معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

طراحی دکوراسیون یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که امروزه رونق زیادی دارد. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی به شما کمک می‌کنند تا با سبکی نو آشنا شوید. ترکیب معماری قدیمی با فضای مدرن و امروزی، سبک صنعتی را به‌وجود می‌آورد که مورد علاقه‌ی عده‌ی زیادی است.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی شکل جدید طراحی فضا را به شما می‌آموزد که ترکیبی دلنشین و زیبا از سبک سنتی و مدرن است. پس از اینکه معماران و طراحان داخلی آمریکایی تصمیم گرفتند انبارها و کارخانه‌ها را به محلی مناسب برای زندگی تبدیل کنند، مردم نیز کم‌کم از سبک صنعتی استقبال کردند و آن را پذیرفتند. به‌مرور زمان این سبک طراحی وارد زندگی مردم شد و امروزه به یکی از شیوه‌های پرطرفدار در دکوراسیون منزل و دیگر فضاها تبدیل شده است.

این روش بر بازیابی خاطرات دوران انقلاب صنعتی تمرکز دارد و همین ویژگی آن را تبدیل به سبکی خاص و منحصربه‌فرد برای دوستداران آن دوران کرده است. در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی می‌خوانید که اساس این شیوه نمایش‌دادن است. به همین دلیل دکور و وسایل صنعتی و ماشینی زیادی در آن چیده می‌شود و نویسندگان در خلال فصل‌های این کتاب، به‌خوبی از وسایل تزئینی که می‌توان در این سبک از آن‌ها استفاده کرد نام می‌برند. بنابراین مخاطب ضمن آشنایی با ابزار و وسایل خاص این سبک چیدمان، آن‌ها را به شکلی درست به‌کار می‌برد.

سحر مفیدی و محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعت مفاهیمی چون فرم طراحی صنعتی، رنگ، متریال و ... را آموزش داده‌اند. همچنین باتوجه به مهم بودن نحوه‌ی چینش اتاق‌خواب، آشپزخانه، فضای بهداشتی و نشیمن و ... نکات تکمیلی را برای چیدمان و پیاده‌سازی سبک صنعتی بیان می‌کنند.

نویسندگان در بیست‌و‌پنج فصل و با نمایش دادن تصاویر مربوط سعی کرده‌اند به‌طور عمیق آموزش‌های لازم را در اختیار مخاطبان قرار دهند. این کتاب که به همت نشر بانژ منتشر شده است، منبعی مناسب برای پژوهشگران و طراحان دکوراسیون است تا بتوانند به خوبی با این سبک آشنا شوند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به طراحی دکوراسیون داخلی و یادگیری اجرای شیوه‌های طراحی جدید می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

با نویسندگان کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفت، سپس سال 1398 مدرک دکتری خود را در همین رشته دریافت کرد. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد. معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری» و ... اشاره کرد.

سحر مفیدی پژوهشگر هنر و نویسنده متولد سال 1369 است. وی تاکنون کتاب‌های زیادی به همراه محمدرضا مفیدی تألیف کرده است. کتاب‌های «سالاد فصل»، «دکوراسیون داخلی به سبک آرت دکو»، «رنگ‌شناسی در دکوراسیون داخلی» و ... برخی از آن‌ها است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی می‌خوانیم

تامین روشنایی فضای داخلی همیشه منعطف بر نور طبیعی تامین شده از پنجره‌های سقفی و دیواری در طول روز و نور مصنوعی حاصل از انواع سیستم‌های روشنایی براساس کارکرد هر فضا و نیاز عملکرد مخاطب می‌باشد که براساس سلیقه و توجه به سبک معماری فضای داخلی تامین می‌گردد. سیستم نورپردازی طبیعی در سبک صنعتی همیشه به جهت استفاده از پنجره‌های بزرگ کف تا کف یا میانه‌ی سطح در قواره‌هایی با الگوی هندسی منتظم و شیشه‌های شفاف از منبع نور مناسبی در طول روز بهره می‌برد، مگر در فضاهایی که عمق نوردهی به محیط داخلی به خوبی میسر نباشد. در حقیقت نقش نور طبیعی به عنوان یک عنصر کلیدی در نورپردازی مطرح می‌باشد و همواره بر تامین نور مناسب فضای داخلی با تکیه بر نور طبیعی تاکید شده است.

سیستم نورپردازی مصنوع نیز به جهت برایند بهره گیری از متریال و رنگ مایه‌های تیره به عنوان هویت اصلی سبک صنعتی بیشتر به صورت متمرکز و خطی در فضاهای مورد نیاز که کاربر به عملکرد آن نیازمند است تعبیه می‌گردد. استفاده از مدل‌های مختلف روشنایی مناسب و مختص به سبک صنعتی که عموما با روکش‌های مشکی، نقره‌ای، رز گلد یا مسی با متریال‌های فلزی یا چوبی طرح ریزی شده اند، که عموما مسیر و سیستم برق رسانی آن‌ها با نمایان بودن سیم برق هویدا می‌باشد، در بخش‌های مختلف با توجه به کارکرد مورد نیاز فضا در نظر گرفته می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک صنعتی
فرم طراحی صنعتی
چرخه‌ی رنگ در سبک صنعتی
نورپردازی در سبک صنعتی
مبلمان سبک صنعتی
متریال سبک صنعتی
مدل بازشوهای سبک صنعتی
ویژگی‌های سبک صنعتی
عناصر دکوراسیون صنعتی
سبک صنعتی الهام بخش
فضای خانگی صنعتی دوست داشتنی
نحوه‌ی طراحی صنعتی درست
ترکیب سبک صنعتی با سایر سبک‌ها
کاربری منعطف بر سبک صنعتی
طراحی فضای خواب به سبک صنعتی
طراحی فضای نشیمن به سبک صنعتی
طراحی فضای بهداشتی به سبک صنعتی
طراحی فضای آشپزخانه سبک صنعتی
طراحی فضای کافه سبک صنعتی
طراحی ورودی سبک صنعتی
طراحی فضای غذاخوری سبک صنعتی
طراحی سبک صنعتی برای نقاط کنج
طراحی راه پله سبک صنعتی
قفسه‌های دیواری سبک صنعتی
لوازم تزئینی به سبک صنعتی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-622-94349-6-3
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.