معرفی و دانلود کتاب سئو و بهینه سازی سایت: رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک

عکس جلد کتاب سئو و بهینه سازی سایت: رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک
قیمت:
۲۶۰۰۰ ۲۳,۴۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سئو و بهینه سازی سایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سئو و بهینه سازی سایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سئو و بهینه سازی سایت: رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک

کتاب سئو و بهینه سازی سایت، نوشته‌ی سید مجید پورسادات، یکی از کتاب‌های جامع در زمینه‌ی آموزش مباحث سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت است. این کتاب با زبانی ساده و با استفاده از منابعی معتبر، به شما می‌آموزد که چگونه وب‌سایتتان را بالاتر از رقبایتان در موتورهای جست‌وجو به نمایش بگذارید.

درباره‌ی کتاب سئو و بهینه‌سازی سایت

در زمانه‌ی ما با وجود گسترش کسب‌وکارهای الکترونیک و تجارت‌های اینترنتی، رقابت صاحبان کسب‌وکار نیز شیوه‌ای اینترنتی و الکترونیک پیدا کرده است. آموختن مبانی سئو (SEO) و بهینه‌سازی سایت (Search Engine Optimization) در این رقابت، برای صاحبان کسب‌وکار و افراد فعال در زمینه‌ی تجارت الکترونیک لازم و ضروری است. همه‌ی صاحبان کسب‌وکارهای الکترونیک، دوست دارند که وب‌سایتشان در موتورهای جست‌وجو بالاتر از دیگر رقبایشان نشان داده شود تا مشتریان بیشتری کسب کنند. دست یافتن به این هدف، با آموختن و استفاده از مبانی سئو، به راحتی امکان‌پذیر است. سید مجید پورسادات در کتاب سئو و بهینه‌سازی سایت تلاش کرده است تا همه‌ی‌ مطالب لازم را درباره‌ی مبانی سئو به مخاطبان بگوید و آنان را از منابع دیگر بی‌نیاز کند.

مطالب این کتاب برگرفته از مبانی علمی و آکادمیک است. نویسنده در طول سالیان درازی که در این زمینه فعالیت کرده و با استفاده از تجربیاتی که در این حوزه‌ی کاری کسب کرده است، مطالب مهم و کارآمد را در کتاب حاضر به طور منسجم جای داده و منبعی ارزشمند را به خوانندگان عرضه کرده است.

معرفی و دانلود کتاب سئو و بهینه سازی سایت

کتاب سئو و بهینه‌سازی سایت، نوشته‌ی سید مجید پورسادات ده فصل کلی دارد. فصل اول کتاب، مقدماتی را درباره‌ی ماهیت و تاریخچه‌‌ی کسب‌وکارهای الکترونیک به مخاطب ارائه می‌کند. از آنجا که کتاب حاضر طوری نوشته شده تا خوانندگان مبتدی نیز بتوانند از آن استفاده کنند، نویسنده از ابتدایی‌ترین مفاهیم آغاز می‌کند تا خوانندگان مبتدی احتمالی، پیش‌زمینه‌ای درباره‌ی کلیت تجارت الکترونیک بیاموزند و سردرگم نشوند. فصل دوم به خود موضوع سئو می‌پردازد و به سؤالاتی مانند سئو چیست و چه هدفی دارد؟ چه روش‌هایی برای فعالیت در سئو وجود دارد؟ انواع سئو کدام‌اند؟ و... همه‌ی مطالب مربوط به این مفهوم را برای مخاطب روشن می‌کند. فصل سوم به توضیح و تبیین الگوریتم‌های گوگل می‌پردازد. در این فصل، ده الگوریتم گوگل معرفی شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم گورخر، و... اشاره کرد. فصل چهارم تا ششم کتاب به معرفی و آموزش سایت‌های الکسا،Google Search Console و Google Analytics می‌پردازد و شیوه‌ی بهره‌گیری از این سه ابزار را برای بهینه‌سازی وب‌سایت بیان می‌کند. فصل هفتم به رابطه‌ی سئو و شبکه‌های اجتماعی اختصاص دارد و به مخاطب می‌آموزد که چگونه باید از این ابزار برای سئوی وب‎سایت استفاده کند. فصل هشتم ایمیل مارکتینگ را به خواننده معرفی می‌کند. فصل نهم سه سایت Woorank و Gtmetrix و Moz را به عنوان سه ابزار سئو به خواننده می‌شناساند. در نهایت، نویسنده در فصل آخر کتاب، تعاریف و اصطلاحات رایج در زمینه‌ی سئو را به مخاطب عرضه می‌کند.

کتاب سئو و بهینه‌سازی سایت، نوشته‌ی سید مجید پورسادات، با همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب سئو و بهینه‌سازی سایت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کسانی که می‌خواهند مبانی بهینه‌سازی سایت را به صورت خودآموز بیاموزند، مناسب است. همچنین کسانی که به لحاظ کاری به مبانی سئو احتیاج دارند نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب سئو و بهینه سازی سایت: رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک می‌خوانیم

کسانی که می‌خواهند سریع به رتبه‌های بالای نتایج جست‌وجو برسند یک سری روش‌های تقلب و راه‌های میانبر پیدا کرده‌اند تا گوگل را گول بزنند. همیشه مبارزه سختی بین استفاده‌کنندگان از روش سئو کلاه سیاه و گوگل جریان دارد. هر روش تقلبی که پیدا می‌کنند، گوگل راه تشخیص آن را پیدا می‌کند. این فرایند باعث شده که گوگل هر روز هوشمندتر شود. با استفاده از این مورد ممکن است بتوانید مدتی کوتاه در رتبه‌های اول باشید اما مطمئناً گیر می‌افتید و سقوط می‌کنید. ضمن اینکه عزت و اعتبار خود را هم پیش گوگل از دست می‌دهید. خلاصه این روش آخر و عاقبت خوبی برای وب‌سایتتان ندارد! می‌توان از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه به مواردی که در ادامه می‌آید اشاره کرد: خرید بازدید به‌صورت پاپ‌آپ، خرید بکلینک، ارسال کامنت‌های اسپم برای دیگر وب‌سایت‌ها، استفاده بی‌رویه از کلمات کلیدی، ریدایرکت کردن صفحات ایندکس شده به صفحاتی با محتوای متفاوت، تولید محتوای بی‌ارزش به‌صورت اتوماتیک که معنا و مفهومی ندارند، کپی کردن مطالب وب‌سایت‌های دیگر برای تولید محتوا در وب‌سایت یا استفاده از روشی قدیمی به نام Cloaking که در آن محتوایی که موتور جست‌وجو می‌بیند با محتوایی که کاربران وب‌سایت می‌بینند متفاوت است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تجارت الکترونیک
چقدر سرتان شلوغ است؟
تاریخچه تجارت الکترونیک
ایده شفاف و خلاق
چند راه برای پیدا کردن ایده‌های خلاقانه
نیازمندی‌ها در تجارت الکترونیک
داشتن یک وب‌سایت کاربردی
همیشه در دید کاربر باشید
فصل 2: سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت
سئو چیست؟
هدف سئو
روش‌های فعالیت در سئو سایت
سئو کلاه سفید چیست؟
سئو کلاه سیاه چیست؟
سئو کلاه خاکستری چیست؟
کلمات کلیدی چیست؟
اهمیت کلمات کلیدی
روش‌های انتخاب کلمه کلیدی مناسب
سئو داخلی چیست؟
سئو خارجی چیست؟
فصل 3: الگوریتم‌های گوگل
الگوریتم پاندا
الگوریتم پنگوئن
الگوریتم گوگل دنس
الگوریتم کبوتر
الگوریتم مرغ مگس‌خوار
الگوریتم رنک برین
الگوریتم گورخر
الگوریتم کافئین
الگوریتم اعتبار صفحه
الگوریتم MOBILEGEDDON
گوگل پنالتی
فصل 4: وب‌سایت الکسا
آموزش استفاده از سایت الکسا و ابزارهای سئویی آن
فصل 5: GOOGLE SEARCH CONSOLE
نحوه ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول
پنل گوگل سرچ کنسول
فصل 6: GOOGLE ANALYTICS
نحوه ثبت نام در سایت گوگل آنالیتیک
اصطلاحات رایج در گوگل آنالیتیکس
پنل مدیریت گوگل آنالیتیک
ردگیری کمپین تبلیغاتی با ساخت UTM
ساخت UTM
نحوه ساخت GOAL در گوگل آنالیتیک
اتصال گوگل آنالتیکس و گوگل وبمستر تولز
فصل 7: تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر سئو
چرا باید از شبکه‌های اجتماعی برای سئو استفاده کنیم؟
اشتباهات رایج در شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی مفید برای سئو
ویدئو مارکتینگ و تأثیر آن بر سئو
فصل 8: ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ چیست؟
نکات مهم در ایمیل مارکتینگ
فصل 9: ابزارهای سئو
سایت WOORANK سایت GTMETRIX سایت MOZ
فصل 10: اصطلاحات رایج در سئو
تعاریف مهم سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سئو و بهینه سازی سایت: رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-218306-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۶۰۰۰ ۲۳,۴۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سئو و بهینه سازی سایت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سئو و بهینه سازی سایت

برای دریافت کتاب سئو و بهینه سازی سایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.