معرفی و دانلود کتاب رئیس باغ مادام خل چه

عکس جلد کتاب رئیس باغ مادام خل چه
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رئیس باغ مادام خل چه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رئیس باغ مادام خل چه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رئیس باغ مادام خل چه

کتاب رئیس باغ مادام خل چه نوشته‌ی زهرا شاهی، ماجرای تخیلی و بامزه‌ی پسری را به تصویر می‌کشد که در یک سطل آشغال کثیف و تارعنکبوت بسته عاشق گربه‌ای می‌شود و اتفاقات جالبی برایش رخ می‌دهد.

موضوع کتاب رئیس باغ مادام خل چه چیست؟

آیا تا به حال عاشق شده‌اید؟ در این داستان شما پسر بچه‌ای را می‌بینید که عاشقانه گربه‌اش را دوست دارد. او گربه‌ی خود را از میان آت و آشغال‌های خیابان پیدا کرده است و برای اینکه بوی بد بدنش از بین برود او را چهار پنج ساعت در وایتکس و جرم‌گیر خواباند. از این پس اتفاقات جالبی برای این دو رخ می‌دهد که با خواندن این کتاب جذاب همه‌ی آن‌ها را متوجه خواهید شد.

این کتاب به کودکان نشان می‌دهد که افرادی که به قدرت می‌رسند چگونه تغییر می‌کنند. شاید هم این اثر جذاب واقعا برای بزرگسالانی مناسب باشد که حوصله‌ی خواندن مطالب طولانی و تاریخی را ندارند.

درباره‌ی انتشارات سیمای شرق:

این انتشارات با هدف آموزش و کمک به کودکان برای درک بهتر جهان پیرامونشان، کتاب‌های متنوع با موضوعات جالبی را به نگارش درآورده است. والدین می‌توانند با خیال راحت این آثار را برای کودکانشان برگزینند.

کتاب رئیس باغ مادام خل چه برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به تمامی کودکان 7 تا 10 سال که به داستان‌های تخیلی و آموزنده علاقه‌ دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب رئیس باغ مادام خل چه می‌خوانیم:

ماهی قرمزش خیلی باید توی آب می‌گشت تا غذاهایی که پسره برایش می‌ریخت را پیدا کند و بخورد. برای همین پسره به فکر یک نی خم شو افتاد که به سرش یک قیف کاغذی کوچک وصل شده باشد. حالا هروقت می‌خواست به ماهی‌اش غذا بدهد، فقط کافی بود غذاها را توی قیف بریزد تا مستقیم بروند ته حلق ماهی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رئیس باغ مادام خل چه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیمای شرق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-622-6093-07-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رئیس باغ مادام خل چه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رئیس باغ مادام خل چه

برای دریافت کتاب رئیس باغ مادام خل چه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.