معرفی و دانلود کتاب سربازان تاریکی

عکس جلد کتاب سربازان تاریکی
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سربازان تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سربازان تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سربازان تاریکی

محمدرضا نظافتی در کتاب سربازان تاریکی داستان چند جوان را روایت می‌کند که در گیرودار زندگی درگیر مسائلی می‌شوند که خودشان مسبب آن هستند و در پایان نتایج کارهای خود را می‌بینند. کتاب سربازان تاریکی فیلم‌نامه‌ای شیوا در ژانر درام و طنز است و مخاطب را با خود همراه می‌سازد.

در بخشی از کتاب سربازان تاریکی می‌خوانیم

سامان- آبتین – کاوه – وحید داخل اتاق نشسته‌اند. سامان: بچه‌ها حواستون و جمع کنید ببینیم چی کار می‌کنیم‌ها ما امشب و فردا تا قبل از ظهر باید کل کشتی رو شناسایی کنیم. آبتین تو برو آمار سالن سینما- کنسرت و استخر و دربیار- کتابخونه هم با تو – کاوه و وحید هم برن روی عرشه یه سر و گوشی آب بدن ببیند چه خبره وقتی خوب آمار و درآوردیم می‌ریم سر وقت مسافرا و خیلی نامحسوس بدون اینکه بفهمند اتاق‌هاشون و خالی می‌کنیم – هر چی وسایل قیمتی دارن – ساعت، طلا و جواهر و همه رو کف می‌ریم اونایی هم که توی سالن کنسرت و جاهای دیگه هستند جیبشون و می‌زنیم - حواستون به دوربین‌ها باشه هر جا توی دید بودید نمی‌خواد برید. آبتین: به نظرت چیزی گیرمون میاد وحید: پسر خوب کشتیِ کروز هست‌ها- همونی که جک و رُز باهاش سفر کردن - هر چی آدم مایه داره اومده برای تفریح – اون وقت می‌خوای جیبشون پر پول نباشه؟ کاوه: تازه اگه چیزی هم گیرمون نیاد مهم نیست چون اومدیم برای تفریح... سامان: نه خیر کی می‌گه ما برای تفریح اومدیم- ما اومدیم توی یک کشتی تفریحی تا در پوشش چند تا توریست کل کشتی رو خالی کنیم پس باید یه چیزی گیرمون بیاد... فهمیدید؟؟

در همین حین صدای مخوفی به گوش می‌رسد و کشتی به شکل ناپایدار به سمت چپ و راست تکان می‌خورد. سامان و دوستانش برای لحظه‌ای با تعجب به همدیگر نگاه می‌کنند. کاوه: چیزی نیست احتمالاً مال جذر و مد باشه. دوباره صدای مخوف دیگری به گوش می‌رسد گویا ضربه‌ای به کشتی واردشده است بعد از چند ثانیه ناگهان از داخل راهرو صدایی به گوش می‌رسد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سربازان تاریکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آقائی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات163
زبانفارسی
شابک978-622-7624-96-0
موضوع کتابفیلمنامه، کتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سربازان تاریکی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سربازان تاریکی

برای دریافت کتاب سربازان تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.