معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری

اگر دوست دارید در فضایی با دکوراسیون بومی و روستایی و چیدمانی به سبک قدیمی زندگی و یا کار کنید، کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری نوشته‌ی محمدرضا مفیدی بهترین انتخاب برای شماست. این کتاب همه‌ی نکاتی را که باید درباره‌ی سبک کانتری بدانید، به شما می‌آموزد و می‌توانید با کمی تمرین، آن را پیاده‌سازی کنید.

درباره کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری

طراحان داخلی باید با سبک‌های مختلف آشنا باشند تا بتوانند نیاز کارفرمایان خود را رفع کنند. اگر به‌عنوان یک طراح با مشتریانی روبه‌رو شده‌اید که به سبک‌های قدیمی و و چیدمان روستایی علاقه‌مند هستند می‌توانید از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری نوشته‌ی محمدرضا مفیدی کمک بگیرید. سبک دکوراسیون کانتری یکی از شیوه‌های طراحی پرطرفدار، چشم‌نواز و صمیمی است که فضای خانه‌های روستایی را برای شما تداعی می‌کند. بنابراین اگر از طرفداران اجناس و وسایل پرزرق و برق و لوکس هستید این سبک چندان پاسخگوی نیازهایتان نخواهد بود. در این شیوه طراحی، از مواد اولیه و وسایل طبیعی مانند چوب استفاده می‌شود و فضایی گرم و صمیمی، درعین‌حال چشم‌نواز را برای شما به‌وجود می‌آورد.

این اثر در بیست و دو فصل نوشته شده است و هر فصل آن نکات مهم و کاربردی پیاده‌سازی این سبک را به شما آموزش می‌دهد. فصل اول کتاب طراحی دکوراکسیون به سبک کانتری، نگاهی کلی به این شیوه‌ی طراحی می‌اندازد و در فصل بعد به طراحی داخلی و انواع مدل‌های طراحی کانتری اشاره می‌کند. بهترین شیوه‌های اجرای طراحی، نکات مهم چیدمان فضاهای مختلف، اصول طراحی کانتری در فضای اتاق خواب، آشپزخانه و ... از دیگر مسائلی هستند که در این کتاب کاربردی بیان شده‌اند. در کنار همه‌ی این‌ها تصاویر مرتبطی که در هر فصل گنجانده شده نیز به شما کمک می‌کند نکات ضروری را هر چه بهتر فرا بگیرید و با تسلط بیشتری آن‌ها را اجرا کنید.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری نوشته‌ی محمدرضا مفیدی به همت نشر بانژ روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب طراحان و معماران داخلی است تا به‌طورکامل بر سبک کانتری و شیوه‌ی اجرای آن تسلط پیدا کرده و بتوانند طراحی و اجرای بهتری داشته باشند.

با محمدرضا مفیدی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا مفیدی پژوهشگر و نویسنده‌ی ایرانی متولد 1365 است. او در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 1393 مدرک کارشناسی ارشد خود را گرفت، سپس سال 1398 مدرک دکتری خود را در همین رشته دریافت کرد. محمدرضا مفیدی در حال حاضر در استرالیا زندگی می‌کند و به تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب مشغول است. وی تابه‌حال 71 کتاب و چندین مقاله در زمینه‌ی معماری نوشته است. از جمله آثار او می‌توان به «سبک‌شناسی در معماری داخلی»، «مبانی نورپردازی در معماری داخلی»، «مبانی به‌کارگیری کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی»، «روش تحقیق پیشرفته در معماری»، «اصول و مبانی طراحی کافی‌شاپ: کافه‌های چندمنظوره – سبک‌های اجرایی – نمونه‌های موردی» و ... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری می‌خوانیم

اگر سبک طراحی داخلی می‌خواهید که هم راحت و هم بزرگ، جاودانه و زنده باشد، به زیبایی‌شناسی کانتری انگلیسی نگاه نکنید. این سبک منحصر به فرد ریشه در نسل‌هایی از خانواده‌هایی دارد که در خانه‌های سنتی زندگی‌ می‌کنند و به روز‌ می‌شوند. بنابراین، تکثیر کامل آن ممکن است دشوار باشد. با این وجود، با چند انتخاب دقیق طراحی، ‌ می‌توانید سبک دکوراسیون داخلی کانتری انگلیسی خود را ایجاد کنید. همانطور که از نام آن پیداست، سبک دکوراسیون داخلی کانتری انگلیسی بر روی خانه‌های روستایی در انگلستان طراحی شده است. به طور خاص، بر اساس خانه‌های سنتی‌تر خانواده‌هایی است که برای نسل‌ها روستا را اشغال کرده‌اند.

این یک سبک کنجکاو است زیرا نسبت به بسیاری از سبک‌های دیگر طراحی داخلی زمان کمتری دارد. تعیین زیبایی شناسی در یک دوره‌ می‌تواند دشوار باشد. تجمع مداوم مبلمان و دکوراسیون بخشی از سبک است. بسیاری از خانه‌های روستایی انگلیسی احساس کمی قدیمی دارند. با این حال در سن و سال خود خوش سلیقه و جذاب هستند. این زیبایی شناسی از گفتن این که «بیشتر، بیشتر است» ‌ نمی‌ترسد. این سبک برای کسی که عاشق مینیمالیسم یا کم بیان است، نیست. با این حال، این بدان معنا نیست که سبک کانتری انگلیسی بیش از حد زرق وبرق دار است. در عوض، جذابیت واقعی یافتن ظرافت داخلی در میان همه مشغله‌هاست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک کانتری
طراحی داخلی کانتری
انواع مدل‌های طراحی کانتری
دست‌یابی به ظاهر خانه مدرن کانتری
طراحی داخلی کانتری برای هر فضا
تعریف فضای کانتری ایده آل
الهام بخش طراحی به سبک کانتری
طراحی سبک کانتری با مزایای معاصر
راهنمای طراحی به سبک کانتری
ساختار سبک کانتری با زمینه روستایی
تعامل کانتری بر ریشه‌های فرانسوی
چگونگی تزئینات با مؤلفه‌های کانتری
فرایند طراحی کانتری با ریشه انگلیسی
روش‌های ترکیبی طراحی کانتری
دکوراسیون داخلی کانتری انگلیسی
دکوراسیونی با ظاهر کانتری
ایده‌هایی برای هر فضا به سبک کانتری
طراحی فضای خواب به سبک کانتری
طراحی غذاخوری به سبک کانتری
طراحی آشپزخانه به سبک کانتری
طراحی فضای نشیمن به سبک کانتری
طراحی فضای بهداشتی به سبک کانتری
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-92534-4-1
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک کانتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.