معرفی و دانلود کتاب زبان تخصصی گردشگری: راهنمای تور

عکس جلد کتاب زبان تخصصی گردشگری: راهنمای تور
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان تخصصی گردشگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان تخصصی گردشگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان تخصصی گردشگری: راهنمای تور

کتاب زبان تخصصی گردشگری (راهنمای تور)، اثری تخصصی برای آموزش زبان به فعالانِ حوزه‌ی گردشگری است. عباس ابراهیمی و علی فریدنیان، نویسنده‌های این کتاب، واژه‌های پرکاربردیای که گردشگران بین‌المللی در سفر استفاده می‌کنند را به مخاطب آموزش می‌دهند. تقویت درک مطلبِ زبان انگلیسی از دیگر فایده‌های مطالعه‌ی این کتاب به‌حساب می‌آید.

درباره‌ی کتاب زبان تخصصی گردشگری

کتاب زبان تخصصی گردشگری، به‌جای تمرکز به آموزش عمومی زبان، رویکردی اختصاصی برای فراگیریِ زبانِ راهنماهایِ تور و فعالان حوزه‌ی گردشگری پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. عباس ابراهیمی و علی فریدنیان، نویسنده‌های این کتاب، این نکته را در نظر گرفته‌اند که گردشگران بین‌المللی، جمله‌ها و واژه‌های مخصوصی را در سفر استفاده می‌کنند. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که الگوهای زبانیِ پرکاربردی را به مخاطب آموزش می‌‌دهد. چنین رویکردی باعث می‌شود تا فراگیران زبان در زمان کمتری با واژه‌های بیشتری آشنا شوند. از طرف دیگر فعالان حوزه‌ی گردشگری، با مطالعه‌ی کتاب زبان تخصصی گردشگری، در جریان الگوها و جمله‌بندی‌های پرکاربردِ زبان انگلیسی قرار می‌گیرند. مطالب کتاب پیش رو با آموزش لغت و اصطلاحات حوزه‌ی گردشگری آغاز می‌شود. در بخش بعد نویسنده‌های کتاب به این نکته اشاره می‌کنند که راهنمای تور باید از مهارت کافی برای تشخیص صحبت‌های گردشگران بین‌المللی برخوردار باشد. در بخش دوم از این کتاب، تمرین‌های مختلفی برای افزایش توانمندی مهارت‌های شنیداری راهنماهای تور فراهم شده است. این تمرین‌ها، کامل و جامع هستند و طیف گسترده‌ای از انواع گفتگوهای انگلیسیِ رایج در سفر را شامل می‌شوند.

قسمت بعدی کتاب زبان تخصصی گردشگری به تقویت درک متون حوزه‌ی گردشگری اختصاص دارد. نویسنده‌ها در این بخش دست‌چینی از متن‌های رایجی که گردشگران بین‌المللی در سفر به کار می‌برند را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند. این متن‌ها با واژه‌های پرکاربردی نوشته‌شد‌ه‌اند که در سفرهای بین‌المللی عموماً استفاده می‌شوند. در نتیجه می‌توان گفت مطالعه‌ی بخش سوم این کتاب، یادآوری است برای تکرار واژه‌های پرکاربرد و اصطلاحات حوزه‌ی گردشگری که در بخش نخست کتاب مطرح شده. چهارمین بخش این اثر به مقاله‌های آموزشی اختصاص دارد. این بخش نیز همانند قسمت‌‌های قبلی، مطالب انگلیسی، پرکاربرد در حوزه‌ی گردشگری را پیش روی زبان‌آموزانِ تورهای گردشگری قرار می‌دهد. پنجمین بخش از کتاب زبان تخصصی گردشگری به مهارت‌های راهنماهای تور اختصاص دارد.

عباس ابراهیمی و علی فردینیان، نویسنده‌های این اثر در پنجمین بخش از این کتاب، به این نکته اشاره می‌کنند که راهنماهای تور باید از مهارت‌های خاصی در زبان انگلیسی برخوردار باشند. آشنایی با این مهارت‌ها به راهنماهای تور کمک می‌کند تا رفتاری شایسته با گردشگران بین‌المللی در پیش بگیرند. نویسنده‌ها در این کتاب در کنار تاکید بر آموزش زبان، جنبه‌های روانشناسیِ رفتاریِ راهنماهای تور را نیز در نظر گرفته‌اند. عباس ابراهیمی و علی فریدنیان، سیستم‌ آموزشی خاصی را در این کتاب به کار گرفته‌اند. این سیستم آموزشی، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه‌ی گردشگری را برای شرکت در آزمون‌های توریستی آماده می‌کند.

کتاب زبان تخصصی گردشگری را انتشارات دیباگران تهران روانه بازار نشر کرده است.

کتاب زبان تخصصی گردشگری برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی فعالان حوزه گردشگری، مخاطب اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب زبان تخصصی گردشگری برای افرادی که نیاز به بازآموزی و یادآوری زبان تخصصیِ توریستی دارند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان تخصصی گردشگری: راهنمای تور
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات192
زبانانگلیسی
شابک978-600-124-568-8
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان تخصصی گردشگری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زبان تخصصی گردشگری

برای دریافت کتاب زبان تخصصی گردشگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.