معرفی و دانلود کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا

برای دانلود قانونی کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا

کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا، به بررسی سیاست دولت و نحوه‌ی دفاع غیرنظامی در برابر حوادث غیرمترقبه می‌پردازد.

در سازمان‌های مختلف، مردم همواره برای نجات زندگی افراد و محافظت از اموال آن‌ها و حفظ محیط‌ زیست با یکدیگر همکاری می‌کنند. یکپارچگی ملی در این زمینه، با به اشتراک گذاشتن منابع و کمک به یکدیگر هنگام نیاز، باعث تقویت سازمان‌ها می‌شود. سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه فدرال برای اصلاح قوانین سازمان مدیریت حوادث ملی، کارکنانی را از رشته‌های مختلف، در بخش‌های دولتی و خصوصی، گروه‌ها و سازمان‌های غیردولتی استخدام کرده است. 

در کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا، قوانین NIMS که بیشتر مربوط به سال 2008 است، بررسی شده‌اند. این نسخه، قوانین را با شرایط سیاسی و بهترین روش‌ها هماهنگ کرده و مسئولیت‌هایی را برای مدیران، کارکنان و افرادی که دور از صحنه و در مراکز عملیاتی حوادث غیرمترقبه هستند، تعیین کرده است. 

در بخشی از کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا می‌خوانیم:

مدیریت مؤثر و ایمن حوادث، مستلزم آن است که تمام کارکنان، وظایف‌شان را طبق دستورالعمل‌های موجود انجام دهند. کارکنان با درخواست مراجع ذیصلاح به محل حادثه اعزام می‌شوند. این افراد با حفظ مهارت، دانش، تأییدیه‌ها، تناسب اندام و مواردی مانند تجهیزاتی که سازمان نیاز دارد یا پیشنهاد می‌کند، آماده اعزام به محل حادثه می‌شوند. 

افراد باید به محض صدور اخطار:
آخرین گزارش موقعیت را بررسی کنند (در صورتی که در دسترس باشد)؛
مأموریت، محل اعزام و تنظیمات مسیر را تعیین کنند؛
رونوشتی از تشریفات اداری مربوطه دریافت کنند؛
اطلاعات لازم درباره امنیت محل کار یا روش‌های دستیابی و هرگونه مساله زیست‌ محیطی یا بهداشتی خاص در خصوص محل اعزام را (در صورت دسترسی) بررسی کنند؛
در خصوص انجام  کامل مسئولیت‌های کاری خود تضمین دهند.

فهرست مطالب کتاب

اصول و مفاهیم NIMS
مدیریت منابع
فرماندهی و هماهنگی
ارتباطات و مدیریت اطلاعات
نتیجه‌گیری
واژه‌نامه
فهرست اختصارات
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا
مترجممصطفی ساوه درودی، جابر پوریانی، مرتضی چشمه نور
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-600-8794-80-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا

برای دریافت کتاب سازمان مدیریت حوادث ملی ایالات متحده آمریکا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.