معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو

مهم‌ترین اولویت یک طراح داخلی استفاده از طرح‌هایی خلاقانه برای جلب رضایت کارفرما است تا با استفاده از آن محیطی جدید و زنده به وجود آورد. از همین رو محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو بر آن شده‌اند تا سبکی منحصربه‌فرد و لوکس را به علاقه‌مندان طراحی آموزش دهند.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو، چیدمان این سبک زیبا و لوکس را به علاقه‌مندان آن آموزش می‌دهد. این شیوه طراحی در دوران بین جنگ جهانی اول و دوم مورد توجه قرار گرفت و در میان سال‌های 1920 تا 1930 میلادی طراحان زیادی از این سبک طراحی داخلی استقبال کردند. سبک آرت دکو روی زرق و برق، مجلل و لوکس بودن اشیا و فضا تمرکز زیادی دارد. علت استقبال از طراحی آرت دکو در آن دوران، تمایل مردم جنگ‌زده‌ی این زمان، برای فرار از بدبختی و خسارات وارده به زندگی‌شان بود. بنابراین آن‌ها به این شیوه‌ی طراحی روی آورده و تلاش کردند که سیاه‌بختی خود را پشت زیبایی و زرق و برق این سبک، پنهان کنند و به فراموشی بسپارند.

لوازمی که در آرت دکو استفاده می‌شود معمولاً اشیایی صیقلی و کروم اندود هستند. البته ظروف برنجی نیز یکی دیگر از ابزارهای مهم این سبک به شمار می‌رود.
یکی دیگر از شاخصه‌های مهم این سبک استفاده از اشکال هندسی است که اگر با متریال صیقل‌خورده و کرومی هماهنگ شود جلوه‌ی خاصی را به نمایش می‌گذارد. فلز و چوب جلایافته برای ایجاد درخشندگی و جذابیت نیز در این سبک استفاده می‌شوند. از دیگر اشیا و لوازمی که در طراحی آرت دکو به‌وفور یافت می‌شود می‌توان به آیینه و شیشه‌های درخشان اشاره کرد.

وقتی از سبک آرت دکو سخن به میان می‌آید محال است به مخمل اشاره‌ای نشود. این پارچه مجلل‌ترین و بهترین پارچه‌ای است که در این سبک می‌توان از آن استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال برای مبلمان اگر از رنگ مخمل آبی تیره در کنار پایه‌های بلند چوبی جلا یافته استفاده شود زیبایی کم‌نظیری به خانه می‌بخشد.

به طور خلاصه این سبک به‌دور از ظرافت است و جسورانه اشیا و عناصر مختلف را کنار هم می‌چیند تا فضای بی‌نظیر و مجللی را برای افراد ایجاد کند. مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو به شما کمک می‌کند که با این سبک طراحی و شیوه چیدمان آن بیشتر آشنا شوید و آن را مانند یک کتابچه راهنما برای طراحی دکوراسیون دلخواه خود به کار ببرید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب طراحان، دکوراتیوها و معماران داخلی است تا با سبک آرت دکو بیشتر آشنا شوند و المان‌های مختلف آن را یاد بگیرند. اگر به‌دنبال ایجاد یک سبک لوکس و پرزرق‌وبرق برای منزل خود یا مشتری‌هایتان می‌گردید، حتما این کتاب را بخوانید.

با نویسندگان کتاب بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی نویسنده اثر پیش‌رو، در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد و در سال 1398 مدرک دکتری خود را در همین رشته دریافت کرده است. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری به رشته تحریر درآورده است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد. از سال 1387 تا 1401 مشغول طراحی و مدل‌سازی در هلدینگ کازاموتیارای مالزی بوده است. همچنین سحر مفیدی پژوهشگر هنر و نویسنده متولد سال 1369 به همراه محمدرضا مفیدی در نگارش این کتاب و دیگر کتب منتشرشده، نقش داشته است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو می‌خوانیم

به نظر می‌رسد هر فصل روند جدیدی را به همراه دارد. از رویکرد مینیمالیستی و بدون ساختار، گرفته تا همه‌ی چیزهای لوکس و ظرافتی، روند طراحی خانه همیشه در حال تغییر است. یکی از گرایش‌های همیشه در صحنه، گرایش زرق و برق دار آرت دکو است. متفاوت از هنر دکوی سنتی، و کمی بیشتر در جنبه‌های فانتزی، و در حال حاضر همه‌گیر هستند. در اینجا کارشناسان طراحی درباره چیستی آن، اینکه چرا مردم آن را دوست دارند و فکر می‌کنند که تا چه مدت باقی خواهد ماند، می‌گویند.

لیونل چارلی، مشاور ساخت و ساز استراتژیک می‌گوید: آرت دکو، با رنگ‌های غنی، هندسه جسورانه، و جزئیات منحط مشخص می‌شود. این آغاز طراحی معاصر است. طراحی معاصر با جسارت در رنگ و شکل، عناصر معماری قابل توجه، و قطعات دکور چشمگیر که به نوعی تمام جنبه‌های یک خانه را گرد هم می‌آورد، مشخص می‌شود. قدمت این اصول طراحی به روندهای قبلی (منشأ "دکو)، اما با شعله ور شدن مدرن‌تر برمی گردد. «روند زرق و برق آرت دکو همه چیز در مورد زیبایی خانه شما با جزئیات زیبایی است.

زک‌هاتون، مدیر عامل لوفترا، می‌گوید: این سبک دوران طراحی‌های مدرن ساده است. "متوجه مبلمان و لوازم جانبی الهام گرفته از اواسط قرن باشید، با لوازم جانبی که به سطح بعدی سبک آرت دکو ارتقا یافته است. اگر خانه شما این سبک را بپذیرد، به نظر می‌رسد، احساس می‌کند و زرق و برق می‌دهد، نقاشی‌ها، دکوراسیون فانتزی، و زیبایی شناسی کلی فریبنده، در حالی که همچنان به شما فرصتی می‌دهد تا سبک خود را به نمایش بگذارید. هاتون همچنین می‌گوید: کمی رمز و راز، نوستالژی، شیک بدون زحمت و جسارت در این روند آشکار است. بنابراین، در اصل، این سبک جذاب است با حس نوستالژی که شما را به اوایل قرن بیستم بازمی گرداند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک آرت دکو
سبک آرت دکو: بازگشت متروپلیس
زرق و برق آرت دکو را اضافه کنید
تاریخ طلایی سبک آرت دکو
طراحی داخلی به رسم آرت دکو
آنچه باید درباره گرایش هنر دکو بدانید
عصر صنعتی طلایی به سبک آرت دکو
طراحی آرت دکو به شیوه‌ای ساده
تعریف ظاهری به سبک آرت دکو
جذابیت پایدار سبک آرت دکو
هماهنگی سبک‌های امروزی با آرت دکو
تاریخچه جذاب طراحی آرت دکو
سبک طراحی آرت دکو مفهومی قوی
سبک آرت دکو: بازگشت پیروزمندانه؟
راهکار آوردن سبک آرت دکو به خانه
طراحان آرت دکو باید نکاتی را بدانند
دکور آرت دکو: راهنمای متخصصین
10 راه برای افزودن سبک آرت دکو
کارشناسی آرت دکو همیشه در حال مد
آرت دکوی شیک را به فضا بیاورید
کاغذ دیواری آرت دکو
رنگ‌های آرت دکو
مبلمان دفتری هنر دکو
نورپردازی آرت دکو
مبلمان آرت دکو
اضافه کردن سبک آرت دکو به هر اتاق
اتاق خواب‌های طرح آرت دکو
اتاق نشیمن طرح آرت دکو
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-622-94349-3-2
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.