معرفی و دانلود کتاب سانکچری: مسیری به سوی آگاهی

عکس جلد کتاب سانکچری: مسیری به سوی آگاهی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سانکچری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سانکچری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سانکچری: مسیری به سوی آگاهی

کتاب سانکچری رمانی تخیلی درباره‌ی سیستم درمانیِ مبتنی بر انرژی است که پایه‌های آن، چنان‌که مؤلفین ادعا دارند، بر یافته‌های علمی استوار است. استیون لوئیس و اون اسلاوسون تجربیات خود در مواجهه با حقایق زندگی و کارکرد انرژی‌ها را در این کتاب با مخاطب در میان می‌گذارند.

درباره‌ی کتاب سانکچری

اگر یک روز از خواب بیدار شوید و بفهمید دنیا با آنچه تصور می‌کردید تفاوت بسیار دارد، چه حالی می‌شوید؟ اگر خود را در میانه‌ی یک انقلاب علمی و معنوی بیابید که اساس همه‌ی ‌چیزهایی که در مورد دنیای اطرافتان می‌دانید را به چالش می‌کشد، چه می‌کنید؟ اگر باور شما در مورد جهانی منفصل و تکه‌تکه با تجربه‌ی مستقیم «یگانگی و وحدت با همه‌چیز» از بین برود چطور؟ اگر بتوان کل مسیر آگاهی را در یک لحظه طی کرد، آیا آماده‌ی پذیرش آن هستید؟ اگر به معنای دور انداختن ایده‌های قدیمی‌تان باشد، می‌توانید از بینش کهنه‌تان دست بشویید تا دنیا را آنطور که واقعاً هست ببینید؟

کتاب سانکچری (Sanctuary) درمورد تجربه‌ی استیون لوئیس (Stephen Lewis) و اون اسلاوسون (Evan Slawson) از درک دنیا ورای سایه‌های تردید است. آن‌ها داستان سفر اکتشافی‌شان و رسیدن به مقصودی حقیقی را تعریف می‌کنند؛ جایی که دیگر نمی‌توان حقیقت را در مورد واقعی بودن پدیده‌ها کتمان کرد. نویسندگان موج زدن انرژی کیهانی را در وجودشان حس کرده‌اند و به مخاطبان این وعده را می‌دهند که همیشه موج بزرگ‌تری در راه است و دیر یا زود انسان را در بر خواهد گرفت.

کتاب سانکچری حول محور قهرمانی به نام مکس می‌چرخد که عدم تعادل انرژی را در زندگی افراد تشخیص می‌دهد و آن‌ها را به سوی هماهنگی و تعادل رهنمون می‌سازد. ما در آستانه‌ی یک شناخت جهانی زندگی می‌کنیم که به ما می‌گوید: «انسان فقط ماده نیست، بلکه یک میدان آگاهی نیرومند و پرانرژی است». روش‌های هزاره‌ی گذشته به سرعت جای خود را به فناوری‌های نوآورانه‌ای می‌دهند که شفا در سطح روح را ممکن می‌سازند. این فناوری معنوی، اکنون از طریق کار بزرگ استیون لوئیس و اون اسلاوسون در کتاب سانکچری در دسترس ما قرار دارد. پس از مطالعه‌ی این اثر به دنبال قدرت تعادل در انرژی خواهیم رفت و به مدیتیشنی شخصی دست خواهیم یافت.

معرفی و دانلود کتاب سانکچری

انتشارات کاپیتان این کتاب را با ترجمه‌ی محمود جولایی در دسترس کتاب‌خوانان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب سانکچری

  • با به‌کارگیری روش‌های معنوی توصیه‌شده در کتاب سانکچری، نتایج شگفت‌انگیزی حاصل می‌شود. (لیندا‌ گری)
  • سانکچری کتابی شگفت‌انگیز است که راه جدید رسیدن به رفاه و آگاهی را از طریق تأثیر انرژی، نشان می‌دهد. (ریچارد گربر)
  • من تأثیر کار‌های شگفت‌انگیز مکس را در خودم و دیگران دیده‌ام، مایه‌ی تأسف است اگر کسی از قدرت تعادل انرژی استفاده نکند. (برت باچاراچ)

کتاب سانکچری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به علاقه‌مندان رمان‌های علمی - تخیلی و مشتاقانِ مباحث انرژی درمانی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سانکچری: مسیری به سوی آگاهی می‌خوانیم

جین منتظر ماند و مکس ادامه داد: «جین، وقتی برای اولین بار با من تماس گرفتی متوجه شدم که تو از نظر تشخیص پزشکی، سرطان داری و به تو گفتم که سرطان یا هیچ بیماری دیگری را درمان نمی‌کنم. شاید فکر کنی که دارم از پاسخ دادن به تو اجتناب می‌کنم، اما در حقیقت اینطور نیست. من از ادعایی که نمی‌توانم ثابت کنم، اجتناب می‌کنم. اگر این امیدت را کم می‌کند، از این بابت متأسفم. اما ادعا می‌کنم هر چیزی که نمی‌توانم اثبات کنم، غیرقانونی و غیراخلاقی است. اما لطفاً درک کن که اگرچه من حق‌ دارم باور‌هایی داشته باشم، اما نمی‌توانم آن‌ها را به‌عنوان واقعیت ارائه کنم و هرگز سعی نمی‌کنم کسی را متقاعد کنم که باور‌هایم را به عنوان واقعیت بپذیرد. دقیقاً به‌ همین خاطر است که سال‌ها، هم به‌ عنوان یک پزشک و هم یک مشاور، نه‌ تنها از تبلیغات یا درخواست از بیماران یا مراجعین اجتناب می‌کردم، بلکه حتی کسی را برای ارزیابی انرژیایی نمی‌پذیرفتم، مگر اینکه توسط یکی از مراجعینم که شخصاً می‌شناختش ارجاع داده می‌شد. اگر مراجعه‌کننده‌ی من احساس می‌کرد که از کار انرژیایی من بهره برده، خیلی خوب بود. آن‌ها آزاد بودند درمورد عنوان و اثر کار من هرچه می‌خواهند بگویند...»

فهرست مطالب کتاب

بخشی از نظرات و تجربیات بزرگان درمورد این کتاب
مقدمه‌ی مترجم
مقدمه‌ی نویسندگان
جین
جین و‌ تری
در خانه‌ی من
در طول مسیر
ژئومانسی
جین: یک ارزیابی انرژیایی
مکس و من
گروه کر
اولین ارزیابی مجدد جین
ایده‌های داگ
وقایع‌نگاری انگشت شست - بخش 1
حل ناشناخته‌ها
دومین ارزیابی مجدد جین
وقایع‌نگاری انگشت شست - بخش 2
مکس صحبت می‌کند
پایان وقایع‌نگاری انگشت شست
نوبت من فرا رسید
جین: یک پی‌نوشت
بخش آخر: تکامل روش همه‌جانبه (AIM)
بخش آخر: به‌روز بودن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سانکچری: مسیری به سوی آگاهی
نویسنده،
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-622-97813-5-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سانکچری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سانکچری

برای دریافت کتاب سانکچری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.