معرفی و دانلود کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش: به همراه نمونه

عکس جلد کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش: به همراه نمونه
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش: به همراه نمونه

کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش نوشته‌ی محمدابراهیم گوهریان، کتابی برای آموزش نوشتن پروپوزال‌های فروش موفق و ایجاد موقعیت‌های برد-برد در کسب‌وکار محسوب می‌شود. این کتاب به صورت دو زبانه ارائه شده و بخشی از مطالب آن به زبان انگلیسی است.

درباره‌ی کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش

تجارت بین‌الملل عرصه‌ی رقابت هزاران کسب‌وکار مختلف است. هرکس در این فضا تلاش می‌کند تا حرفی برای گفتن داشته باشد و با تحولات پرسرعت این حوزه همراه شود. فضای کاری پرسود و امکان پیشرفت برای کسب‌وکارها، از عوامل مهمی است که انگیزه‌ی ورود به فضای تجارت بین‌الملل را برای مدیران فراهم می‌کند. البته کار کردن در این عرصه‌ی وسیع نیاز به داشتن دانش کسب‌وکار و اطلاع از اصول و قواعد تجارت بین‌الملل دارد.

کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش نوشته‌ی محمدابراهیم گوهریان، کتابی از مجموعه کتاب‌های تجارت بین‌الملل شرکت چاپ و نشر بازرگانی است که می‌تواند راهنمای مفیدی برای فعالان این حوزه باشد. این کتاب دو زبانه است و بخشی از مطالبش را به زبان فارسی و بخش دیگر را به زبان انگلیسی ارائه کرده. کتاب شامل توضیح چگونگی نوشتن پروپوزال و ظرافت‌های آن، نشان دادن الگوهای متعدد و مثال‌هایی از دنیای واقعی است تا مطالب را به بهترین شکل در ذهن مخاطب جا بیندازد.

کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش شامل چهار فصل و ده نمونه است که بخش نمونه‌ها، همه به زبان انگلیسی هستند. فصل اول به بررسی کلیات اختصاص دارد. فصل دوم چگونگی نوشتن یک مقدمه‌ی خوب برای پروپوزال فروش را توضیح می‌دهد. فصل سوم در قالب یک راهنما برای درخواست‌کننده‌ی پیشنهاد تدوین شده است و فصل چهارم به نحوه‌ی نوشتن یک پروپوزال فروش خوب پرداخته است. نمونه‌های شماره‌ی یک تا سه، مثال‌هایی از پروپوزال‌های واقعی است. این مثال‌ها شامل تأسیس کارخانه‌ی تولید توپ ورزشی، تامین لوکوموتیو برای خط فرعی و تاسیس کارگاه موتورسازی است. در ادامه چند الگو برای موارد مختلف از جمله قرارداد نمایندگی فروش، قرارداد همکاری، قرارداد انحصاری و... آورده شده که مطالب کتاب را غنی‌تر می‌کنند.

کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش برای چه کسانی مناسب است؟

راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش نوشته‌ی محمدابراهیم گوهریان، برای کسانی که در عرصه‌ی تجارت بین‌الملل فعالیت دارند مناسب است.

در بخشی از کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش: به همراه نمونه می‌خوانیم

اسناد ساده یا پیچیده

بخشی از خلق موقعیت برنده-برنده این است که آیا درخواست پیچیده بکنیم یا نکنیم. ملزم کردن شرکت‌کنندگان در مناقصه برای ارائه‌ی پروپوزال فروش پیچیده‌ای که ده‌ها یا صدها هزار دلار هزینه دارد، می‌تواند منجر به خلق موقعیت بازنده-بازنده شود که در این موقعیت، پیشنهاددهندگان بالقوه‌ی ممتاز، در مناقصه شرکت نمی‌کنند. از سوی دیگر، درخواست پروپوزال‌های فروش فوق‌العاده ساده هم به موقعیت بازنده-بازنده در سه حالت زیر نیز اتفاق می‌افتد:

هنگامی که اطلاعات کافی را نخواسته‌ایم، هنگامی که پروپوزال‌های فروش نامناسب دریافت کرده‌ایم، و هنگامی که باید پروژه را از نو به مناقصه بگذاریم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات
فصل دوم: چگونه مقدمه‌ی خوبی برای یک پروپوزال فروش بنویسیم
فصل سوم: راهنمایی برای درخواست‌کننده‌ی پیشنهاد (پروپوزال)
فصل چهارم: چگونه یک پروپوزال فروش بنویسیم
نمونه‌ی شماره‌ی 1: پروپوزال تاسیس کارخانه‌ی تولید توپ ورزشی
نمونه‌ی شماره‌ی 2: پروپوزال تأمین 22 لوکوموتیو روی خط فرعى
نمونه‌ی شماره‌ی 3: پروپوزال مقدماتی تأسیس کارگاه موتورسازی پی او ام ای سی
نمونه‌ی شماره‌ی 4: الگوی پروپوزال تجاری
نمونه‌ی شماره‌ی 5: قرارداد نمایندگی فروش
نمونه‌ی شماره‌ی 6: الگوی قرارداد نمایندگی فروش
نمونه‌ی شماره‌ی 7: الگوی قرارداد همکاری
نمونه‌ی شماره‌ی 8: الگوی قرارداد انحصاری
نمونه‌ی شماره‌ی 9: درخواست پروپوزال فروش
نمونه‌ی شماره‌ی 10: چگونه یک طرح تجاری برای معدن طلا بنویسیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش: به همراه نمونه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-964-468-933-8
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی، نگارش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش

برای دریافت کتاب راهنمای تنظیم درخواست و نگارش پروپوزال فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.