معرفی و دانلود کتاب درخت شگفت انگیز

عکس جلد کتاب درخت شگفت انگیز
قیمت:
۶۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درخت شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درخت شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درخت شگفت انگیز

نیک بلاند در کتاب درخت شگفت انگیز داستان دختربچه‌ای به نام بانی و پدرش را برای‌تان تعریف می‌کند که هر دو سرشار از ایده‌های ناب هستند. کتاب نامبرده از جایی آغاز می‌شود که بانی و بابا تصمیم می‌گیرند درختی پرورش دهند... اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی «قصه‌هایی برای دوست داشتن» به انتشار رسیده است.

درباره‌ی کتاب درخت شگفت‌انگیز

در کتاب درخت شگفت‌انگیز (The Magnificent Tree) نوشته‌ی نیک بلاند (Nick Bland) قرار است داستان بانی و بابا را برایتان تعریف کنیم. پدر و دختربچه‌ای صمیمی که همیشه فکرهای بکر به سرشان می‌زد و دلشان می‌خواست کارهای جدید کنند. بانی، ساده و هوشمندانه فکر می‌کرد و بابا همیشه از فکرهای او خوشش می‌آمد. فکرهای بابا، درخشان، بزرگ و شجاعانه بود و بانی حسابی ایده‌ها و فکرهای او را دوست داشت.

بانی و بابا عاشق پرنده‌ها بودند و دلشان می‌خواست همیشه چند پرنده دور و برشان باشد. اما افسوس که پرنده‌ها مدام بالا می‌رفتند و دور می‌شدند. به همین دلیل بود که روزی از روزها فکری به سر بابا و بانی زد. بانی گفت: «ما یک درخت می‌خواهیم!» همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید، بابا فوراً با دخترش موافقت کرد.

بابا و بانی تمام تابستان را مشغول کار کردن بودند تا سرانجام، آنچه که باید اتفاق افتاد. اگر مشتاقید بدانید چه اتفاقی افتاده و آیا آن دو صاحب یک درخت شده‌اند یا نه، باید کتاب درخت شگفت‌انگیز را در دست بگیرید و مشغول خواندن شوید.

کتاب درخت شگفت‌انگیز را نیک بلاند در سال 2012 نوشته است. این اثر در ایران توسط مانلی شیرگیری به زبان فارسی ترجمه شده و واحد کودک و نوجوان نشر چشمه، نشر چ، آن را روانه‌ی بازار نشر ساخته است. بد نیست اشاره کنیم که تصویرگری کتاب درخت شگفت‌انگیز بر عهده‌ی استفان مایکل کینگ (Stephen Michael King) بوده است.

نکوداشت‌های کتاب درخت شگفت‌انگیز

  • اگر از لبخند زدن لذت می‌برید، ‌واجب است که کتاب درخت شگفت‌انگیز را بخوانید. (کیدز بوک ریویو)
  • داستانی مبتکرانه. مناسب برای سازندگان پیر و جوان! (آمازون)
  • داستان کتاب درخت شگفت‌انگیز به نظر ساده می‌آید، اما آن‌قدر شوخ‌طبیعی، آرامش و خلاقیت دارد و آن‌قدر موضوعات پنهان و پیدا برای کشف در آن هست که ساعت‌ها از مطالعه‌اش لذت می‌برید. (مجله‌ی کتابخانه‌ی آلرتا)
  • روایتی ظریف و روان. فوق‌العاده... فقط بگویم درخت شگفت‌انگیز کم‌نظیر است. (مای بوک کورنر)

کتاب درخت شگفت‌انگیز برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان هفت تا دوازده ساله مخاطبان اصلی کتاب درخت شگفت‌انگیز هستند.

در بخشی از کتاب درخت شگفت انگیز می‌خوانیم

بانی فکرهای بابا را دوست داشت، چون بزرگ، شجاعانه و درخشان بودند و با پافشاری‌اش به نتیجه می‌رسیدند. این دو نفر همیشه برای هر چیزی فکری داشتند. هرچیزی... غیر از پرنده‌ها. بانی و بابا عاشق پرنده‌ها بودند و دل‌شان می‌خواست آن‌ها پیش‌شان بمانند. اما پرنده‌ها هر روز بالاتر و بالاتر می‌رفتند و دور می‌شدند.

بانی گفت: «ما یک درخت لازم داریم.»

بابا گفت: «کاملا موافقم»

و هر دویشان دقیقا می‌دانستند باید چه‌کار کنند. فکر بابا بزرگ و شجاعانه بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درخت شگفت انگیز
نویسنده
مترجممانلی شیرگیری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-8116-15-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درخت شگفت انگیز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درخت شگفت انگیز

برای دریافت کتاب درخت شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.