معرفی و دانلود کتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید

عکس جلد کتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید

اگر از دست افکار منفی و قدیمی‌تان خسته شده‌اید و می‌خواهید سر و شکل جدیدی به آن‌ها ببخشید، باید مهارت‌های بازاندیشی را بیاموزید. آدام گرانت در کتاب دوباره فکر کن به‌خوبی به شما می‌آموزد که چطور ایده‌های قدیمی را رها کرده و در مسیر ساختن باورهای صحیح حرکت کنید. این کتاب پرفروش در سال 2021 به‌عنوان نامزد جایزه‌ی گودریدز برای آثار غیرداستانی نیز معرفی شد.

درباره‌ی کتاب دوباره فکر کن

تا حالا برایتان اتفاق افتاده است که با یادآوری یک خاطره قدیمی یا کاری که در گذشته انجام داده‌اید، متعجب شوید؟ یا زمانی که به موقعیت‌های گوناگون در زندگی‌تان فکر می‌کنید، از واکنش و رفتاری که داشته‌اید، شرمنده شوید؟

تقریباً همه آدم‌ها درچنین موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند و با یادآوری برخی از رفتارهای خود احساس ناخوشایندی در آن را به وجود می‌آید. اما، نکته مهم این است که تغییر فکر، نگرش و در ادامه‌ی آن، تغییر دادن رفتارها کار آسانی نیست. به این صورت که گاهی آدم‌ها نسبت به اشتباه بودن رفتار، عملکرد و عکس‌العمل‌های خود آگاهند، اما برای اصلاح آن‌ها دچار تردید و ترس می‌شوند و این تردید از ناشناخته بودن موقعیت جدید سرچشمه می‌گیرد!

کتاب دوباره فکر کن (Think Again: The Power of Knowing What You Don't Know) مانند یک راهنمای کاربردی برای شما عمل می‌کند که به کمک آن می‌توانید شیوه‌‌های معمول و دردسرساز زندگی‌تان را تغییر دهید. آدام گرانت (Adam Grant) در این کتاب به شما کمک می‌کند که نسبت به ایده‌ها و تفکرات قدیمی‌تان، دیدگاهی انتقادی داشته باشید و با نقد خود و دیگران، به شکل دیگری به مسائل بنگرید. با خواندن این اثر، می‌توانید مهارت‌های بازاندیشی و بازنگری را بیاموزید و در مسیر تغییر مثبت، خودسازی و رسیدن به موفقیت پیش بروید.

این کتاب در 11 فصل و 4 بخش نوشته شده است و گرانت در فصول مختلف کتاب خود، ابتدا این موضوع را بررسی می‌کند که چرا باید باورهای ذهنی کهنه‌ی خود را تغییر دهیم و برای داشتن این مهارت کوشش کنیم. پس از آن به شما می‌آموزد که دیگران را هم در این مسیر یاری کنید. نویسنده در نهایت به نقد کوتاهی‌ها و نقص‌های نظام آموزشی و دولتی در رابطه با این موضوع می‌پردازد.

جوایز و افتخارات کتاب دوباره فکر کن

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
- بهترین کتاب غیر داستانی واشنگتن پست در سال 2021
- نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی (2021)

نکوداشت‌های کتاب دوباره فکر کن

- خوانندگان در بسیاری از استدلال‌های جذاب گرانت نقاط مشترک را پیدا می‌کنند. این کتاب یک مطالعه‌ی قابل‌ تأمل است. (Booklist)

- در دنیای امروز، کتاب دوباره فکر کن یک مورد خاص و قدرتمند برای تجدیدنظر در مورد آنچه قبلاً می‌دانیم ارائه می‌دهد... (Financial Times)

- دوباره فکر کن توصیه‌های هوشمندانه‌ای در مورد فرضیات یاد نگرفتن و باز کردن ذهن خود نسبت به کنجکاوی ارائه می‌دهد. (واشنگتن پست)

- در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت تحقیقات علمی خود را با لحن قصه‌گوی خود همراه کرده تا به ما کمک کند به اندازه کافی در مورد جهان کنجکاو باشیم و آن را تغییر دهیم. (برن براون، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- برای هر کسی که می‌خواهد فرهنگ یادگیری و کشف کردن در خانه، محل کار یا مدرسه را ایجاد کند، گرانت تحقیقات پیچیده‌ای را در مورد اینکه چرا هر یک از ما باید به طور مداوم مفروضات قدیمی را زیر سوال ببرد و از ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید استقبال کند، ارائه می‌دهد. (Entrepreneur)

کتاب دوباره فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

همه افرادی که به کتاب‌های روانشناسی علاقه‌مندند و می‌خواهند به ایده‌ها و افکار خود، شکل جدیدی ببخشند،‌ از مطالعه‌ی کتاب دوباره فکر کن لذت می‌برند.

با آدام گرانت بیشتر آشنا شویم

یکی از برجسته‌ترین و بهترین سخرانان TED که تقریبا در دنیا شناخته‌شده است، آدام گرانت نام دارد. این سخنران و نویسنده در زمینه روانشناسی و مسائل انگیزشی، تغییر عادات و سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. گرانت مقطع کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه هاروارد گذرانده و مدرک دکترایش را از دانشگاه میشیگان دریافت کرده است.

گرانت به‌عنوان یکی از ده متفکر تأثیرگذار دنیا در حوزه مدیریت شناخته می‌شود و نام او در میان لیست چهل متفکر برتر زیر چهل سال در مجله‌ی فورچون به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌های تازه‌ی گرانت در زمینه روانشناسی، موفقیت و خودسازی به کمک بسیاری از افراد آمده و تغییرات مثبتی را برای فکر، ایده و شیوه زندگی آن‌ها به وجود آورده است. از این نویسنده بی‌نظیر، کتاب‌های زیادی به چاپ رسیده است که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب «ببخش و بگیر»، « نوآوران: چگونه افراد خلاق دنیا را تغییر می‌دهند» و «نوآفرینی» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب دوباره فکر کن

- به‌ندرت پیش می‌آید کسی مایل به شنیدن چیزی باشد که دلش نمی‌خواهد بشنود.
- وقتی تعارض به کلیشه تبدیل می‌شود، پیچیدگی همان خبر فوری است.
- اگر انسان‌ها نبودند.. زمین بهشت مهندسی بود.
- جمله‌ی «من معتقدم» یک فرآیند است نه پایان کار.

در بخشی از کتاب دوباره فکر کن می‌خوانیم

وقتی کسی پرخاش می‌کند، نباید با حمله یا عقب‌نشینی بحث را به جنگ و مبارزه تبدیل کرد. اگر آن را چیزی چون رقص در نظر بگیرید، راه دیگری خواهید داشت. می‌توانید خود را کنار بکشید. درباره‌ی گفت‌وگوی‌تان صحبت کنید تا توجه‌ها از اصل اختلاف نظر منحرف شده و به فرآیند داشتن یک مکالمه معطوف شود. هر چه طرف خشمگین‌تر و پرخاشگرتر بود، خود را کنجکاوتر و علاقه‌مندتر نشان دهید.

وقتی فرد کنترلش را از دست می‌دهد، آرامش شما نشانه‌ی قدرت است. با این کار رشته‌های احساسی طرف پنبه می‌شوند. به‌ندرت پیش می‌آید کسی با جیغ و داد بگوید: «من ترجیح می‌دهم با جیغ و داد با بقیه حرف بزنم.»

این پنجمین حرکتی است که مذاکره‌کنندگان خبره را از دیگران متمایز می‌سازد. آن‌ها راجع به حس‌شان به فرآیند صحبت می‌کنند و درک خود از احساسات طرف مقابل را می‌آزمایند: ناامید شدم، چون این بحث خوب شروع نشد. کلافه‌ای؟ امیدوار بودم این پیشنهاد را عادلانه ببینی. یعنی به نظر تو این رویکرد هیچ نقطه‌ی قوتی ندارد؟ راستش واکنش تو به داده‌ها کمی گیجم کرد. اگر برای کارم ارزش قائل نیستی، چرا استخدامم کردی؟

در بحثی پرحرارت، همیشه می‌توانید بپرسید: «چه شواهدی نظرت را عوض خواهند کرد؟» اگر طرف مقابل گفت «هیچ»، دلیلی ندارد به صحبت ادامه دهید. می‌توانید طرف را سر چشمه ببرید، ولی نمی‌توانید او را وادار به اندیشیدن کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: بازاندیشی فردی: به‌روزرسانی دیدگاه‌های خود
1. گشت‌و‌گذاری ذهنی همراه با یک واعظ، دادستان، سیاستمدار و دانشمند
2. نیمکت‌نشین و شیاد: یافتن نقطه‌ی مطلوب اعتمادبه‌نفس
3. لذت حاصل از اشتباه: هیجانی که با باور نکردن تمام افکارتان حاصل می‌شود
4. یک باشگاه مبارزه‌ی خوب: روان‌شناسی تعارضات سازنده
بخش دوم: بازاندیشی میان‌فردی: افق فکری دیگران را گسترش دهید
5. رقص با مخالفان: چگونه در مناظره‌ها پیروز شویم و روی دیگران تأثیر بگذاریم
6. دشمنی و خصومت: کاهش تعصب به کمک حذف کلیشه‌ها
7. منادیان واکسن و بازپرس‌های موقر: شیوه‌ی درست گوش دادن، افراد را به سمت تغییر سوق می‌دهد
بخش سوم: بازاندیشی جمعی: ایجاد جوامعی مالامال از یادگیرندگان مادام‌العمر
8. گفت‌وگوهای پرتنش: بحث‌های مجزا را قطب‌بندی نکنید
9. بازنویسی کتاب‌های درسی: به دانش‌آموزان بیاموزید دانش را زیر سؤال ببرند
10. با همیشه فرق دارد: ایجاد فرهنگ یادگیری در محل کار
بخش چهارم: نتیجه‌گیری
11. فرار از دید تونلی: تجدید نظر در بهترین برنامه‌های زندگی و شغلی
پایان‌بندی
اقدامات تأثیرگذار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوباره فکر کن: قدرت دانستن آنچه نمی‌دانید
نویسنده
مترجممحدثه احمدی
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات230
زبانفارسی
شابک978-622-7383-10-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوباره فکر کن

فرهاد اسدی
۱۴۰۲/۵/۱۱
کتاب تاثیر گذار هست و این رو به ما میگه که اشتباه بیشتر ما این است که تصور می‌کنیم وقتی درباره انجام کاری فکر می‌کنیم و بر اساس تفکرات خود تصمیم می‌گیریم، تصمیم‌گیری ما حتما درست خواهد بود. در صورتی که اصلا اینطور نیست.
برای اینکه بتونیم عادت‌های غلط گذشته را اصلاح کنیم، اول باید اونها رو به چالش
بکشیم. بهترین روش برای این کار هم دوباره فکر کردن است. همه‌ی ما مثل مدیرعامل شرکت بلک‌بری سفت و سخت به باورها و اعتقاداتمان چسبیده‌ایم. اتفاقی که می‌تونه موجب غرق شدن کشتی زندگی یا کسب و کارمون بشه که در مورد بلک بری شد و نابود شد شرکتش.
آدام گرنت تو این کتاب راهکارها و نکاتی را برای مقابله با تعصب غلط به ما می‌گه. اون یاد میده در واقع برعکس اونچه که بیشتر مردم تصور می‌کنن متعصب بودن اصلا ویژگی مثبتی نیست. (که البته ما تو ایران راه داریم حالا حالا‌ها). خلاصه کتاب مثبت و خوبیه و توصیه میکنم ارزش وقت گذاشتن داره واقعا
تعصب نقطه مقابل تعقل است، برای همین هم آدام گرنت از پایه با آن مخالف است. کنار گذاشتن تعصبات فکری هم می‌تواند مسیر را برای رشد و توسعه فردی ما هموار کند.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خرداد ۱۴۰۱ بود که کتاب صوتی دوباره فکر کن از آدام گرانت را با ترجمه مشر نوین، شنیدم و بهش ۴ ستاره دادم. از آن زمان تا کنون که کتاب الکترونیکی دوباره فکر کن را با ترجمه محدثه احمدی و ناشر دیگری بخوانم، قریب به دو سال می‌گذرد و این بازخوانی دستاورد ۵ ستاره را در آخر داشت!؟ چرا که اکنون نگاه و نگاه و بازاندیشی باز نگری در من تغییر کرده است باورها و مسیر رشد من تحولی داشت. مطالبش را متناسب دیدم و افکارش را بهتر درک کردم. کتاب دوباره فکر کن، را می‌توانید بارها بخوانید اگر فراخور موقعیت خود نیازش را دریابید. آدام گرانت راحت می‌نویسد اما پیچیده باید درکش کنید یا شاید مترجم چنین نوشته؟ اما می‌توانید بازبینی و بازنگری در اعمال و رفتارتان را از این کتاب بهتر بیاموزید و از عدم وقت برای خوانش آن می‌توانید به فصل‌های انتهایی که نتیجه‌گیری و خلاصه دارد به اهم بهره ببرید.
فاطمه تاجیک
۱۴۰۳/۱/۱۲
اگه شمام ازون دسته ادمهایی هستین که مرغتون ی پا داره و حرف حرف خودتون هست و ب سختی نظر بقیه رو تحمل میکنین این کتاب مخصوص شماست، نویسنده درین کتاب در مورد تواضع و فروتنی در روابط صحبت میکنه و جنبه های متفاوتی از تواضع و فروتنی رو در روابط بما نشون میده و میگه که برخلاف ذهنیت اکثر ادما، چیزی ک باعث تعامل درست و تاثیر گذاری صحیح در روابط میشه تواضع و فروتنی ب همراه حس کنجکاوی هست. کنجکاو کسی هست ک در پی یافتن مطالب و دانسته های جدید هست اصراری بر اثبات خودش نداره و مثل ی واعظ نیست که بخواد پافشاری کنه بر عقاید خودش و از موضع خودش کوتاه نیاد و مثل یک سیاستمدار هم نیست که بخواد با اقدامات فریبکارانه و با دوز و کلکهای سیاسی شمارو قانع کنه این کتاب به ما نشون میده ک فروتنی و تواضع در روابط انسانی تاثیر مثبتی در پیشرفتهای بشری داره
امیرعلی سلیمانی
۱۴۰۲/۱/۱۱
نقد کتاب این کتاب درمورد بازاندیشی، یادگیری مسائلی که شاید به عقاید ما جور در نیاد و در کل درمورد انعطاف پذیری ذهنی و... قراره صحبت کنه. شاید اول به خودتون بگید که این مسائل چه کمکی میتونه بهمون بکنه توی زندگی؟؟ در واقع جواب این سئوال رو ادام گرنت به طور غیرمستقیم توی کتابش گفته و با خوندن کتاب و میتونین جوابتونو بگیرید
اما نقد نظر من اینه که علاوه بر خوبی‌ها، بدی‌هایی هم این کتاب داره. ۱. یکی از معایبی که خودم خیلی حس میکردم، کِش دار کردن مطلب بود یعنی بعضی از موضوعات ادام مثال‌های زیادی میزد که بیشتر مخاطب خسته میشد و همین موجب میشد یک فصل از کتاب رو نخونیم یا... ۲. یکی از معایبی که باز خودم حس میکردم این بود که بعضی از فصل‌های کتاب اضافه بودن و صرفاً احساس میشد که نویسنده برای طولانی کردن کتاب این فصل رو نوشته و...
نبی والی
۱۴۰۲/۶/۱۵
من در کل کمتر نظر میدادم بعد از خوندن کتابا،.. به واسطه‌ی این کتاب که واقعا ارزش خوندن داره... یه. تصمیم کوچولو گرفتم، که از این به بعد هر کتابی رو که گرفتم و مطالعه کردم حتما نظرمو اینجا بنویسم، بالاخره این هم یک گام خیلی کوچیک برای تغییر.... و همین‌که کمک میکنه نظرمو احساسمو راجع به مطالب کتاب و بازگو کنم، این حس شیرینی ایه،... دوباره به مسائل فکر کردن،.... از اون کتابایی که بودنش باعث خوشحالیه یه نویسنده‌ی بزرگ که تجربیات بسیار مهم زندیشو در غالب یک کتاب با ما به اشتراک گذاشته.... و حیفه چنین کتابایی کمتر دیده میشن، هر چند این کتاب آمار نظراتش به نسبت خوبه اما باید خیلی بیشتر از اینا باشه.... به امید اینکه فرهنگ کتابخوانی توسط برنامه مثل کتابراه و سایرین بیشتر جا بیافته.... مثل همیشه تشکر از کتابراه
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۲/۱/۱۰
این قسمتی ازکتابه که برام جالب بود:
اعتماد به نفس از خودباوری نشئت می‌گیرد در حالی که تواضع، زیر سوال بردن درستی روش‌هایی است که پی گرفته‌اید. اکثر افراد موفق از دستیابی به اهدافشان مطمئنند اما در عین حال با فروتنی به این فکر می‌کنند که آیا از بهترین روش‌ها برای رسیدن به آن بهره می‌برند یا خیر. و

از دلایلی که نیاز دارید این کتاب رو بخونید بازنگری کردن به شیوه تفکر، نوع نگاهتون روشیه که در پیش گرفتین پس اگر از الان شروع به خوندن این کتاب نکنید روزی ناچارا بهش برمیگردین و دنبال جواب‌های سوالاتتون میگردین پس چه بهتر از امروز شروع کنید🙏
باتشکر از کتابراه که این کتاب رو رایگان در اختیار کتاب خوان‌ها قرار داد❤️
حنا
۱۴۰۲/۷/۳
این کتاب بینظیره
ما در فکر کردن، خیلی خسیسیم چون ترس داریم و شک کردن به عقایدمون باعث میشه که دنیا پیش چشم ما غیر قابل پیش بینی بشه.
ما دارایی هامون رو به راحتی عوض می‌کنیم مثلا لباسی که مال ۵ ساله پیشه رو نمی‌پوشیم چون احساس می‌کنیم از مد افتاده ولی هنوز عقاید و باور‌هایی که از ۲۰ سال پیش تو و
ذهنمون هست رو تغییر ندادیم چون سختمونه که از اون جای راحت بیرون بیاییم. ولی اگه می‌خوایم که بهتر فکر کنیم باید بتونیم دوباره بازنگری کنیم. اون چه شغلیه چه نوع طرز فکریه که اگه بخواین بدنبال حقیقت باشید بهتون کمک می‌کنه؟
اون جوینده دانش و دانشجو بودنه که باعث میشه باورها و نظرات قدیمی رو کنار بزارین و در پی حقیقت باشید
جواد محمدی
۱۴۰۲/۱/۱۲
چند روز پیش خلاصه‌ای از این کتاب رو در یک پادکست شنیدم و انقدر برام جالب و جذاب بود که تصمیم گرفتم کتاب کامل رو تهیه و مطالعه کنم، آدام گرنت توی این کتاب کاربردی با ارائه مقالات و مطالعات معتبر مسأله‌ای رو مطرح میکنه که هم میتونه به شدت توی تغییر نگرش انسان به زندگی تاثیر داشته باشه و هم باعث رشد و پیشرفت توی کسب و کار و حتی پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی بشه و به نظر من مطالعه این کتاب برای همه انسان‌ها در هر جایگاهی لازمه تا بتونن نسبت به تغییر یا اصلاح افکارشون اقدام کنن
Yasmin Gh
۱۴۰۲/۱/۲۹
ایده کلی کتاب راجع به اینه که درمورد عقایدمون تجدید نظر کنیم. برای من خیلی جالب و مفید بود. البته همه‌ی فصل هاش رو دوست نداشتم و به نظرم فصل‌های اولش مفید تر بود. فصل آخر کتاب خلاصه‌ای از تمام مطالب کتاب بود که خیلی مفید بود. به نظرم جزء کتاب‌هایی هست که حتما باید خونده بشه.
البته ترجمه نشر نوین خیلی خوب نبود. بعضی فصل‌ها خوب بود و بعضی فصل‌ها واقعا ضعیف بود.
h aghaei
۱۴۰۲/۱/۱۲
نوشته‌های گرانت رو خیلی دوست دارم و یکی از نویسندگان محبوب من در زمینه روانشناسی هست.. توی این کتاب، آدام گرانت ما را دعوت می‌کنه که با ندانستن، اشتباه کردن، و دوباره فکر کردن، خوب شویم و چون درون راحت طلب ما از انجام این کار متنفر است نیاز به تلاش داره ولی گرانت با تحقیقات روان‌شناختی و داستان‌های مرتبط مطرح به ما توضیح می‌ده که چطور همه مون میتونیم روش کار کنیم
حسن منصوری
۱۴۰۲/۱/۱۰
ابوعلی سینا چ جالب گفت: تا بدانجا رسید دانش من که بدانم همی که نادانم و این کتاب چقدر زیبا این مطلب را توضیح میدهد هرچند زیاد حاشیه رفته است. من فکر میکنم مشکل اکثر ادمها همه دانی هست اینکه خودمان را در هر زمینه مطلع و صاحب نظر احساس میکنیم و این خصلت در نظر کسانی که بیشتر میدانند چقد زشت و زننده هست باتشکر از کتابراه مطالعه این کتاب را به شدت توصیه میکنم.
کوروش صادقى
۱۴۰۲/۱/۱۳
کتاب بسیار خوبیه، اما سطح بالایی داره. یعنی هر فصل کتاب رو برای این که خوب بفهمی، باید در اون تعمق کنی.
این کتاب کمکتون می‌کنه تا از شر افکار مزاحم رها بشین و به آرامش ذهنی برسین تا بتونین تصمیم گیری درستی جهت رسیدن به موفقیت داشته باشین.
خوندن این کتاب رو به همه علاقمندان حوزه روانشناسی و توسعه فردی، توصیه می‌کنم.
Mamaj
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتابی هست که در سطح اجتماعی و روابط فردی صحبت میکنه و در واقع خیلی شبیه به کتاب هنر شفاف اندیشیدن هست که انواع خطاهای شناختی رو میگه اما این کتاب در سطح اجتماعی مسائل گوناگون باز میکنه و راهکارهای جالبی ارائه میده کمی طول کشید تمامش کنم چون باید از دید بالا به کتاب نگاه کنی و میتونم بگم پیرامون رشد فردی شخصیتی نیست
Nouri
۱۴۰۲/۲/۱۶
خوندن کتاب رو توصیه می‌کنم چراکه آدم‌ها وسایل کهنه شونو دور میندازن، اما افکار کهنه شونو نه. برعکس ما به افکارمون میچسبیم و سعی می‌کنیم نظرات مخالف رو هرجور شده توجیه کنیم.
نقد کتاب. بنظرم برخی جاها بحث بیش از حد طولانی شده و خواننده خسته میشه. این طولانی شدن و متمرکز شدن روی یک مطلب از جذابیت کتاب حاضر کاسته.
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتابیه که توی سطح اجتماعی و روابط فردی صحبت میکنه و درواقع خیلی شبیه به کتاب هنر شفاف اندیشیدن هست که انواع خطاهای شناختی رو میگه. اما این کتاب در سطح اجتماعی مسائل گوناگون باز میکنه و راهکارهای جالبی ارائه میده. یکم طول کشید تمامش کنم چون باید از دید بالا به کتاب نگاه کنی و میتونم بگم پیرامون رشد فردی شخصیتی نیست.
مشاهده همه نظرات 124

راهنمای مطالعه کتاب دوباره فکر کن

برای دریافت کتاب دوباره فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.