معرفی و دانلود کتاب دریابم

عکس جلد کتاب دریابم
قیمت:
150000 تومان - 15.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دریابم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دریابم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دریابم

باران در جست‌وجوی عشق و خانواده سرگردان است و در مقابل یک تصمیم سخت و سرنوشت‌ساز قرار دارد. کتاب دریابم اثر اعظم حسین پور داستانی عاشقانه، ساده و خواندنی است که شما را به تأمل درباره‌ی اهمیت خانواده و عشق وادار می‌کند.

درباره‌ی کتاب دریابم

در کتاب دریابم نوشته‌ی اعظم حسین پور داستان اجتماعی و عاشقانه‌ای را می‌خوانید که نمونه‌های واقعی آن در دنیا وجود دارد و تجربه‌ی زیسته‌ی افراد زیادی است.

داستان از این قرار است: باران دختر یتیمی است که سال‌های زندگی‌اش را در پرورشگاه گذرانده و به‌شدت از مردها گریزان است. احساس تنهایی روح باران را آزار می‌دهد و همیشه در حسرت داشتن خانواده است تا روزی که به طور اتفاقی،‌ شهاب، دوست دوران کودکی خود را می‌بیند و همه چیز برای باران تغییر می‌کند! عشق شهاب آرام‌آرام در دل باران جوانه می‌زند و دلداده‌ی او می‌شود. اما شهاب چندان به باران توجهی ندارد و عشق را در جای دیگری جست‌وجو می‌کند. دختر، سرخورده از عشق نافرجامش در دوراهی عشق و تشکیل یک خانواده‌ی صمیمی قرار می‌گیرد و قدم در راه پرفرازونشیبی می‌گذارد که عبور از آن به این سادگی‌ها ممکن نیست.

کتاب دریابم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این رمان را به همه‌ی علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دریابم می‌خوانیم

بدنش می‌لرزید. مردمک‌هایش درون کاسه‌ی چشم‌هایش می‌چرخید. نفسش می‌رفت و برنمی‌گشت. اشک‌هایش شرشر می‌ریخت و چانه‌اش لرزان بود. آن صورت منقبض ماتم‌زده، از غم هجران یک مادر حکایت می‌کرد. صدایش بعد از دقایقی به گوشم رسید:

- باباش... باباش اونو ازم گرفت و طلاقم داد، بعد هم از محله‌مون رفت. هر چی دنبالش گشتم، نتونستم پیداش کنم. آب شده بودن و رفته بودن توی زمین. فقط خدا می‌دونه چه زجری کشیدم از نبودن بچه‌ای، که شیرش هر یه ساعت از سینه‌هام می‌چکید و دلم رو بیشتر خون می‌کرد. از بغلی که خالی بود. سرد بود. باران تو رو خدا بهم بگو کجاست؟ می‌خوام ببینمش... بیست و سه ساله حسرت دارم یه نظر بچه‌مو ببینم... یه خبر ازش بشنوم... اذیتم نکن... هر چی ازش می‌دونی بهم بگو.

لحن التماس‌آلودش دلم را ریش کرد. خودم را جلو کشیدم و در آغوشم فشردمش. میان آغوشم هق می‌زد. شانه‌هایش می‌لرزیدند و گریه‌ى پر صدایش غم را درون دلم می‌انباشت. مارال کجا بود که این اشک‌ها را ببیند، این این حرف‌ها را بشنود و دست از آن کینه‌ى قدیمی و کشنده بردارد. کمی که آرام‌تر شد، او را از خودم جدا کردم. نگاهم که افتاد روی دخترک، با صدایی که بغض روی آن خط می¬انداخت، گفتم:

- این بچه، بچه‌ى ماراله... نوه‌ى توئه ماه‌منیر!

نگاهش ناباور و بهت‌زده روی دخترک خیره ماند. خشک‌اش زده بود. حتی نمی‌توانست پلک روی هم بگذارد. خودم ادامه دادم:

- مارال رو از بچگی می‌شناختم. دو سال آخر دبستان باهام هم کلاس بود. یه کم قبل این‌که ما بریم چابهار، یه روز نحس فهمیدم که مادرش مادر واقعی‌ش نیست. فهمید که مادرش اونو گذاشته و رفته دنبال مردی که دوستش داشته...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دریابم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-622-6462-39-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
150000 ت - 15.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دریابم

صبا باوفای حقیقی
۱۴۰۲/۳/۲۴
انقدر زیبا و پر کشش و جذاب بود که نتونستم کتاب زمین بزارم تا تمومش کردم. مدتها بود که چنین رمان جذابی نخونده بودم نویسنده خیلی راحت صحنه پردازی کرده بود و کاملا میشد احساسات شخصیتها رو حس کرد. به نظر من رفتار باران درست بود که قبل از مطمئن شدن از احساس شهاب نمیخواست شهاب به احساسش، پی ببره و پنهانش کرد. چون عزت نفس خودش قطعا مهمتر بود. واقعا خرید این کتاب ارزش داشت ممنون از کتابراه. و امیدوارم به زودی کارهای بهتر و ارزشمندتر نویسنده رو بتونم بخونم.
رقیه سلیمی
۱۴۰۱/۹/۲۹
خیلی هیجانی واحساسی بود دوست داشتم کمی از حماقتباران حرصم گرفت ولی خوب صبرش نتیجه داد بخرید بخونید خیلی شنیدن وروان وعالی هستش ولدت ببرید از این رمان قشنگ وزیبا
Zahra Seif
۱۴۰۲/۹/۱۸
سلام ‌کتاب رو خوندم با لحظه هاش زندگی کردم... قلم توانی نویسنده ستودنی صرف نظر از بعضی اشکالات ستودنی است حتما بخونید
نرگس احمد
۱۴۰۲/۴/۴
خیلی خوب بود توصیه میکنم حتمابخوانید آموزنده بود
نشان دهنده این بود که با صبر و تحمل میشه به خواسته خود رسید
F
۱۴۰۲/۲/۳۱
عالی، واقعا لذت بردم بعضی جاها توو داستان یکسری هیجانات رو هم رقم می‌زد...
همه جوره خوب بود و پیشنهاد میکنم
Mohi
۱۴۰۱/۱۰/۸
خیلی قشنگ بود و من دوسش داشتم و قلم خانم حسین پور هم روان و خوب بود.
منیر لویزانی
۱۴۰۲/۱/۳۱
خیلی شیرین بود اما‌ی کم اقرار شده بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب دریابم

برای دریافت کتاب دریابم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.