معرفی و دانلود کتاب زندگی بعد از تو

عکس جلد کتاب زندگی بعد از تو
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ 60000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی بعد از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی بعد از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی بعد از تو

کتاب زندگی بعد از تو داستان زندگی دختری ساده به نام گلایل را روایت می‌کند که در ابتدای جوانی مورد پسند مردی قرار می‌گیرد که سیزده سال از او بزرگ‌تر است. او تمایلی به ازدواج با این مرد که سامان نام دارد، نشان نمی‌دهد و در یک فراز و فرود دلباخته‌ی پسری به نام رضا شود.

درباره‌ی کتاب زندگی بعد از تو

گلایل در یک مراسم عروسی مورد توجه سامان، مردی که سیزده سال از او بزرگ‌تر است قرار می‌گیرد. اما هیچ علاقه‌ای به خواستگار خود ندارد و می‌خواهد هر طور شده از این مراسم که برایش نوعی دردسر است خلاص شود؛ پسر دایی گلایل هم که خواستگار اوست در این مراسم با سامان درگیر می‌شود و کار به شکایت و پلیس می‌کشد.

کتاب زندگی بعد از تو نوشته‌ی زهرا قلی‌پور، در ادامه به کشمکش‌های سامان و بهنام و در پی آن مشاجره‌ی پدر و مادر گلایل با دایی و زن‌دایی‌اش می‌پردازد که در همان کش و قوس، مردی با نام رضا آفتابی می‌شود. او هم برای خواستگاری از گلایل پا به خانه‌ی آن‌ها گذاشته است. رضا که پیش‌تر از طریق خاله‌اش یک بار گلایل را از مادرش خواستگاری کرده بود، این بار با جدیت بیشتری پا به عرصه می‌گذارد اما باز هم با مخالفت روبه‌رو می‌شود؛ غافل از اینکه گلایل از پس کشمکش‌هایی که خواستگارهای قبلی به وجود آورده‌اند، به رضا که مردی نظامی هم هست دل می‌بازد.

در کتاب زندگی بعد از تو داستانی روایت می‌شود که در آن، گلایل روز ورود رضا به خانه‌شان، پس از مشاجره‌هایی که صورت گرفته از حال رفته و وقایع را نمی‌بیند. در آن زمان سامان که از حضور رضا آشفته شده از شدت عصبانیت با رضا درگیر می‌شود و گل‌هایی را که رضا برای خواستگاری آورده پرپر می‌کند. اما گلایل و رضا تسلیم نمی‌شوند و برای ساختن یک زندگی عاشقانه با یکدیگر تلاش می‌کنند تا اینکه ماجرای تازه‌ای آغاز می‌شود. رضا که نظامی است برای مأموریت به سوریه می‌رود و به عنوان یک مدافع حرم با تروریست‌ها مبارزه می‌کند و زندگی آن دو به مسیر دیگری هدایت می‌شود.

کتاب زندگی بعد از تو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب زندگی بعد از تو برای خوانندگان داستان‌های عاشقانه و کسانی که به سرگذشت و زندگی خانواده‌های شهدای مدافع حرم علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

با زهرا قلی‌پور بیشتر آشنا شوید

زهرا قلی‌پور متولد 1369 در تهران، نویسنده و خاطره‌نویس ایرانی است. او پیش از روی آوردن حرفه‌ای به نگارش داستان چندین بار در جشنواره‌ها و مسابقات داستان و خاطره‌نویسی شرکت کرده و برنده‌ی تقدیرنامه شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی بعد از تو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات345
زبانفارسی
شابک978-622-99687-2-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰۰ 60000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی بعد از تو

زیبا عظیمی
۱۴۰۱/۱۱/۸
دراین کتاب ازخودگذشتگی وایثار شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آن‌ها به قلم آمده باخواندن این کتاب دلم به حال همسران وخانواده هایشان به دردآمد وبسیار گریه کردم واحساس دین زیادی به شهدا وخانواده‌ی آن‌ها کردم، امیدوارم درقیامت شهدا شفاعت ماکمترین هارابکنندوشرمنده آنها‌نشویم
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
چه سرگذشتی داره این دختر. تقریباً از زمانی که خبر از رضا براش آوردن تا آخر داستان اشک ریختم تو یکی دو روز تمومش کردم لذت بردم از خوندنش توصیه میکنم که حتما بخونین این داستان رو... عالی بود به نظرم
روز زیبا
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
داستان بدی نبود فقط نمیدونم چرا رضا که قصد رفتن داشت برای مدافع حرم این دختر بدبخت را عاشق خودش کرد رفت ومن برای شهیدان مدافع حرم ارزش قاعل هستم ممنون ازنویسندهم محترم
F
۱۴۰۲/۲/۳۱
عالی بود و بعضی جاها واقعا اشکم در اومد از داستانش لذت بردم خیلی خوب بود و ارزش خوندن داشت
برای شادی روح شهدا صلوات
Mohi
۱۴۰۱/۱۱/۸
عالی نبود ولی بد هم نبود، به عنوان کسی که خیلی زندگی نامه شهدا و دلنوشته همسر شهید خوندم، خیلی دوسش نداشتم.
مهوش شهریاری
۱۴۰۱/۱۰/۱
خیلی جذاب و پر احساس و زیبا بود... یه روتین طبیعی داشت به نسبت بقیه رمان‌ها که از واقعیت به دور هستن....
سارا تیموری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
به نسبت رمان‌های دیگه زیاد ادم رو جذب نمیکرد
از همون اول ماجرا مشخص شد اخرش
ولی ارزش خوندن داره
فاطمه عباسی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب بسیار زیبایی بود، همچین عشق‌هایی جاودانند
لذت بردم از خواندن کتاب.
خاتون
۱۴۰۱/۱۰/۳
جذاب و دلنشین, خیلی واقعی بود, من تقریبا همچین سرنوشتی را از نزدیکانمون دیدم
آری
۱۴۰۱/۹/۳۰
عجب کتاب جذاب و عاشقانه‌ای بود خیلی باهاش اشک ریختم 😔
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب زندگی بعد از تو

برای دریافت کتاب زندگی بعد از تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.