معرفی و دانلود کتاب سایه‌ای بر بالین

عکس جلد کتاب سایه‌ای بر بالین
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌ای بر بالین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سایه‌ای بر بالین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سایه‌ای بر بالین

مهرنوش صفایی در کتاب سایه‌ای بر بالین، داستان زن جوان بیوه‌ای را روایت می‌کند که درگیر رابطه‌ی عاشقانه‌ی اشتباهی می‌شود که تمام زندگی او را تحت تأثیر آن قرار می‌دهد. او با وجود اینکه روانشناسی حاذقی است، بر اثر این اتفاق به افسردگی مبتلا می‌شود.

موضوع اصلی این داستان، حول محور همسر دوم بودن می‌چرخد و این موضوع از دیدگاه روان‌شناسی، مذهبی و فلسفی به بحث گذاشته شده است. سایه‌ای بر بالین روایت‌گر داستان زندگی تمام زنان و دخترانی است که به دنبال ثروت و رفاه مالی، به اشتباه وارد زندگی مردان متأهل می‌شوند.

در بخشی از متن کتاب سایه‌ای بر بالین می‌خوانیم:

براى صادق تبدیل شده بودم به یک هم‌خوابه... هم‌خوابه‌اى که حق حرف زدن... اظهارنظر کردن... تفکر کردن... تفسیر کردن و حتى گفتن و شنیدن نداشت... گاهى رفتار صادق با من چنان زننده بود که احساس مى‌کردم حتى از یک زن خیابانى هم برایش کم‌ارزش‌تر و بى‌بهاترم... صادق دیگر عملاً برایم ارزشى قائل نبود... تبدیل شده بودم به عروسک بى‌مغزى که حتى اجازه اعتراض کردن هم نداشت... تأسف‌برانگیز بود اما من با آنکه مى‌فهمیدم و عمیقاً رنج مى‌بردم، حاضر به پاک کردن و حذف کردن صادق از زندگى‌ام نبودم. من مثل یک آدم مسخ شده، چنان مسحور و جادوى صادق شده بودم که تحمل هر آنچه به سرم مى‌آمد در توانم بود اما رفتن و نبودن صادق از حد تحملم فراتر بود... علاقه و شیفتگى‌ام نسبت به صادق مرا عاجز کرده بود و دست و پاى عزت نفس و اراده‌ام را بسته بود... من سعى مى‌کردم خوددار باشم اما فهمیدن حد دلبستگى من به صادق نیاز به هوش و ذکاوت بالایى نداشت... هر چه دایره آزار صادق گسترده‌تر مى‌شد و محیط محبت و توجهش به من کمتر، قطر گذشت من بیشتر مى‌شد و وسعت تحملم فراتر.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سایه‌ای بر بالین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات342
زبانفارسی
شابک978-600-5219-60-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سایه‌ای بر بالین

Maryam Ch
۱۳۹۸/۱۰/۲
خیلی کتاب معمولی بود. توصیف‌های نه چندان قوی باعث میشد نتونی تو فضای واقعی داستان قرار بگیری و انگار داستان در عین حال که خیلی سریع و بدون طی کردن منطقی نقاط عطفش جلو میرفت زیادی به جزییات بیهوده میپرداخت و خیلی سریع از شرح جزییات ضروری رد میشد و از اون‌ها غافل بود. در نهایت هم پایان غیر منتظره و ضعیفی داشت.! اگه این کتاب به جای ۳۲۴ صفحه، در ۱۰۰ صفحه نوشته میشد ارزش وقت صرف کردن میداشت.
مرتضوی زاده
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
کتاب خوبی نبود اصلا و ابدا ارزش خریدن نداره خیلییییی معمولی و با پایان باز 😞😒
Mina Borumand
۱۴۰۱/۷/۱۴
هر چند که آخرش باید کمی بیشتر می‌بود ولی در کل خوب بود
نسیم آریان
۱۳۹۹/۱/۱۸
سپاس بسیار تاثیر گذار و عالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب سایه‌ای بر بالین

برای دریافت کتاب سایه‌ای بر بالین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.