معرفی و دانلود کتاب رازهایی برای دوستی

عکس جلد کتاب رازهایی برای دوستی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهایی برای دوستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهایی برای دوستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهایی برای دوستی

کتاب رازهایی برای دوستی، عنوانی اثری‌ست از جی. دونالد والترز، استاد مدیتیشن و یوگای مشهور که تلاش دارد تا به افراد نکاتی را برای تبدیل شدن به انسانی بهتر و دوستی صادق‌تر بیاموزد. نگهداری یک رابطه‌ی دوستانه آسان نیست و نیاز به مراقبت و تلاش متعهدانه دارد. نویسنده در کتاب خود، راهنمایی عملی ارائه می‌دهد که در طی بیست‌و‌پنج روز، روابط دوستانه‌ی شما را متحول می‌سازد.

درباره‌ی کتاب رازهایی برای دوستی

دوستی‌های خوب، به زندگی قدرت، شادی و معنا می‌بخشند. تمام دوستی‌های واقعی بر پایه‌ی اعتماد و حمایت متقابل ساخته شده‌اند. داشتن دوستان خوبی که شما را برای آن‌چه که هستید دوست دارند و حمایت می‌کنند، یکی از عوامل مهم برای رسیدن به خوشبختی خواهد بود. بنابراین، چه به‌ دنبال ایجاد دوستی‌های جدید و باکیفیت باشید و چه در تلاش برای بهبود دوستی‌های موجود، راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها، دوست بهتری برای دیگران باشید.

برخی از دوستی‌ها را می‌توان به یک رفاقت پربار تبدیل کرد. جی. دونالد والترز (J. Donald Walters) در کتاب رازهایی برای دوستی (Secrets of Friendship)، رموز رسیدن به این نوع از روابط را با شما به اشتراک می‌گذارد. او سعی دارد به افراد کمک کند با آموختن این رازها در زندگی و عمل کردن به آن‌ها، به انسانی بهتر و دوستی صادق‌تر تبدیل شوند.

شیوه‌ی تدوین کتاب به این صورت است که جی. دونالد والترز، این رازها را در قالب یک برنامه‌ی بیست‌و‌پنج‌‌روزه برای مخاطبان تعریف می‌کند. هر دو صفحه برای یک روز از ماه ارائه می‌شود و مخاطب می‌تواند این جمله‌ها را چندین بار بخواند و با هر بار تکرار، کلمات عمیق‌تر در ناخودآگاه او جذب خواهند شد. پس از مدتی، حتی اگر قصد عمل کردن به این نکات را نداشته باشد، به‌صورت ناخودآگاه آن‌ها را انجام خواهد داد.

نظر جی. دونالد والترز در کتاب رازهایی برای دوستی بر این است که فرقی نمی‌کند شما در چه نوع رابطه‌ای هستید. به همان میزان که رابطه‌ی عاشقانه و ازدواج اهمیت دارد، رابطه‌ی دوستانه‌ نیز مهم است. حفظ یک رابطه‌ی پویا، شفاف و متعهدانه‌ی دوستانه ممکن است یکی از سخت‌ترین کارها باشد. شما واقعاً باید برای اینکه یک دوست خوب باشید و در این راه استمرار نیز داشته باشید، تلاش کنید. پس دریابید که چه کارهایی شما را به یک دوست خوب تبدیل می‌کند و بیاموزید که چگونه می‌توانید در زمانی که بیشتر به شما نیاز دارند، به آن‌ها یاری برسانید.

کتاب رازهایی برای دوستی که در سال 2004 منتشر شد، در ایران، به‌ کوشش علی محب خسروی ترجمه شده و انتشارات اژدهای طلایی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب رازهایی برای دوستی مناسب چه کسانی است؟

اگر خواهان آن هستید که روابط دوستانه‌ی خود را بهبود ببخشید یا دوستی‌های صادقانه‌ای را آغاز کنید، ما به شما کتاب رازهایی برای دوستی را پیشنهاد می‌کنیم.

با جی. دونالد والترز بیشتر آشنا شویم

جی. دونالد والترز، نویسنده، سخنران انگیزشی و موسیقیدان، به سال 1926 در رومانی به‌ دنیا آمد. او یکی از برجسته‌ترین افرادی است که در زمینه‌ی مدیتیشن و یوگا شناخته می‌شود و این اصول و تکنیک‌ها را به افراد بسیاری در سراسر جهان آموزش داده. دونالد والترز همچنین به‌عنوان آهنگساز نیز شناخته می‌شود. او بیش از 400 اثر موسیقی نوشته و موسیقی‌های او الهام‌بخش، آرامش‌بخش و نشاط‌آور هستند.

جی. دونالد والترز مدافع ساده‌زیستی بوده و بر نیاز به زندگی عاقلانه براساس تجربه‌ی خود از زندگی، و نه با تئوری‌های انتزاعی، تأکید دارد. دهکده‌ی برادری جهانی آناندا، که در شهر نوادای کالیفرنیا تأسیس شده است، ابداع او بوده و وی به‌عنوان بنیانگذار و مدیر معنوی جوامع در ایالات متحده و خارج از کشور آمریکا شناخته می‌شود. دونالد والترز صاحب بیش از 90 کتاب است که در طیف وسیعی از موضوعات نوشته شده‌اند.

کتاب‌های «رازهای کامیابی»، «رازهایی برای دوستی»، «رازهای اعتمادبه‌نفس» و «رازهایی برای مردان» از بهترین آثار جی. دونالد والترز هستند.

این نویسنده در 28 آپریل 2013 درگذشت.

در بخشی از کتاب رازهایی برای دوستی می‌خوانیم

روز دهم: راز دوستی در این است که حالات خوب و بد خود را به دیگران تحمیل نکنی، اما به آن‌ها فرصت دهی که احساس خود را بیان کنند.
روز یازدهم: راز دوستی در این است که نیازهای دیگران را مقدم بر نیازهای خودت بدانی.
روز دوازدهم: راز دوستی در این است که هرگز اشتیاق دوستانت را نسبت به مسائل مختلف تحقیر نکنی.
روز سیزدهم: راز دوستی در محترم شمردن است. به حقوق و دیدگاه‌های دوستت احترام بگذار.
روز چهاردهم: راز دوستی در این است که تغییر حالات خود را با خوشرویی و حسن نیت بپذیری.
روز پانزدهم: راز دوستی در این است که محبت را نه تنها با کلام، بلکه با نگاه و لحن صدا نیز ابراز کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهایی برای دوستی
نویسنده
مترجمعلی محب خسروی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-964-8630-52-7
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهایی برای دوستی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهایی برای دوستی

برای دریافت کتاب رازهایی برای دوستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.