معرفی و دانلود رایگان کتاب راهنمای سفر به برلین

عکس جلد کتاب راهنمای سفر به برلین
    قیمت:
    رایگان - 0€
    ۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

    برای دانلود قانونی کتاب راهنمای سفر به برلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    برای دانلود قانونی کتاب راهنمای سفر به برلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    معرفی کتاب راهنمای سفر به برلین

    کتاب راهنمای سفر به برلین، اطلاعات کاملی برای مسافرت به این شهر تاریخی ارائه می‌دهد تا به برلین سفر کنید و نگران مشکلی نباشید. این کتاب، شما را از داشتن راهنمای گردشگری بی‌نیاز می‌کند و تمام اطلاعات لازم برای سفری راحت به شهر برلین را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    معرفی شهر برلین:

    شهر برلین، پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر این کشور محسوب می‌شود. شهر برلین را می‌توان مهد تاریخ و فرهنگ دانست و به دلیل همین ویژگی در سال‌های اخیر علاوه بر گردشگران، مورد توجه هنرمندان و دانشجویان بسیاری قرار گرفته است. این شهر نزدیک به 900 کیلومتر مربع مساحت دارد که از این میزان حدود 25 درصد آن را جنگل‌ها تشکیل می‌دهند. این شهر تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و احتمالاً شنیده‌اید که بین سال‌های 1949 تا 1989 با دیواری بزرگ به دو بخش برلین غربی و شرقی تقسیم شد. این شهر در دوران جنگ جهانی دوم آسیب بسیاری دید اما با بازسازی‌هایی که در آن انجام گرفت، به یکی از شهرهای پیشرفته‌ی اروپا تبدیل شد.

    برلین در شمال شرق آلمان قرار دارد و حدد 6 میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. حفظ آثار تاریخی، این شهر مدرن را به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. علاوه بر آثار تاریخی، طبیعت بکر، مراکز خرید و کافه‌ها و رستوران‌های دنج و زیبا از جمله دلایل محبوبیت برلین هستند.

    اماکن دیدنی شهر برلین:

    شهر برلین قدمتی تاریخی دارد و تاکنون اتفاقات بسیاری را پشت سر گذاشته است؛ همین پیشینه‌ی تاریخی، شهر زیبای برلین را پر از جاذبه‌های گردشگری می‌کند اما می‌توان آن‌ها را به بخش‌های مختلف تقسیم کرد تا شما براساس علاقه‌ای که دارید به سراغ هر کدام از این بخش‌ها بروید. اگر به بناهای تاریخی علاقه دارید، بازدید خود را از دروازه براندنبورگ، کاخ شارلوتنبورگ، ساختمان رایشستاگ، کلیسای جامع برلین و یادبود دیوار برلین شروع کنید. از طرف دیگر می‌توانید از محله‌های مشهوری با نام‌های خیابان اونتردن لیندن، محله‌ی نیکولای، میدان گندارمن مارکت و خیابان کورفورشتندام دیدن کنید.

    این شهر پر از موزه‌های دیدنی است؛ بنابراین، فرصت بازدید از موزه‌‌های پرگامون، آلتس، بوده و یهود برلین را از دست ندهید.

    شهر برلین بسیار سرسبز است و مطمئن باشید اگر شما هم سری به تیرگارتن، پارک طبیعت زودگلنده، پارک طبیعت بارنیم و جنگل گرون والد بزنید، شیفته‌ی طبیعت این شهر می‌شوید. فراموش نکنید که برلین دریاچه‌ای به نام وانزه هم دارد که آن هم ارزش دیدن دارد.

    تفریحات شهر برلین:

    اگر به عنوان یک گردشگر تمایل دارید با جنبه‌های دیگر فرهنگ مردم برلین آشنا شوید، به سراغ تفریحات آن‌ها بروید. اهالی این شهر نیز برای وقت گذرانی به سینماهایی مانند کینواینترنشنال، پاریس، آرسنال، تیتانیا پالاستو دلفی لاکس می‌روند.

    خریدن سوغاتی هم بهانه‌ی خوبی است تا از مراکز خرید مدرن برلین دیدن کنید؛ شما می‌توانید برای این کار به مرکز خرید الکسا، اروپا سنتر، مرکز خرید برلین و... بروید.

    فرهنگ مردم آلمان بسیار غنی است و بر همین اساس فستیوال‌های بسیاری در این کشور برگزار می‌شود. اگر بتوانید در ایامی که فستیوال‌ها و جشنواره‌ها برگزار می‌شوند به برلین سفر کنید، شاهد مراسم‌های فوق‌العاده‌ای خواهید بود. مهم‌ترین جشنواره‌هایی که در برلین برگزار می‌شوند کارناوال‌ فرهنگ‌ها و جشنواره نور برلین هستند.

    مردم آلمان نیز برای وقت گذراندن و تفریح کردن به پارک‌ها، شهربازی‌ها و باغ وحش‌ها می‌روند و شما هم به عنوان گردشگر خارجی بهتر است به مکان‌هایی مانند پارک آبی تروپیکال آیلند و باغ وحش برلین بروید.

    رستوران‌ها و کافه‌های شهر برلین:

    اشپتزل، سوسیس کاری، شنیتسل و... فقط بخش کوچکی از غذاهای محلی برلین هستند که باید حتماً امتحان کنید. از طرف دیگر اگر تمایل داشتید به رستوران‌های این شهر بروید، رستوران گردان برج برلین، رستوران روتز، رستوران کوکی کرم بهترین گزینه‌ها برای شما هستند.

    کافه‌ها هم بخشی جدایی‌ناپذیر از جذابیت‌های شهرهای اروپایی هستند؛ بنابراین، سعی کنید سری به کافه‌هایی مانند بونانزا، د بارن،زاکرفی و... بزنید.

    هر آنچه برای سفر به شهر برلین باید بدانید:

    کتاب راهنمای سفر به برلین فقط جاذبه‌های گردشگری شهر برلین را معرفی نمی‌کند بلکه در خصوص نکات مهم و حیاتی نیز برای شما توضیح می‌دهد. اگر نگران مشکلات رفت و آمد هستید و یا می‌خواهید بدانید که در شرایط سخت به عنوان یک توریست چه باید بکنید، این کتاب راهنمای خوبی است و بهترین و بدترین شرایط ممکن را در نظر می‌گیرد. کتاب راهنمای سفر به برلین تمام اطلاعاتی را که ممکن است لازم داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد.

    در بخشی از کتاب راهنمای سفر به برلین می‌خوانیم:

    استیف (Steitf) شرکت ساخت اسباب بازی در آلمان است که عروسک‌های مشهوری دارد. این شرکت برای راحت کردن خیال والدین از بی‌خطر بودن عروسک‌ها برای کودکان، همیشه از پارچه و مواد با کیفیت و مرغوب برای ساخت عروسک استفاده می‌کند. هرچند مشتری عروسک‌های آن فقط کودکان نیستند و این روزها همه‌ی افراد از خرید محصولات این شرکت استقبال می‌کنند. در سفر به برلین این فرصت را دارید که محصولات این شرکت و به طور خاص عروسک‌های خرسی آن را با جنس و کیفیت اصل به عنوان سوغات خریداری کنید.

    فهرست مطالب کتاب

    معرفی برلین
    سوغاتی‌های برلین
    اماکن دیدنی برلین
    بناهای تاریخی برلین
    محله‌های مشهور
    موزه‌ها و گالری‌های هنری
    طبیعت (جنگل‌ها، پارک‌ها و رودخانه‌ها)
    تفریحات برلین
    سینما، تئاتر کنسرت
    فروشگاه‌ها
    فستیوال‌ها، نمایشگاه‌ها
    پارک آبی، شهربازی، باغ وحش
    رستوران‌های برلین
    معرفی غذاهای محلی
    رستوران‌های مشهور
    کافه‌های مشهور
    هتل‌های برلین
    پرترددترین هتل‌های 5 ستاره
    پرترددترین هتل‌های 4 ستاره
    پرترددترین هتل‌های 3 ستاره  
    اطلاعات ضروری برلین
    صرافی

    مشخصات کتاب الکترونیک

    نام کتابکتاب راهنمای سفر به برلین
    سال انتشار۱۳۹۹
    فرمت کتابPDF
    تعداد صفحات112
    زبانفارسی
    موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری
    قیمت نسخه الکترونیک
    رایگان - 0 یورو
    افزودن به کتابخانه

    نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای سفر به برلین

    سمانه چراغی
    ۱۳۹۹/۳/۲۰
    خیلی جالب بود. قبل از خوندن این کتاب نمیدونستم که برلین این همه آثار تاریخی قشنگ و دیدنی داره.
    فقط اینکه در بخش فرودگاه‌ها، فرودگاه بین المللی استنستد که مربوط به لندن بود، اشتباهی در این کتاب هم اومده بود. ولی با وجود این بازم 5 ستاره😊
    Behdad Dadras
    ۱۴۰۲/۵/۲۶
    ابن کتاب برای من بسیار عالی بود. اول اینکه اطلاعات کاملی در خصوص شهر برلین و اماکن و دیدنی های آن ارائه داده. دوم اینکه برای شخصی مثل من که در حال مهاجرت به آلمان هست، این کتاب میتونه راهنمای کاملی برای برانامه ریزی دیدن شهر برلین باشه. سپاسگذارم
    محمدرضا
    ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    برلین پایتخت کشور آلمان میباشد، شهری بسیار مجهز و نوین که معمولا هر گردشگری دوست دارد به این شهر سفر کند. در این کتاب به شرح اماکن مهم و سوغاتی‌های این شهر میپردازد. علاوه بر این، این کتاب تصویر رنگی نیز دارد که میتواند به خواننده در درک مطالب کمک کند.
    Ali.Hasani
    ۱۴۰۳/۱/۱۱
    توضیحات مختصر اما نسبتا کامل و عکس از هر مکان مورد توضیح از نقاط این کتاب محسوب میشه... با خواندن این کتاب ایده کلی راجب برلین داخل ذهنتون شکل میگیره.
    Ali Mirzaie
    ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
    من تا حالا سه بار برلین رفتم، و خیلی از این کتاب استفاده میکنم. خیلی خوش شانسم که تونستم به آلمان مهاجرت کنم.
    مهرداد قربانی
    ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    کاش در مورد فرهنگ مردم آلمان و شرایط سازگار شدن در اونجا بیشتر صحبت می‌کرد. ولی در کل کتاب خوبی بود
    Emilia Jackson
    ۱۴۰۱/۶/۲۸
    خیلی کتاب مفیدیه فقط در مورد زبان باید بگم واقعا سخته ولی در کل برای مهاجران راهنمای کامل و جامعیه
    Sadaf Akhlaghi
    ۱۴۰۰/۷/۲۶
    برای من کاربرد داشت بهرحال بیشتردونستن ضرر نداره و خب میتونی مایحتاج سفر رو هم انتخاب کنید
    maryam ghs
    ۱۳۹۹/۲/۲۸
    کتاب مفید و خوب بود و اطلاعات کاملی داشت
    ناهید
    ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    عالی عالی
    کتابهای این مجموعه رو خیلی دوست دارم انگار مجازی سفر کردم به برلین
    حسین نعیم آبادی
    ۱۴۰۱/۹/۸
    بسیار عالی. برای یک تازه وارد به برلین بهترین راهنماست این کتاب
    الهام قناعتیان
    ۱۳۹۹/۳/۳۱
    اشنا شدن با فرهنگ و اثار تاریخی جاهای مختلف دنیا
    عالیه.
    امیرحسین احمدی
    ۱۴۰۲/۸/۱۷
    کتاب خیلی خوبیه کلی اطلاعات داره 5 ستاره هم کمشه
    پانیذ محمدی صدق
    ۱۴۰۲/۷/۲
    این کتاب فوق العاده هستش از کتاب را ممنونم
    Ali Ajam
    ۱۴۰۲/۴/۱۸
    کتابی زیبا و مفید برای شناخت و تاریخچه برلین🤠
    مشاهده همه نظرات 25

    راهنمای مطالعه کتاب راهنمای سفر به برلین

    برای دریافت کتاب راهنمای سفر به برلین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

    کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.