معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی

اگر به طبیعت آفریقا علاقه‌مند هستید و دوست دارید دکوراسیون خانه‌ی خود را براساس طبیعت این ناحیه طراحی کنید، کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی نوشته‌ی محمدرضا مفیدی بهترین انتخاب برای شماست. در این کتاب با سبک طراحی داخلی به شیوه‌ی آفریقایی آشنا خواهید شد و همه‌ی مطالب مربوط به آن را می‌آموزید.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی

طراحی دکوراسیون منزل و سایر فضاها، ازجمله فعالیت‌های بسیار دلچسبی است که این روزها استقبال زیادی از آن شده است. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی همه‌ی آنچه را که باید برای ایجاد این سبک بدانید به شما آموزش می‌دهد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی در بیست‌و‌نه فصل گردآوری شده است. در هر فصل مؤلفه‌های مهم در سبک آفریقایی توضیح داده شده و به شما کمک می‌کند که هر چه بهتر و آسان‌تر محیط مور نظر خود را با این شیوه طراحی کنید. محمدرضا مفیدی در فصول ابتدایی به ریشه‌ی پیدایی این سبک و چگونگی به‌وجودآمدن آن پرداخته است و سپس تمام نکات جزئی که یک طراح بایددارد بداند تا خانه‌ای مناسب را طراحی کند، ذکر کرده است. نویسنده در فصول بعدی به چگونگی طرح‌ریزی برای دستیابی به این فضا پرداخته و سپس طراحی‌هایی را که به این سبک انجام شده گرد هم آورده تا طراحان بتوانند به‌طور عملی این سبک را پیاده‌سازی کند.

در فصل‌های بعدی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی به بررسی بخش‌های یک خانه به‌طور مجزا پرداخته شده و نحوه‌ی طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه، اتاق‌خواب، حمام و سرویس بهداشتی و دیگر جاها در فصل‌های جداگانه توضیح داده شده است. جزییات مطرح‌شده در کتاب به طراحان داخلی کمک می‌کبند تا به درستی با جزئیات کار آشنا شده و از آن‌ها در طراحی ‌های خود استفاده کند.

در فصول پایانی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی نویسنده سعی کرده به انواع منسوجات و عناصر جزئی و پالت‌های رنگی که در این روش استفاده می‌شود بپردازد. این کتاب به همت نشر بانژ منتشر شده و می‌توانید آن را در جهت طراحی محیط مور نظر خود به سبک آفریقای به کار ببرید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در طراحی دکوراسیون داخلی حرفه‌ای شوید و به سبک طراحی آفریقایی علاقه‌مند هستید این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای شماست.

با محمدرضا مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفته است. سپس در سال 1398 مدرک دکتری خود را در همین رشته دریافت کرده. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی می‌خوانیم

برخی از بهترین راه‌ها برای گنجاندن نقاشی‌های آفریقایی در طراحی داخلی‌تان برای اینکه تا حد امکان ظریف باشد، گنجاندن یک قالیچه، قطعه سفالی یا سبد بافته‌شده، آثار هنری یا پرتاب بالش یا پتویی است که دارای این الگوهای وحشی‌تر باشد. اگر در پیدا کردن مبلمان و دکوراسیون با طرح‌های آفریقایی مشکل دارید، ممکن است مجبور شوید برخی از خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید یا حتی ممکن است مبلمان خود را روکش کنید یا پرده یا فرش خود را با طرح (های) انتخابی خود بسازید.

کسانی که عاشق سفر هستند، مانند پوشش‌های ظریف و در عین حال جسورانه، عموماً ماجراجو هستند و یا می‌خواهند در میان جمعیت برجسته باشند، ممکن است کاندیدای عالی برای طراحی داخلی با الهام از آفریقا باشند. از این گذشته، این سبک طراحی معمولاً اولین انتخاب یک فرد معمولی نیست و آن را منحصر به فرد‌ می‌کند. این سبک طراحی همچنین برای کسانی که‌ می‌خواهند فرهنگ، عرف و تاریخ را به خانه خود بیاورند عالی است.

ساخت یک فضای داخلی آفریقایی آنقدرها هم که ممکن است دشوار نباشد. در واقع، بسیاری از الهامات آن را می‌توان در مغازه‌های مبلمان و دکوراسیون یافت. در واقع، مهم نیست که چه چیزی را انتخاب‌ می‌کنید، بلکه به این بستگی دارد که چگونه چیزهایی را که برای قرار دادن در خانه خود انتخاب‌ می‌کنید ترکیب کنید. دکوراسیون بامبو، رنگ‌های خاکی و پوشش‌های گرم، نقوش حیوانات، ظروف سفالی و کاسه‌های پهن یا سبدهای بافتنی، مجسمه‌های حیوانات، گیاهان، و چاپ‌های ترکیبی همه چیزهایی هستند که در طراحی داخلی با الهام از آفریقایی‌ها عالی می‌شوند، خواه چیزهایی بخواهید. ظریف و مینیمالیستی یا وحشی و جسورانه.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک آفریقایی
روند طراحی داخلی آفریقایی
دکور الهام گرفته از فرهنگ آفریقایی
ایده‌های طراحی به سبک آفریقایی
بهترین ایده‌های دکوراسیون آفریقایی
طراحی داخلی با حس آفریقای جنوبی
ایده طراحی آفریقایی با "روح بوهو"
طراحی داخلی مدرن آفریقایی
طراحی داخلی با مولفه‌های آفریقایی
طراحی داخلی با عناصر آفریقایی
گرایش آفریقایی در طراحی داخلی
اصطلاح دکوراسیون آفریقایی
ایجاد فضای عجیب و غریب آفریقایی
طرح ریزی فضایی تماشایی آفریقایی
ایده‌های الهام گرفته از قاره‌ی آفریقا
طراحی مدرن قومی با مفاهیم آفریقایی
فضاسازی سافاری آفریقا
سبک داخلی آفریقایی از نگاه هنرمندان
فضاسازی خانه با عناصر آفریقایی
ماجراجویی در طراحی آفریقایی
دکوراسیونی با الهام ازسبک آفریقایی
طراحی فضای خواب آفریقایی
طراحی فضای نشیمن آفریقایی
طراحان داخلی فضای نشیمن آفریقایی
فضای دنج مطالعه به سبک آفریقایی
منسوجات آفریقایی برای فضای داخلی
ماسک‌های بورکینافاسو تزئینی آفریقا
صندلی‌هایی نمادین آفریقایی
بکارگیری پالت رنگ‌های آفریقایی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-92534-1-0
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک آفریقایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.