معرفی و دانلود کتاب ریاضی عمومی 2

عکس جلد کتاب ریاضی عمومی 2
قیمت:
۸۵۹۰۰ ۴۲,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی عمومی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی عمومی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی عمومی 2

کتاب ریاضی عمومی 2 نوشته‌ی مهدی نجفی‌خواه، استاد گروه هندسه و دیفرانسیل دانشگاه علم و صنعت ایران است. این کتاب اولین مجلد از مجموعه‌ای دو جلدی، درباره‌ی حساب دیفرانسیل، انتگرال و هندسه‌ی تحلیلی می‌باشد و می‌تواند مورداستفاده‌ی اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار بگیرد.

درباره‌ی کتاب ریاضی عمومی 2

موضوع اصلی در حساب دیفرانسیل، انتگرال و هندسه‌ی تحلیلی، آشنایی با جنبه‌های محاسباتی آنالیز ریاضی کلاسیک می‌باشد. در آنالیز ریاضی کلاسیک به مطالعه‌ی خواص توابع در فضاهای اقلیدسی پرداخته می‌شود که تکنیک‌های آن از جمله «حد»، «مشتق» و «انتگرال» در کتاب ریاضی عمومی 2 به طور پیشرفته‌تری مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از آن‌جایی که مطالعه‌ی توابع به‌یک‌باره ممکن نیست، این مبحث به بخش‌های مختلف تقسیم شده است. در ریاضی عمومی 1، توابع به فرم ساده و پایه‌ای مورد مطالعه قرار می‌گیرند بعد از حصول این مطالب، در کتاب ریاضی عمومی 2، ابتدا به شکل بُرداری بررسی می‌شوند و سپس به فرم چندمتغیره و آن‌گاه نگاشت‌ها و میدان‌های برداری آموزش داده می‌شوند. مهدی نجفی‌خواه در کتاب خود، ریاضی عمومی 2، با بیانی شیوا به توضیح و آموزش هریک از سرفصل‌های مربوط پرداخته است.

این کتاب دارای نُه فصل است. فصل اول به جبر خطی اختصاص دارد که مقدمه‌ای برای درک فصل دوم، یعنی هندسه‌ی تحلیلی می‌باشد. در فصل سوم که به توابع برداری اختصاص دارد آنالیر این نوع توابع موردمطالعه قرار می‌گیرد. مطالعه‌ی توابع چندمتغیره از فصل چهار آغاز و تا فصل هفتم ادامه پیدا می‌کند. در این فصول به ترتیب مباحث حد، مشتق و انتگرال توابع چندمتغیره مورد بررسی قرار می‌گیرند. در فصل هشتم انتگرال روی منحنی‌ها مطرح می‌شود، خواص و کاربردهای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و قضیه‌ی گرین مطرح می‌گردد. در فصل نُهم انتگرال بر رویه‌ها مطرح و قضایای استوکس و گاوس بیان می‌گردد.

کتاب ریاضی عمومی 2، نتیجه‌ی سال‌ها تدریس دکتر مهدی نجفی‌خواه در دانشگاه‌های سراسر کشور است و از این رو می‌تواند تا دفعات بی‌شماری مورد استفاده‌ی نسل‌های مختلف دانشجویان قرار گیرد. همچنین ارزشیابی‌های انجام‌شده در پایان هر دوره‌ی تدریس و آموزش آن، خبر از موفقیت نسبی این کتاب در امر تفهیم مطالب و ارتقای سطح علمی دانشجویان کشور دارد.

انتشارات فناوری نوین، کتاب ریاضی عمومی 2 به تألیف مهدی نجفی‌خواه را منتشر و چاپ گردانیده است. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب هم‌اکنون در دسته‌ی کتاب‌های ریاضی و دانشگاهی کتابراه در دسترس تمامی اساتید محترم و دانشجویان عزیز قرار گرفته است.

کتاب ریاضی عمومی 2 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ریاضی عمومی 2 برای دانشجویان رشته‌های مهندسی، ریاضیات، علوم پایه و سایر رشته‌های مربوط بسیار مفید، لازم و ضروری است.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
فصل 1: عدد
فصل 2: تابع
فصل 3: حد و پیوستگی
فصل 4: مشتق و کاربردهایش
فصل 5: انتگرال نامعین
فصل 6: انتگرال معین
فصل 7: انتگرال ناسره
فصل 8: دنباله و سری عددی
فصل 9: دنباله و سری تابعی
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی عمومی 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات568
زبانفارسی
شابک978-622-5412-27-9
موضوع کتابکتاب‌های ریاضی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۹۰۰ ۴۲,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ریاضی عمومی 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی عمومی 2

برای دریافت کتاب ریاضی عمومی 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.