنها چیزی که برای من مهم بود یه چشم عسلی گیرا و جذاب بود که منو راضی کنه دلم می‌خواست فقط صاحب این چشما مرد خوش‌تیپ شوم همین برای من کافی بود.

فهرست مطالب کتاب

 

 

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در من برف می‌بارد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-622-6198-29-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در من برف می‌بارد

میترا آرانی
۱۴۰۰/۱/۱۴
این کتاب من چند بار خواندم
Meisam Razeghi
۱۳۹۹/۱/۲۳
یکم تکراری ولی دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب در من برف می‌بارد

برای دریافت کتاب در من برف می‌بارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.