معرفی و دانلود کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1

عکس جلد کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1

کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1 ترجمه‌ی محمودرضا ولی خانی، به جرأت بهترین انتخاب ممکن برای آشنایی با نحوه‌ی جمله‌سازی برای آزمون گوته مقطع A1 است. این کتاب کاملاً ساده همراه با مثال‌های متعدد و ترجمه‌ی مثال برای یادگیری بیشتر، سریع‌تر، دقیق‌تر و لذت‌بخش‌‌تر است. (فایل کتاب در تاریخ 1399/07/02 جایگزین شده است.)

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 چیست؟

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 در واقع جلد اول از سری دستور زبان‌های مختص کتاب آموزشی MENSCHEN مقاطع A1، A2 وB1 است. چاپ ششم و هفتم این دستور زبان با ویرایش کامل عرضه شده است. دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 عمدتاً در کنار کتاب‌های آموزشی MENSCHEN مقاطع A1. 1 و A1. 2 استفاده می‌شود و باعث می‌شود که این کتاب‌ها بهتر درک شوند.

قسمت‌های دستور زبان

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 حاوی 128 صفحه است و از 24 فصل به ترتیب 24 درس کتاب‌های آموزشی MENSCHEN مقاطع A1. 1 و A1. 2 (مجموعاً A1) تشکیل شده است. هر فصل حدود 5 صفحه دارد. در هر فصل به طور متوسط 5 موضوع دستوری مطرح می‌شود و در انتهای کتاب فهرستی از افعال بی‌قاعده قرار دارد.

مخاطب دستور زبان

مخاطب این دستور زبان «همه‌ی» کسانی هستند که در حال گذراندن دوره‌ی A1 (شامل A1. 1 و A1. 2) هستند. ترتیب قرار گرفتن مطالب این دستور زبان مطابق با درس به درس کتاب آموزشی MENSCHEN است. ولی استفاده از این دستور زبان به صورت مستقل از کتاب MENSCHEN یا در کنار کتب آموزشی دیگر مانند Studio d یا Schritte مقطع A1 نیز به خوبی ممکن است.

علت نگارش دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1

اساتید محترم در دوره‌های زبان آلمانی در ایران مجبورند به زبان آلمانی تدریس کنند و در این دوره‌ها زبان‌آموز معمولاً اجازه‌ی پرسش به زبان مادری ندارد. این امر باعث شده که زبان‌آموزان ضعیف‌تر نتوانند به تمامی توضیحات دستوری پی ببرند. همچنین امکان ارائه‌ی تمامی نکات دستوری در کلاس درس از لحاظ زمانی برای مدرس امکان‌پذیر نیست. بنابراین زبان‌آموزان کاملاً مستعد نیز از درک بسیاری از نکات دستوری محروم می‌مانند. این دستور زبان توانسته این خلاً را به خوبی پوشش دهد.

استفاده از دستور زبان آلمانی MENSCHEN در کنار دوره‌های آموزشی

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 هم‌اکنون به یک کتاب استاندارد در کنار کلیه‌ی دوره‌های آموزشی مقطع A1 در سراسر کشور تبدیل شده است. شیوه‌ی آموزشی ساده و قابل درک، مثال‌های متعدد و ترجمه‌ی مثال‌ها باعث شده است که حتی ضعیف‌ترین زبان‌آموزان نیز بتوانند از کتاب به راحتی استفاده کنند و جمله‌سازی بیاموزند. بهترین شیوه‌ی استفاده از این دستور زبان مطالعه‌ی هر فصل پیش از حضور در کلاس است. تجربه ثابت کرده است که این دستور زبان باعث می‌شود زبان‌آموزان در کلاس کمتر فارسی صحبت کنند و با درک سریع مطالب دستوری فوراً جمله سازی کنند و به تعامل بپردازند.

خودآموزی با دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 برای زبان‌آموزان مستعد این امکان را فراهم کرده است که به صورت خودآموز به یادگیری زبان آلمانی بپردازند. بهترین ترکیب ممکن برای این دسته از زبان‌آموزان استفاده از این دستور زبان کنار سه کتاب دیگر است، یعنی «واژه‌نامه آلمانی فارسی MENSCHEN A1»، «مکالمه زبان آلمانی بر اساس MENSCHEN A1» و کتاب‌های آموزشی MENSCHEN A1 KURSBUCH و ARBEITSBUCH». این ترکیب همچنین برای زبان‌آموزانی که در نقاط دوردست کشور امکان حضور در کلاس‌های زبان آلمانی ندارند یادگیری زبان آلمانی را امکان‌پذیر کرده است.

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 و آزمون گوته

دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 به جرأت بهترین انتخاب ممکن برای آشنایی با نحوه‌ی جمله‌سازی برای آزمون گوته مقطع A1 است. کتاب دستور زبان آلمانی MENSCHEN A1 به همراه سه کتاب دیگر مقطع A1 یعنی «650 لغت آزمون گوته مقطع A1»، «10 نمونه آزمون گوته مقطع A1» و کتاب «مکالمه زبان آلمانی بر اساس متد MENSCHEN A1» حتی بدون کتب آموزشی MENSCHEN به ترکیبی موفقیت‌آمیز برای آزمون گوته A1 تبدیل شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فعل در آلمانی [das Verb]
فصل 2: ضمایر شخصی در حالت مفرد و جمع (در حالت فاعلی)
فصل 3: جمله خبری [Aussage-Satz]
فصل 4: جنسیت اسامی‌ [Genus]
فصل 5: حرف تعریف نامعیّن ein/eine [Indefiniter Artikel]     
فصل 6: جمع بستن اسامی‌ [Plural]
فصل 7: افعال مُدال [Modalverben]
فصل 8: صرف فعل wissen (دانستن) 
فصل 9: افعال مدال möchten و mögen 
فصل 10: افعال جداشدنی [trennbare Verben]
فصل 11: زمان پرفکت 
فصل 12: ساخت پرفکت با فعل کمکی sein
فصل 13: حالت داتیو   
فصل 14: ضمایر ملکی sein و ihr در حالت نومیناتیو
فصل 15: افعال داتیوپذیر
فصل 16: حروف اضافه زمانی vor، nach، in در پاسخ ?wann (کِی؟)
فصل 17: حروف اضافه mit و ohne 
فصل 18: وجه امری [Imperativ]
فصل 19: پرفکتِ افعال جدا نشدنی  
فصل 20: وجه امری [Imperativ] در دوم شخص مفرد و جمع
فصل 21: کلماتی که ممکن است با هم اشتباه بگیرید
فصل 22: درجات صفت و قید [Komparativ und Superlativ]
فصل 23: ضمیر es برای گفتگو در مورد هوا
فصل 24: کنیونکتیو 2 [Konjunktiv II]

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1
مترجممحمودرضا ولی خانی
ناشر چاپیانتشارات راین
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-96883-7-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان آلمانی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1

melika baradaran
۱۴۰۲/۴/۲۳
بسیار منبع خوبی است برای یادگیری دستور زبان آلمانی. البته که این کتاب را در کنار کلاس و مربی مطالعه میکنم اما دسته بندی مطالب به همراه توضیحات دقیق دستور زبان آلمانی را برایم آسان‌تر و قابل فهم تر کرده است.
کوتاه بودن درس‌ها خوشخوانی کتاب را دوچندان کرده و مثال‌ها به فهم بیشتر مطالب می‌افزاید. که

در فکر تهیه‌ی نسخه‌ی چاپی این کتاب بودم اما خوبی نسخه‌ی دیجیتالی این کتاب این است همیشه در دسترس قرار دارد.
البته که انتظار می‌رفت کتابراه برای اینگونه کتاب‌ها که نیاز به نوت گذاری در گوشه کنارشان هست و یا گاها نیاز است که برای دسترسی بهتر هایلات کردن صورت بگیرد چاره‌ای بیاندیشد. نبود ابزارهای شبرنگی کردن و یاددشات گذاشتن یکی از کمبودهایی است که به هنگام مطالعه حس می‌شود.
Loki _SPG
۱۳۹۸/۶/۱۱
سلام آقای ولی خانی من قصد سفر کاری به آلمان رو دارم 1) میخواستم بدونم که فقط با مطالعه چهار کتاب توصیه شده در معرفی نامه میتونم آزمون گوته رو پاس کنم؟
2) آیا افراد مبتدی و بدون پایه هم میتونند این کتاب رو بخونن یا نه؟؟؟ (0 تا 100 هست این کتاب ها)
Sahar Mazloomi
۱۴۰۰/۱۱/۸
کتاب دستور زبان المانی خیلی عالی و کاربردی بود من خودم با اینکه کلاس زبان المانی دارم میرم ولی در نهایت اطلاعاتم با این کتاب کامل میکنم خیلی در یادگیریم تاثیر به سزایی داشته. به تمام هنر اموزان پیشنهاد میکنم عالی به معنا واقعی.
fateme kalantary
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
گرامر را کامل توضیح میدهدبه نظر خیلی در نگارش کتاب دقت شده و به تمام کلمات اشاره شده ممنون از وقتی ک گذاشتین برای نگارش کتاب. این کتاب به بسیاری از افراد مبتدی که بصورت خوداموز تمایل دارند آلمانی یادبگیرند کمک زیادی خواهد کرد
omidreza nouri
۱۳۹۸/۱۱/۳
به نظرم کتاب خوبی است مخصوصا که جناب ولی خانی از خوبان هستند فقط بدیش اینه که میتونیم توی اپلیکیشن فقط مطالعه کنیم به هرحال ممنون از وبسایت خوبتون
علی قنواتیان
۱۴۰۱/۵/۲
کتاب از نظر محتوا غنی است، ولی کاش امکان جستجو و یا نشانه گذاری رو به ما میدادی کتابراه. همچین کتابهایی حالت رفرنس دارن و بدون جستجو واقعا استفاده از این کتاب سخت میشه.
Bita Khaksar
۱۳۹۹/۲/۲۶
واقعا چرا فایلش رو نمیدید بهمون که بتونیم ببریمش روی صفحه بزرگتر؟؟
امیر ذبحی
۱۳۹۹/۱/۹
از پایه بااین کتاب شروع کردم والان در حد ب۲ هستم پیشنهاد میکنم ب اونایی ک ب یادگیری زبان آلمانی علاقمندهستن
نیلوفر سلطانی
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتاب مفیدی هست در صورتی که نقش مکمل داشته باشد، برای مرور گرامر و یادآوری بسیار مناسب است. اما به تنهایی تاثیری در یادگیری ندارد و کاربردی نیست.
Mahmood Payrovi
۱۳۹۹/۸/۲۰
کتاب فوق العاده ایه که کل گرامر رو قابل دسترس یک جا اورده. ولی چرا اینقدر اشتباه نگارشی و املایی وترجمه‌ای (هرچند کوچیک)!!!؟؟ ویرایشگر چکار کرده پس؟
Mahsa tajdari
۱۳۹۹/۲/۱
این کتاب برای کسانی که میخوان از صفر و به صورت خودآموز شروع کنن بسیار عالی هست
Arman Ameli
۱۳۹۸/۷/۳۰
کتاب خیلی عالیه همه چیز و کامل توضیح داده و برای کسانی که کلاس نمیرن خودشون میخونن حرف اول رو تو زمینه گرامر منشن میزنه
Naghme Nasr
۱۴۰۱/۴/۱۵
کتاب بسیار عالی و کاربردی هست، نکاتی که همیشه برای من گنگ بود، با خواندن این کتاب کاملا برطرف شد، با تشکر از کتاب راه عزیز🌸
افشین
۱۴۰۱/۳/۱۸
نگارش نکات گرامری هر درس به موازات کتاب منشن به زبان پارسی، کمک خیلی خوبیه تا زبان آموز بتونه مطالب رو بصورت خودآموز یاد بگیره و جلو ببره!
مریم اسماعیلی
۱۴۰۰/۱۰/۴
من المانی رو خودآموز میخونم بااین کتاب واقعا مشکلی برای یادگیری ندارم و سریعا پیشرفت میکنم ممنونم ازکتابراه❤
مشاهده همه نظرات 95

راهنمای مطالعه کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1

برای دریافت کتاب دستور زبان آلمانی Menschen A1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.