معرفی و دانلود کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

عکس جلد کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود، داستانی مصور برای خردسالان است که به ماجرای یک کودک بامزه به نام دلمه می‌پردازد. نگارش و تصویرگری این کتاب را بزرگمهر حسین‌پور انجام داده. دلمه خیلی کوچک است و هنوز نمی‌داند چیست، اما سگشان پطرس ادعا می‌کند امکان ندارد دلمه انسان باشد زیرا انسان‌ها روی دو پا راه می‌روند، درحالی‌که دلمه چهاردست‌وپا راه می‌رود! باید دید او سرانجام به حقیقت پی می‌برد یا نه؟

درباره‌ی کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

اشتباه نکنید، این دلمه خوردنی نیست! بلکه یک بچه‌ی بامزه و خیلی کوچولو است که هنوز حتی نمی‌تواند راه برود. کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود، کتابی مصور برای خردسالان است که بزرگمهر حسین‌پور تصویرگری و نگارش آن را بر عهده داشته است.

با اینکه دلمه خیلی کوچک است، اما یک سؤال مهم ذهن او را به خود مشغول کرده. او واقعاً چیست؟ حدس سگ این است که او نمی‌تواند انسان باشد، به همین خاطر سراغ حیوانات مختلف می‌‌رود تا بفهمد بچه‌ی کدام‌یک از آن‌هاست. وقتی سراغ گربه می‌رود، او می‌گوید این فسقلی عجیب‌و‌غریب گربه که نیست، پس حتماً موش است. هرچکدام از حیوانات حدسی می‌زنند و داستان به این شکل ادامه می‌یابد تا سرانجام یک نفر این معما را حل می‌کند. اما آن یک نفر کیست و چگونه به دلمه کمک می‌کند؟

کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود، توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود مناسب چه کسانی است؟

کتاب مصور دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود برای خردسالان 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

با بزرگمهر حسین‌پور بیشتر آشنا شویم

بزرگمهر حسین‌پور کاریکاتوریست، نویسنده و کارگردان انیمیشن، متولد 1355 در تهران است. او تحصیلات خود در رشته‌ی نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند و فعالیت رسمی‌اش به‌عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست، از سال 1369 آغاز شد. او با مجلات و نشریات گوناگونی مانند گل آقا، سروش نوجوان، کیهان کاریکاتور، روزنامه‌ی آفتابگردان و اقبال همکاری کرده و علاوه بر ساخت و کارگردانی انیمیشن، نویسندگی نیز می‌کند.

بزرگمهر حسین‌پور در داخل و خارج از کشور چند نمایشگا‌ه انفرادی برگزار و در نمایشگاه‌های گروهی متعددی نیز شرکت کرده که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگاه باغ‌های ایرانی، خیام و هنر مدرن و آرت پاریس اشاره کرد.

برخی از جوایز و افتخاراتی که بزرگمهر حسین‌پور در طول دوران حرفه‌ای خود دریافت کرده، شامل جایزه‌ی اول جشنواره‌ی مطبوعات، جایزه‌ی منتخب فستیوال بزرگ هنرهای تجسمی چین و دریافت نشان طلایی بهترین کارتونیست از سایت پرشین کارتون می‌باشد. «ساندویچ»، «شهر هرت» و «مجموعه کتاب‌های مترو» عناوین برخی دیگر از کتاب‌های بزرگمهر حسین‌پور هستند.

در بخشی از کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود می‌خوانیم

ما یه موش پیدا کردیم... آوردیمش که تحویل شما بدیم...

موش؟ صبر کن ببینم...

آخه این کجاش موشه؟
این ده برابر من قد داره...

این خوکه! دماغش رو نگاه کنید...!؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-274096-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود

برای دریافت کتاب دلمه وقتی حرف زدن بلد نبود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.