معرفی و دانلود کتاب دودو کرمه و خانه تازه

عکس جلد کتاب دودو کرمه و خانه تازه
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دودو کرمه و خانه تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دودو کرمه و خانه تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دودو کرمه و خانه تازه

کتاب دودو کرمه و خانه تازه نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده، داستانی جذاب، ماجراجویانه و آموزنده درباره‌ی کرمی به نام دودو و خانه‌ی دوست‌داشتنی‌اش است. اثر نامبرده با زبانی صمیمانه و شیرین نوشته شده و با تصاویر رنگارنگ و شاد تزئین شده است.

درباره‌ی کتاب دودو کرمه و خانه تازه

کتاب دودو کرمه و خانه تازه نوشته فرهاد حسن‌زاده، از بهترین نویسندگان کودک و نوجوان ایران است. کتاب درباره دودو کرمه است که در سیبی زیبا و خوش‌آب‌ورنگ که زیر درختی افتاده، زندگی می‌کند. او، با شادی، در حال جمع کردن اسباب و وسایلش برای یک سفر کوتاه سه‌روزه است. دودو کرمه خانه‌اش را به همسایه‌اش عمو لالا می‌سپارد تا آب و هوایی عوض کند و برگردد، اما وقتی از خانه دور می‌شود، راهش را گم می‌کند و سفر سه روزه‌اش، یک ماه طول می‌کشد. همین باعث می‌شود که وقتی برمی‌گردد، اثری از خانه‌اش باقی نمانده باشد. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای است. عمو لالا در کتاب دودو کرمه و خانه تازه، برای دودو کرمه توضیح می‌دهد که خانه‌اش در این 30 روز فاسد شد و از بین رفت، اما خاطرات و لحظه‌های خوشی که در آن گذرانده است هیچ‌وقت از بین نمی‌رود.

کتاب دودوکرمه و خانه تازه، داستانی کودکانه دارد، اما همه ما بزرگسالان نیز چنین وضعیتی را تجربه کرده‌ا‌یم؛ ما خانه، وسایل و چیزهایی که دوست داریم از دست می‌دهیم، اما باید با فقدان آن‌ها کنار بیاییم. اینکه کودکان می‌توانند با داستانی به شیرینی کتاب دودو کرمه و خانه تازه، مضمونی با این عمق را درک کنند، بسیار تحسین‌برانگیز است.

معرفی و دانلود کتاب دودو کرمه و خانه تازه

کتاب دودو کرمه و خانه تازه، زبانی بسیار صمیمانه و روان دارد و بلند خواندنش نه تنها برای کودکان، برای بزرگسالان هم بسیار لذت‌بخش است. بخش‌هایی از کتاب، شعرهای بانمک و شوخ‌طبعانه‌ای را می‌بینیم که کودکان علاقه دارند با خواندنش همراه شوند. تصیورگری کتاب نیز، که کار سارا صابری فومنی است، بسیار دلنشین است. تصویرهای رنگارنگ و شاد با جزئیات فراوان، کتاب دودو کرمه و خانه تازه را بسیار دیدنی می‌کند و باعث می‌شود کودکان دقایق زیادی سرگرم کشف دنیای آن باشند.

نویسنده‌ی کتاب، فرهاد حسن‌زاده، یکی از برجسته‌ترین نویسندگان کودک و نوجوان ایرانی است. او تا به امروز بارها کاندید جایزه‌ی هانس کریستین اندرسون، یکی از معتبرترین جوایز حوزه‌ی کتاب کودک شده است. همین‌طور توانسته است در سال 2018 دیپلم افتخار سازمان بین‌المللی کتاب برای جوانان را به دست آورد. کتاب‌های فرهاد حسن‌زاده تا به امروز به زبان‌های زیادی ترجمه شده و همین نشان می‌دهد که ارزش کارهای او در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته است. به خاطر همین است که چاپ کتاب دودو کرمه و خانه تازه را انتشارات پرتقال، متفاوت‌ترین ناشر کتاب‌های کودک و نوجوان، به عهده داشته است.

کتاب دودو کرمه و خانه تازه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دودو کرمه و خانه تازه به گروه سنی 3 تا 7 سال و بزرگسالانی که به ادبیات کودک علاقه دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب دودو کرمه و خانه تازه می‌خوانیم

او صبح زود آماده‌ی رفتن شد. درحالی‌که از خانه‌اش عکس می‌گرفت زیر لب خواند: ((سرخ‌ و‌ سفید‌ و‌ رنگی... ‌چه‌ خانه‌ی‌ قشنگی!)). بعد رفت پیش همسایه تا خداحافظی کند.

عمو لالا همسایه‌اش بود. توی لاکش لم داده بود و به آسمان نگاه می‌کرد. دودوکرمه با صدایی جیغ‌آلود گفت: ((خداحافظ‌ عمو لالا! ‌مراقب‌ خانه‌ام‌ باش! ‌خب؟)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دودو کرمه و خانه تازه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-387-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دودو کرمه و خانه تازه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دودو کرمه و خانه تازه

برای دریافت کتاب دودو کرمه و خانه تازه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.