معرفی و دانلود کتاب دوره رمانتیک گیتار

عکس جلد کتاب دوره رمانتیک گیتار
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوره رمانتیک گیتار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوره رمانتیک گیتار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوره رمانتیک گیتار

فردریک نود در کتاب دوره رمانتیک گیتار، قطعات عاشقانه‌ی گیتار را در سه بخش پایه، متوسط و پیشرفته به نحوی تنظیم نموده که که به نیاز بسیاری از نوازنده‌ها پاسخ می‌دهد.

قطعات کتاب دوره رمانتیک گیتار (The Romantic guitar) همگی قطعات معروفی هستند. در پایان این کتاب چهار قطعه اضافه توسط مترجم آورده شده که عبارتند از: Capricho arab از Tarrega و Asturias از Albeniz و La catedral و EL ultimo Tremolo از A. Barrios که قطعات بسیار زیبایی هستند.

قطعات زیادی برای گیتار وجود دارد و حتی می‌توان گفت بیشتر از سازهای دیگر اما کیفیت هر قطعه بسیار متفاوت است و احتمالا درست است که بگوییم که قطعه بد و خسته کننده برای گیتار نسبت به سازهای دیگر زیادتر است.

پیدا کردن دلایل این کیفیت پایین خیلی سخت نیست اول اینکه چندین آهنگساز اصلی برای گیتار قطعه می‌نوشتند که اکثرا گیتاریست نبودند. دوم اینکه بسیاری از آهنگسازانی که برای گیتار قطعه می‌نوشتند آهنگسازان ضعیفی بودند که به جلوه‌های ویژه یا جذابیت فوق‌العاده برای جذب شنوندگان وابسته بودند و سوم اینکه ویراستاران به ندرت دانش کافی برای تشخیص یک قطعه خوب را داشتند و موسیقی‌ای که برای گیتار چاپ کرده بودند را اگر برای پیانو و ویولن منتشر می‌کردند کاملا ناکامی بود. عنوان رمانتیک به این خاطر برای کتاب حاضر برگزیده شد که در آن قطعه‌های عاشقانه زیادی به کار رفته است.

Costc در فرانسه و Mortez در آلمان و استرالیا و Arcos در اسپانیا و Madam Pratten در انگلستان همه در بقای گیتار به عنوان یک ساز کنسرتی در یک دوره دشوار کمک کردند تا اینکه چهره Francisco Tarega برای عبور از تمام مرزها و راه‌اندازی موج جدیدی از محبوبیت کمک کرد.

در بخشی از کتاب دوره رمانتیک گیتار می‌خوانیم:

J.K.mertz یک استرالیایی بود و یک چهره پیشرو در اروپا بود که بعد از دوران سورو جولیانی علاقه‌مندی به گیتار را حفظ کرد. در اوایل این قرن George Krick معلم آمریکایی در حالی که در خیابان‌های قدیمی وین سرگردان بود با دیدن بناهای تاریخی که Mozart و Beethoven در احداث آن‌ها نقش زیاد داشته‌اند می‌نویسید تعجب کردم آیا ممکن است چنین کسی فراموش شود (Mertz) که برای شاهزاده‌ها اجرا می‌کرد با این حال چنین بود و حتی تاریخ در گذشت او را حدس می‌زدند. مجموعه George Krick اکنون در کتابخانه موسیقی Gaylord در واشینتن است.

Missouri و St. Louis شامل منابع گسترده از انتشارات Mertz است که Nocturne یکی از کارهای ساده و پایه او است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوره رمانتیک گیتار
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات کنکاش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات142
زبانفارسی
شابک978-600-136565-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوره رمانتیک گیتار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دوره رمانتیک گیتار

برای دریافت کتاب دوره رمانتیک گیتار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.