معرفی و دانلود کتاب دنیای بی‌کران، سلام!

عکس جلد کتاب دنیای بی‌کران، سلام!
قیمت:
۵۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای بی‌کران، سلام! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای بی‌کران، سلام! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای بی‌کران، سلام!

کتاب دنیای بی‌کران، سلام! نوشته‌ی ارین انترادا کلی به ماجرای پسری خجالتی می‌پردازد. او با دختری ناشنوا آشنا می‌شود و دوست دارد به او نزدیک شود اما اعتماد به نفس این کار را در خود نمی‌بیند به همین خاطر تصمیم می‌گیرد از یک پیشگو کمک بگیرد. این اثر موفق به کسب نشان نیوبری در سال 2018 شده است.

درباره‌ی کتاب دنیای بی‌کران، سلام:

یکی از شخصیت‌های اصلی داستان دنیای بی‌کران، سلام! (Hello, Universe) ورجیل نام دارد که به عنوان پسری بسیار خجالتی شناخته می‌شود و به همین دلیل خانواده‌اش به او لقب لاک‌پشت را داده‌اند. پدر و برادرهای ورجیل به ورزش‌های دسته جمعی علاقه دارند اما او این‌گونه نیست و ترجیح می‌دهد بیشتر اوقات تنها باشد و با خوکچه‌ی هندی‌اش گالیور باشد. وضعیت ورجیل در مدرسه نیز همین‌گونه است و در مجموع کودکی منزوی به شمار می‌آید. والدینش که نگران این موضوع هستند فرزند خود را به کلاس‌ پرورش مهارت اجتماعی می‌فرستند. او در این کلاس با والنسیا آشنا می‌شود اما این دختر ناشنواست. ورجیل دلش می‌خواهد با او دوست شود ولی آیا چنین چیزی با وجود کم‌رو بودنش ممکن است؟

ورجیل برای رفع این مشکل نزد کائوری می‌رود که یک پیشگوست. پسرک بر اساس گفته‌های پیشگو به جنگل می‌رود تا پنج سنگ یکسان پیدا کند اما با بدجنسی‌های یکی از قلدرهای مدرسه به درون چاهی می‌افتد.

از طرف دیگر، والنسیا که شب‌ها کابوس می‌بیند برای رفع مشکل خود نزد کائوری می‌آید و متوجه می‌شود که پیشگو نگران ویرجیل است و باید مدت‌ها پیش از جنگل بازمی‌گشت اما خبری از او نیست. این دختر ناشنوا تصمیم می‌گیرد به کائوری در پیدا کردن ورجیل کمک کند اما... .

ارین انترادا کلی (Erin Entrada Kelly) تلاش می‌کند تا در کتاب حاضر به مسائل مهمی مانند ناتوانایی‌های جسمی کودکان، اعتمادبه‌نفس، روابط اجتماعی، دوستی و... بپردازد و با موفقیت و زیبایی موفق می‌شود تا این مفاهیم را در دل داستانی جذاب به شما منتقل کند.

جوایز و افتخارات کتاب دنیای بی‌کران، سلام:

- برنده نشان نیوبری سال 2018
- نامزد جایزه تگزاس Bluebonnet سال 2019

نکوداشت‌های دنیای بی‌کران سلام:

- روایت شده از منظر سه شخصیت (دو قهرمان و یک شرور). زندگی و دنیای درونی کودکان متمایز است و هر یک از آن‌ها درست به شمار می‌آید. (Horn Book Magazine)

- تعلیق، دمدمی مزاج و دلچسب! کتاب دنیای بی‌کران، سلام! جهان را کمی کوچکتر می‌کند. (NPR)

- یک رمان بسیار جذاب که توسط ارین انترادا کلی نوشته شده است. این نویسنده به طور ماهرانه‌ای داستان خود را روایت می‌کند، تعلیق ایجاد می‌نماید و برای شخصیت هایش همدلی به وجود می‌آورد. (Washington Post)

کتاب دنیای بی‌کران، سلام مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله مناسب است و آن‌ها از داستان جذاب و آموزنده‌ی رمان «دنیای بی‌کران، سلام!» لذت خواهند برد.

ارین انترادا کلی را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده دو رمان موفق دیگر برای کودکان به نام‌های «پرنده‌ی سیاه» و «سرزمین دختران فراموش شده» دارد. مادر ارین در سبوی فیلیپین زندگی می‌کند و به همین خاطر بیشتر شخصیت‌های فیلیپینی در داستان‌های او نیز به زبان سبو صحبت می‌کنند.

در بخشی از کتاب دنیای بی‌کران، سلام می‌خوانیم:

ورجیل گوشی را سُر داد توی جیب لباس‌خوابش و به سمت صدای مامان بابا و برادرهایش راه افتاد که با هیچ صدایی اشتباه نمی‌شد؛ آن‌ها سحرخیز بودند، چون انگار تا ابد تمرین فوتبال داشتند.

توی آشپزخانه، مامان بابا و ج‌ها آب‌پرتقال می‌خوردند و انرژی‌شان را تخلیه می‌کردند. ورجیل هم سعی می‌کرد از وسط آن همه هیجان خودش را رد کند تا شاید دستش به میوه یا تخم‌مرغ آبپزی چیزی برسد.

جُسلیتو گفت: «صبح‌به‌خیر، ورجیلیو!»

بابا مامانش تقریباً هم‌صدا گفتند: «صبح‌به‌خیر، لاک‌پشت!»

بعد جولیوس گفت: «مایون بانتَگ، داداش کوچولو.»

ورجیل غُرغُرکنان چیزی شبیه سلام گفت. مامان بابا و برادرهایش روی صندلی‌های پشت‌بلند، جلوی پیشخان آشپزخانه نشسته بودند. لولا هم پشت میز صبحانه نشسته بود و روزنامه می‌خواند.

لولا بدون این‌که سرش را بالا بیاورد، گفت: «مامانت زیادی نارنگیِ یافا خریده. پس تا می‌تونی، بخور.» بعد برای این‌همه اسراف نُچ‌نُچی کرد. ورجیل با هر دستش دوتا نارنگی یافا برداشت و همین‌طور که خیلی سعی می‌کرد آن‌ها را نیندازد، کنار لولا نشست. گوشی توی جیبش وِزوِز کرد. ورجیل پرسید: «داری چی می‌خونی، لولا؟» و نارنگی یافاها را جلویش به خط کرد و بعد نگاهی به گوشی‌اش انداخت.

فهرست مطالب کتاب

1- بازنده ی بزرگ
2- والنسیا
3- نیرویی فراتر
4- زنگ های صومعه ی بودا
5- لاک پشت
6- ببرِ خیابان الم
7- آینده ی خاص
8- نمایشی در راهروی محصولات منجمد
9- والنسیا
10- بولدوزرها
11- از رنگ قرمز دوری کن
12- والنسیا
13- مارها
14- دنیا می داند
15- والنسیا
16- پایین، پایین، پایین
17- رفتن به زیر زمین
18- حیوان
19- والنسیا
20- مشکل فریاد زدن
21- والنسیا
22- خیال کن جای دیگری هستی
23- مسئله ی زمان
24- والنسیا
25- دختری که سرنوشتش را نمی دانست
26- تعبیر یک خواب
27- والنسیا
28- بالی
29- والنسیا
30- اسماگ
31- اتفاق های غیرقابل پیش بینی
32- بدترین چیزی که می شود گفت
33- تاناکا و سامرست
34- والنسیا
35- واو. سین
36- شاید
37- والنسیا
38- نور
39- والنسیا
40- هیچ امیدی بهت نیست، ورجیل سالیناس
41- ببر خیابان الم؛ قسمت دوم
42- پیام ها
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای بی‌کران، سلام!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات219
زبانفارسی
شابک978-600-462-297-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای بی‌کران، سلام!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای بی‌کران، سلام!

برای دریافت کتاب دنیای بی‌کران، سلام! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.