معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی

عکس جلد کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی
قیمت:
۴۶۰۰۰ ۴۱,۴۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی

کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی نوشته‌ی وحید ایران‌نژاد، مرجعی برای بهبود کسب‌وکار سازمان‌ها از طریق ایجاد سیستم داخلی سانترال و VOIP است. در زمینه‌ی VOIP نرم‌افزارهای متنوعی طراحی شده‌اند که در کتاب پیش رو به آموزش یکی از آن‌ها پرداخته شده است: نرم‌افزار Elastix که هسته‌ی مرکزی آن Asterisk است و از معروف‌ترین نرم‌افزارهای Voip Server می‌باشد.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب‌وکار سازمانی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، دنیای ارتباطات نیز دست‌خوش تغییر و تحولات گسترده‌ای شده و در حال پیشرفت و تکامل است. یادگیری سرویس‌های مدرن و به‌روز از پیش‌نیازهای اصلی برای شکل‌گیری هر سازمان و یا شرکتی است که قصد دارد کسب‌وکار موفقی داشته باشد. برای تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین سرویس‌های سازمانی، نیازمند اشراف کامل به انواع آن‌ها هستیم و وحید ایران‌نژاد کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix را در راستای نیل به همین هدف تألیف نموده است. این کتاب به بررسی سیستم داخلی VOIP که سرویس مجتمعی در زمینه Call Center است، می‌پردازد.

مدیران و برنامه‌ریزان اصلی در هر سازمانی به‌دنبال کاهش هزینه‌های پایه هستند و به جرأت می‌توان گفت یکی از هزینه‌های اصلی برای آن‌ها، مربوط به تماس‌های تلفنی است که در مقیاس‌های بالاتر خود را نشان می‌دهند. وحید ایران‌نژاد در کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب‌وکار سازمانی، یکی از فناوری‌های موجود در این زمینه که کمک فراوانی به کاهش چشمگیر هزینه‌ها می‌نماید را بررسی و معرفی نموده است. VOIP مخفف Voice Over Internet Protocol می‌باشد و در واقع با این تکنولوژی قادر خواهیم بود صدا را بر بستر TCP/IP انتقال دهیم که ویژگی‌های بی‌شماری نسبت به سیستم تلفنی آنالوگ دارد. در زمینه‌ی استفاده از این فناوری، نرم‌افزارها و نسخه‌های مختلفی معرفی شده‌اند. متن تألیفی پیش رو شامل نکات آموزشی مربوط به یکی از این نرم‌افزارها تحت‌عنوان Elastix می‌باشد.

کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب‌وکار سازمانی شامل 5 فصل است که وحید ایران‌نژاد در آن‌ها به موضوعاتی همچون آموزش Elastix، مرکز تلفن (PBX)، اتصال سرویس Skype به سرور VoIP و اتصال Exchange Server به سرور VoIP پرداخته است.

کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب‌وکار سازمانی را مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر و روانه‌ی بازار کتاب نموده است.

کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب‌وکار سازمانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مدیران و برنامه‌ریزان سازمان‌ها و فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار کاربردی و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی می‌خوانیم

VoIP Server (IP-PBX)

بعد از مدتی فناوری VOIP یا همان Voice Over Internet Protocol مطرح شد که در این فناوری صوت بر روی بستر پروتکل‌های اینترنت یا شبکه منتقل می‌شد. که این امر اجازه می‌داد دیگر در سازمان‌ها نیاز به کشیدن زوج‌سیم نباشد و بتوان صوت را بر بستر Network انتقال داد و این امر باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. از طرفی می‌توان Deviceهای مختلفی را به هم متصل کرد. برای این‌که بتوان صوت را از سیستم تلفنی به بستر شبکه متصل کرد IP-PBX معرفی شد.

IP-PBX (Internet Protocol Private Branch Exchange) همان نسخه تکامل یافته PBX است. در واقع صدا و تصویر را بر بستر IP راه‌اندازی می‌کند. با این کار دیگر نیازی به کشیدن سیم تلفن جدا برای تلفن وجود ندارد و از روی بستر شبکه صدا و تصویر هم انتقال داده می‌شود. می توان در آن IVR را تعریف کرد. امکان کنفرانس صوتی و تصویری هم وجود دارد.

به‌ازای هر VoIP Server باید یک IP Address بر روی آن Set شود که از طریق این IP بتواند با VoIP Clientها ارتباط برقرار کند. در واقع کار اصلی VoIP Server برقراری ارتباط بین کلاینت‌های VoIP می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه
فصل دوم: آموزش Elastix
2-1: System
2-2: Agenda
2-3: Email
2-4: FAX
2-5: IM
2-6: Report
2-7: Extras
2-8: Add-ons
2-9: Security
2-10: History
2-11: Command
فصل سوم: مرکز تلفن(PBX)
3-1: تعریف داخلی‌ها (Extensions)
3-2: Feature Codes
3-3: صندوق صوتی
3-4: ضبط مکالمات
3-5: Outbound Routes
3-6: Trunks
3-7: Inbound Routes
3-8: اتصال دو سرور Elastix
3-9: اتصال سرور Elastix به خطوط شهری از طریق پورت‌های FXO و FXS
3-10: DAHDI Channel DIDs
3-11: Announcement
3-12: Blacklist
3-13: Call Flow Control
3-14: Fllow Me
3-15: IVR
3-16: Queue
3-17: Ring Group
3-18: Time Groups
3-19: Time Conditions
3-20: Conference
3-21: Music and Hold
3-22: Paging and Intercom
3-23: Paging Lot
3-24: System Recordings
3-25: Unembedded FreePBX
3-26: Operator Panel
3-27: فارسی‌سازی
فصل چهارم: اتصال سرویس Skype به سرور VoIP
4-1: Skype Server
4-2: Mediation Server
4-3: Elastix Server
4-4-: Control panel Skype
فصل پنجم: اتصال Exchange Server به سرور VoIP
5-1: Exchange Server
5-2: Voip Server
5-3: تست ارتباط
مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات301
زبانفارسی
شابک978-600-124-971-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۴۶۰۰۰ ۴۱,۴۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی

برای دریافت کتاب راهنمای جامع VOIP Server Elastix برای بهبود کسب و کار سازمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.