معرفی و دانلود کتاب زندگی بدون حسرت: چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم؟

عکس جلد کتاب زندگی بدون حسرت: چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم؟
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی بدون حسرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی بدون حسرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی بدون حسرت: چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم؟

بیل پرکینز در کتاب زندگی بدون حسرت حقیقت بسیار بزرگ و ارزشمندی را با خوانندگان خود در میان می‌گذارد. او می‌گوید تصور کنید زمان مرگتان فرارسیده، و تا آن روز و آن لحظه هر توصیه‌ای که به شما شده بود را به کار بسته‌اید. شما سخت کار کردید، پول‌هایتان را پس‌انداز کردید، و وقتی بازنشسته شدید، منتظر بودید که دغدغه‌ی مالی نداشته باشید، اما... یک چیز را در این مسیر تلف کرده‌اید؛ زندگی‌تان! پرکینز کتاب راهنمایی برای ثروتمند شدن در اختیارتان گذاشته تا بتوانید به جای اینکه ثروتمند بمیرید، ثروتمند زندگی کنید! گفتنی‌ست این اثر در سال 2020 به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال انتخاب شد.

درباره‌ی کتاب زندگی بدون حسرت

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که از نظر علاقه به مال‌اندوزی و ذخیره‌ی پول در کدام دسته قرار دارید؟ دسته‌ی افرادی که مدام زندگی را به خود و اطرافیانشان سخت می‌گیرند تا ذخیره‌ی اندکی برای روزگار پیری و سالمندی خود داشته باشند یا آن‌هایی که راحت‌تر پول خرج می‌کنند و از زندگی خود لذت بیشتری می‌برند؟ حتماً برایتان پیش آمده فرد کهنسالی را دیده باشید که هیچ‌گونه دغدغه‌ی مالی ندارد اما درعین‌حال از زندگی و دنیا ناراضی‌ست و غمی درونی را مدام بر دوش می‌کشد؟ بالعکس هستند کسانی که با وجود اندوخته‌ی اندک، احساس رضایت خاطر و خوشحالی بیشتری دارند و بیشتر اوقات، آن‌ها را با لبخند می‌بینید! تفاوت بین این دو گروه در چیست و چطور می‌توان آن حس رضایت درونی و خوشحالی را در زندگی به دست آورد؟

معرفی و دانلود کتاب زندگی بدون حسرت

بیل پرکینز (Bill Perkins) در پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال یک فلسفه‌ی حیرت‌انگیز جدید و بسیار وسوسه‌برانگیز را با خوانندگان خود به اشتراک گذاشته است. کتاب زندگی بدون حسرت (Die With Zero: Getting All You Can from Your Money and Your Life) در واقع راهنمایی عملی‌ست در مورد اینکه چگونه از پول و زندگی خود بیشترین بهره را ببرید و در عین‌حال بالاترین میزان رضایت و خوشحالی را داشته باشید. این کتاب برای کسانی در نظر گرفته شده است که تجربیات به یاد ماندنی در زندگی را مقدم بر مال‌اندوزی برای سال‌های به اصطلاح ناتوانی و پیری خود می‌دانند!

به طور خلاصه، بیل پرکینز می خواهد شما را از دغدغه برای پس‌انداز کردن بیش از حد در زندگی نجات دهد، پس‌اندازی که شاید آنقدرها هم زیاد نباشد اما برای اندوختنش فشار زیادی را متحمل شده‌اید. صرف‌نظر از سن و سال شما، کتاب زندگی بدون حسرت، برنامه‌ای برای بهینه‌سازی زندگی‌تان در اختیار شما خواهد گذاشت. به کمک برنامه‌ی ابداعی پرکینز شما قادر خواهید بود که درگیری خود را با مسائل مالی مرحله‌به‌مرحله بررسی کرده، پس‌اندازی از درآمد شغلی خود داشته باشید و درعین‌حال از زندگی‌تان لذت ببرید.

پس از مطالعه‌ی کتاب راهنمای بیل پرکینز خواهید فهمید که چگونه می‌توانید لحظات به یاد ماندنی زندگی خود را با چند تکنیک ابداعی به حداکثر برسانید، چگونه میزان درآمد خود را با پیروی از «منحنی ارزش خالص» به حداقل ارزش نزدیک کرده و زیاد به آن فکر نکنید، و چگونه می‌توانید با به‌تأخیرانداختن برخی کارهای مهم، سرمایه‌گذاری کنید! این کتاب یک ماجراجویی بر اساس «منحنی هزینه» و «نرخ بهره‌ی شخصی» شماست که در تمام عمر همراهتان خواهد بود. پرکینز با استفاده از تجربیات شخصی در زندگی خود و همچنین داستان‌های الهام‌بخش و روایت‌های هشداردهنده‌ی دیگران، کتاب پیش رو را در نُه فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. او استفاده از تجربه‌های راه‌گشا درباره‌ی زمان، پول، و میزان شادی و رضایت مرتبط با این‌دو را مهم دانسته و بسیاری از مسائل را از بعد علم روان‌شناسی و امور مالی-رفتاری نیز بررسی کرده است.

انتشارات سبزان کتاب زندگی بدون حسرت را با ترجمه‌ی فارسی سارا زرگر منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب زندگی بدون حسرت

  • اید‌‌های موجود در این کتاب شاید در نهایت شما را به یک زندگی با وضعیت مالی عادی بازگردانند... پس چرا خواندنش ارزش وقت شما را دارد؟ زیرا به قلب دو موضوع بسیار مهم می‌پردازد که ممکن است به آن‌ها فکر کنید: چرا پس‌انداز می‌کنید و چگونه زندگی می‌کنید... یک کتاب بسیار جذاب. (نیویورک تایمز)
  • پرکینز یک برنامه‌ی ثابت برای پس‌انداز ارائه نمی‌دهد. او راه‌هایی را برای زندگی کردن در اختیارتان می‌گذارد، بنابراین لازم نیست به شایدها، می‌توانستم‌ها و بایدها در زندگی بعدی نگاه کنید! (مجله‌ی Success)
  • اگر می‌خواهید بدانید راز زندگی‌ کردن درست‌وحسابی در هر مرحله بدون ته کشیدن پول‌تان چیست، این کتاب کاربردی را بخوانید. (باربارا کورکوران، بنیان‌گذار گروه کورکوران)
  • پرکینز به ما می‌آموزد که چگونه پول را با چیزی با ارزش واقعی معاوضه کنیم؛ لحظات شادی ناب در زندگی، که خاطرات آن گنج نهایی ماست. (لورنس کوتلیکوف، استاد اقتصاد دانشگاه بوستون)

کتاب زندگی بدون حسرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال داشتن یک زندگی شاد و سرشار از رضایت‌مندی بدون دغدغه‌ی مالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت مطالعه‌ی کتاب بیل پرکینز را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب زندگی بدون حسرت: چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم؟ می‌خوانیم

همه‌ی ما در زندگی خود به‌نوعی با این سؤال سروکار داریم. البته درست است که ثروت مادی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما این سؤال در مورد همه‌ی ما صدق می‌کند: ما قبل از مرگ باید انرژی خود را روی چه چیزی متمرکز کنیم؟

من از سال‌ها پیش که درآمد بسیار پایینی داشتم، همواره به این سؤال می‌اندیشیدم و در طول این سال‌ها به چند قاعده‌ی راهبردی دست پیدا کرده‌ام که کاملاً با عقل جور درمی‌آید. این کتاب بر اساس همین قواعد و ایده‌ها نوشته شده است. به‌عنوان مثال، برخی از کارها فقط در زمان‌های مشخصی قابل انجام هستند و ما فرصت محدودی برای لذت بردن از آن‌ها داریم، مثلاً اکثر افراد در سن 90 سالگی دیگر نمی‌توانند اسکی روی آب را تجربه کنند.‌ یکی دیگر از این اصول راهبردی این است که همه‌ی ما تا حدی این پتانسیل را داریم که در آینده پول بیشتری دربیاوریم، اما هرگز نمی‌توانیم به عقب برگردیم و زمان ازدست‌رفته‌ی خود را احیا کنیم. ما نباید فرصت‌های پیش روی خود را به خاطر ترس از هدر دادن پول از دست بدهیم، بلکه بیشتر باید نگران هدر دادن زندگی خود باشیم.

من به‌شدت به این اصول اعتقاد دارم و هر زمان که فرصتی پیدا کنم، آن‌ها را به دیگران نیز آموزش می‌دهم. برای من فرقی ندارد که مخاطب من جوان 25 ساله‌ای باشد که از رفتن به دنبال شغل مورد علاقه‌اش می‌ترسد و در عوض به یک شغل مطمئن ولی جان‌فرسا اکتفا کرده، یا میلیاردر 60 ساله‌ای که به‌جای لذت بردن از ثروتی که تاکنون اندوخته، همچنان کار می‌کند تا پول بیشتری برای دوران بازنشستگی خود ذخیره کند. در هر صورت، من متنفرم از اینکه ببینم مردم منابع زندگی خود را هدر می‌دهند و از تک‌تک لحظه‌های زندگی‌شان لذت نمی‌برند. من دقیقاً همین جمله را به خودشان نیز می‌گویم. تا حدی که امکان داشته باشد سعی می‌کنم که این نصیحت‌ها را در زندگی خود نیز به کار گیرم. با این حال، گاهی اوقات، فقط مثل یک مربی فوتبال چاق در گوشه‌ی زمین می‌ایستم و به دیگران دستوراتی می‌دهم که خودم از انجام دادن آن‌ها عاجزم. اما وقتی متوجه می‌شوم که چنین حالتی پیش آمده، سریعاً درصدد اصلاح آن برمی‌آیم. چند نمونه از این اصلاحات را در ادامه‌ی کتاب ذکر کرده‌ام. هیچ‌کس کامل نیست، اما من تمام تلاش خود را می‌کنم تا حرف و عملم یکی باشد.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
سخن نویسنده
1: زندگی‌تان را بهبود بخشید
2: روی تجربه‌ها سرمایه‌گذاری کنید
3: چرا صفر بمیریم؟
4: چطور پول خرج کنیم؟
5: پس فرزندانمان چه می‌شوند؟
6: زندگی‌تان را متعادل کنید
7: استفاده از ظرف زمانی برای زندگی‌تان را آغاز کنید
8: اوج خود را بشناسید
9: شجاع باشید - نه احمق
نتیجه‌گیری: یک کار غیرممکن، یک هدف ارزشمند
یادداشت‌ها
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی بدون حسرت: چگونه از پول و زندگی‌مان بیشترین بهره را ببریم؟
نویسنده
مترجمسارا زرگر
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-117-613-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی بدون حسرت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زندگی بدون حسرت

برای دریافت کتاب زندگی بدون حسرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.