معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

اولویت یک دکوراتور استفاده از طرح‌هایی خلاقانه برای جلب رضایت کارفرما است تا با استفاده از آن محیطی جدید و زنده به وجود آورد. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر بر آن شده است تا سبکی اصیل، ساده و منظم را به علاقه‌مندان طراحی داخلی و دکوراتورها آموزش دهد.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

طراحی داخلی دریای وسیعی است که هر چقدر در آن حرکت کنید، همچنان مسیری برای طی کردن در آن وجود دارد. طراحی دکوراسیون و محیط خانه، محل کار و ... فعالیتی است که این روزها رونق فراوانی یافته؛ بنابراین یک طراح داخلی باید با سبک‌های مختلف طراحی دکوراسیون آشنایی داشته باشد. امروزه افراد زیادی وجود دارند که سبک‌های طراحی ساده را می‌پسندند؛ به‌همین‌دلیل بهترین شیوه‌ی طراحی برای آن‌ها، استفاده از سبک معاصر است. اگر زیاد با این شیوه آشنایی ندارید می‌توانید از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر نوشته محمدرضا مفیدی استفاده کنید.

دکوراسیون معاصر، سبکی کلاسیک، ساده و آرامش‌بخش دارد که می‌تواند زیبایی هر محیطی را به شکل تمام و کمال تامین کند. سبک معاصر برای طرفداران وسایل و فضاهای مینیمال که از شلوغی بیزارند بسیار مناسب است.

این کتاب در بیست فصل نگاشته شده که در هر فصل نکات مهم و جزئیات مربوط به این سبک بیان شده است. نویسنده در فصل‌های ابتدایی درباره ریشه و چگونگی پیدایش این سبک صحبت کرده و به دلایل علاقه‌ی افراد به آن پرداخته است. در این کتاب تصاویر نمونه از خانه‌های طراحی شده به این سبک نیز وجود دارد که راهنمای بسیار خوبی برای یادگیری چیدمان سبک معاصر است.

محمدرضا مفیدی یکی از فصل‌های کتاب را به مقایسه سبک مدرن با سبک معاصر پرداخته و شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو را بازگو کرده است. در فصل‌های پایانی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر نیز به طور جداگانه وسایل تزیینی و کاربردی قابل استفاده در محیط شرح داده شده است تا زیبایی فضای مورد نظرتان تکمیل شود.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر منبعی مناسب برای دوستداران چیدمان‌های ساده، دکوراتورها و طراحان داخلی است تا بتوانند محیطی آرامش‌بخش و زیبا طراحی کنند. این کتاب به همت نشر بانژ روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به طراحان داخلی و معمارانی که می‌خواهند با سبک معاصر و ابزار و روش‌های پیاده‌سازی آن آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

با محمدرضا مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده است. سپس در سال 1398 مقطع دکتری خود را در همین رشته به پایان رساند. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر می‌خوانیم

در برخی مواقع، احتمالاً زمانی بوده است که همه ما طراحی داخلی مدرن را با سبک معاصر اشتباه گرفته‌ایم، و اگرچه شباهت‌هایی با یکدیگر دارند، اما دکوراسیون خانه معاصر به تنهایی باقی می‌ماند.

سبک دکوراسیون معاصر کلاسیک است و در عین حال کاملاً لحظه‌ای و بی انتها است، به لطف نگاهی سبک و بیهوده در دکوراسیون برای اطمینان از اینکه هرگز احساس قدیمی نمی‌شود. در حالی که دکوراسیون مدرن می‌تواند سرد، محدود کننده و آشکارا مینیمال به نظر برسد، سبک معاصر آرامش بخش و آرام است و با تمرکز بر عناصر معماری، جزئیات تزئینی، توجه به مقیاس‌های جسورانه و یک پالت رنگی مختصر برای ایجاد فضایی گرم و آسان طراحی شده است. پیچیدگی، سادگی، خطوط تمیز، بازی در بافت و درام آرام برای دستیابی به یک خانه کاملاً متعادل به سبک معاصر اساسی هستند.

سبک معاصر برای مینیمالیست‌هایی که به دنبال دوری از چاپ‌های شلوغ، ترکیبی پر سر و صدا از دوران هستند، و برای کسانی که به دنبال ایجاد یک هارمونی ساده و در عین حال کاملاً درک شده بین عناصر مختلف و در عین حال تمرکز بر عناصر معماری یک اتاق هستند، عالی است. لذتی وجود دارد که در یک اتاق نشیمن مدرن و زیبا که دارای ترکیبی از دکور خانه با درخشندگی و معاصر است که دارای مبتدیان مکالمه است که به تنهایی در دریایی از موارد خنثی ایستاده اند، می‌بالد. از آنجایی که سبک دکوراسیون معاصر جاودانه است و با رویکردی کلاسیک برای گرد هم آوردن یک اتاق از طریق سادگی مجلل تعریف می‌شود، این یک حرکت طراحی است که ارزش تلاش و سرمایه گذاری را دارد زیرا هرگز از مد نمی‌افتد و به روز رسانی آن آسان است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک معاصر
عناصر اصلی سبک معاصر
سبک معاصر و ملزومات تسلط بر آن
سیر تحول طراحی داخلی معاصر
راهنمای تزئین خانه‌ای معاصر
دلایل دوست داشتن سبک معاصر
طراحی داخلی معاصر مناسب برای خانه
فرایند طراحی داخلی معاصر
چیزهایی در مورد طراحی معاصر
راهنمای قطعی سبک طراحی معاصر
نمونه‌ای از خانه‌های سبک معاصر
سبک طراحی مدرن در مقابل معاصر
مقایسه سبک معاصر - مدرن
طراحی معاصر فضاهای مختلف
طراحی اتاق نشیمن معاصر
طراحی اتاق کودک معاصر
طراحی اتاق خواب معاصر
طراحی دفاتر کار خانگی معاصر
طراحی فضای آشپزخانه معاصر
طراحی اتاق غذاخوری معاصر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-92534-5-8
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک معاصر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.