معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات

کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات، دومین جلد از مجموعه‌ای با همین عنوان است که توسط فرشید نادری نژاد به رشته‌ی تحریر درآمده. او در این کتاب، مبحث کتاب پیشین را ادامه داده و این‌بار به موضوع چگونگی برقراری ارتباط کلامی مؤثر پرداخته است. این کتاب، تمام نکاتی را که برای ایجاد یک مکالمه‌ی مفید، جذاب و صمیمی لازم است بدانید، مطرح می‌کند و با ارائه‌ی ترفندهایی اجرایی، ارتقای مهارت‌های گفتاری شما را رقم خواهد زد.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات

مهارت‌های گفتاری خوب، نقش مهمی را در برقراری ارتباط عمیق و تأثیرگذار ایفا می‌کنند. حتماً تا حالا اتفاق افتاده کسی را بابت این‌که قادر است موضوعات جذابی را مطرح کرده یا از به بن‌بست رسیدن بحث جلوگیری کند، تحسین کنید. اما خبر خوب این است که از این پس دیگر لازم نیست تنها نظاره‌گر موفقیت این دسته از افراد باشید. چراکه فرشید نادری‌نژاد با تألیف کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات، نکته‌های مفیدی را مطرح می‌کند که می‌توانید برای شروع و ادامه دادن یک مکالمه‌ی مفید و پرمحتوا از آن‌ها استفاده کنید.

این کتاب که دومین جلد از مجموعه‌ای با همین نام است، به بیان چالش‌هایی می‌پردازد که عمده‌ی افراد در حین گفت‌وگو با آن‌ها مواجه می‌شوند. اگر این تجربه را داشته‌اید که از جایی به بعد دنبال موضوعی برای صحبت باشید و ندانید چه باید بگویید، کتاب پیش رو بهترین انتخاب برای شماست.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات، با چگونگی آغاز مکالمه و صحبت درباره‌ی بهترین مباحثی که می‌توان بعد از سلام و احوال‌پرسی درباره‌ی آن‌ها سخن گفت، آغاز می‌شود. پس از آن فرشید نادری‌نژاد، نویسنده‌ی کتاب، به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه می‌توان تصویری خوب و برازنده از شخصیت خود به دیگران ارائه کرد. در ادامه هم به مباحثی نظیر برقراری ارتباط و آشنایی با افراد دلخواه، حضور تأثیرگذار در جمع‌های شلوغ، برنده‌ی مکالمه بودن، نحوه‌ی طرح سؤالات رایج به شیوه‌ای مؤثر، ذکر نکاتی پیرامون معرفی افراد به یکدیگر و راهکارهایی برای ادامه‌ی بحثی که به بن‌بست رسیده، می‌پردازد.

مطالعه‌ی کتاب پیش رو، تضمینی است برای این‌که دیگر به مشکل «بعد از این چه باید بگویم؟»، برخورد نکنید. این کتاب را انتشارات ایماد اولین‌بار در سال 1402 منتشر کرد.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن‌ها را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون شما کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

اگر ذهن شما هم با چالش چگونه ادامه دادن مکالمات ذهن درگیر است و به‌دنبال راهی برای برقراری ارتباط کلامی تأثیرگذار هستید، مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

با فرشید نادری‌نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک دارد و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از توانایی‌های او می‌توان به مهارت فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین زمینه و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژاد به‌شمار می‌روند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی او در خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد.

کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات می‌خوانیم

همانطور که اولین نگاه، باید برای چشمان طرف مقابل لذت‌بخش باشد، اولین کلمات شما نیز باید برای گوش افراد لذت باشد. زبان شما پا دری (چیزی که جلوی در می‌اندازند) هست که بر روی آن یا نوشته "خوش آمدید" و یا نوشته "دور شوید".

برای اینکه طرف مقابل‌تان احساس خوشایندی داشته باشد، باید در صحبت‌های کوچک متخصص شوید.

صحبت‌های کوتاه! می‌توانید صدای ارتعاش را بشنوید؟ این دو کلمه کوچک، می‌توانند باعث ورود چوبی ضخیم به درون قلب افرادی شود که اغلب از چیزی نمی‌ترسند. آن‌ها را به مهمانی‌ای دعوت کنید که در آن هیچکس را نمی‌شناسند و می‌بینید که این کار چقدر آن‌ها را ناراحت می‌کند.

اگر این برای شما آشناست، کمی آرام‌تان کنم و بگویم که هر چقدر شخصی باهوش‌تر باشد، از صحبت‌های کوتاه بیشتر بدش می‌آید.

وقتی که به 500 شرکت برتر مشاوره می‌دادم، مات و مبهوت مانده بودم. مدیران با جایگاه‌های بالا، کاملا با صحبت‌های طولانی و مهم با افراد هیئت مدیره و سهامداران راحت بودند ولی از سمت دیگر اعتراف می‌کردند که در زمانی که طرف مقابل‌شان فردی بزرگ نبود، حس بچه‌های کوچک را داشتند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه بدانید که بعد از "سلام" دادن باید چه بگویید
چگونه صحبتی کوتاه و بی‌اهمیت را به خوبی آغاز کنیم
چگونه طوری به نظر برسید که انگار شخصیتی عالی دارید (اصلا مهم نیست که چه می‌گویید)
چگونه کاری کنید که افراد بخواهند صحبتی را با شما آغاز کنند
چگونه با افرادی که میخواهید آشنا شوید
چگونه به شکلی تاثیرگذار وارد جمعی شلوغ شویم
چگونه کاری کنید که گفتن" تو اهل کجا هستی؟" جذاب به نظر برسد؟
چگونه هر زمان که از شما پرسیدند "شغلت چیه؟" برنده باشید
چگونه به بهترین شکل افراد را به یکدیگر معرفی کنیم
چگونه یک بحث مرده را نجات دهیم
چگونه افراد را با انتخاب موضوعتان هیجان زده کنید
چگونه هیچوقت به مشکل " بعد از این چی بگم؟" بر نخورید
چگونه کاری کنید که آنها با خوشحالی حرف بزنند (تا اگر میخواهید بتوانید به آرامی فرار کنید)
چگونه شخصی مثبت به نظر برسیم
چگونه همیشه چیزی جذاب برای گفتن داشته باشید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-622-7977-12-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 2: آغاز گفتگو در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.