معرفی و دانلود کتاب سررسید محتوا 1401

عکس جلد کتاب سررسید محتوا 1401
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سررسید محتوا 1401 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سررسید محتوا 1401 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سررسید محتوا 1401

بازاریابی محتوایی یکی از روش‌های کارآمد و به‌روز در عرصه‌ی رونق کسب و کار است؛ اما در پیش گرفتن این روش و موفقیت در آن نیازمند برنامه‌ریزی است. کتاب سررسید محتوا 1401 اثر محمد امین و محسن عقبایی، همان چیزی است که شما برای رسیدن به این هدف، به آن نیاز دارید.

درباره‌ی کتاب سررسید محتوا 1401

اگر شما نیز صاحب یا مدیر کسب و کاری هستید، قطعا اهمیت بازاریابی محتوایی را برای تبلیغ کار خود درک می‌کنید. این روش اگرچه بسیار کاربردی و نتیجه‌بخش است، به راحتی حاصل نمی‌شود؛ بلکه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی است.

کتاب سررسید محتوا 1401 به بهترین شکل، شما را در برنامه‌ریزی و رسیدن به هدف خود در کسب و کار یاری می‌کند. این اثر که از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است، تمام جزئیات برنامه‌ریزی برای کسب و کار را در خود جمع آورده و مانند مشاوری حرفه‌ای، آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر شما نیز در حوزه‌ی کسب و کار مشغول به فعالیت هستید، کتاب سررسید محتوا 1401 را به هیچ وجه از دست ندهید؛ چون این اثر راهی آسان و عملی برای برنامه‌ریزی و رسیدن به اهداف است.

کتاب سررسید محتوا 1401 مناسب چه کسانی است؟

تمام کسانی که در حوزه‌ی کسب و کار اشتغال دارند و برنامه‌ریزی برای بازاریابی محتوایی را جدی می‌گیرند، این کتاب را جذاب خواهند یافت.

در بخشی از کتاب سررسید محتوا 1401 می‌خوانیم

برای موفقیت در بازاریابی محتوایی لازم است قبل از هر اقدامی اهداف‌تان را مشخص کنید. اگر اهدافی که انتخاب می‌کنید پنج ویژگی زیر را داشته باشند، برنامه‌ریزی برای دستیابی به آ‌ن‌ها ممکن‌تر می شود؛

1- وضوح: هدف شما باید مشخص و شفاف باشد. به شکلی که بتوانید آن را در یک جمله بیان کنید و برای افراد دیگر به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرح دهید. به عنوان مثال هدف شما از تولید محتوا می تواند افزایش فروش یا عضوگیری برای باشگاه مشتریان و یا افزایش بازدیدهای سایت‌تان باشد.

2۔ قابلیت اندازه‌گیری: اگر هدف قابل اندازه‌گیری و سنجش نباشد، نمی‌توانید میزان پیشرفت یا ناکامی را به درستی درک کنید. اگر می‌خواهید به کمک محتوا فروش محصول را بالا ببرید، باید شاخص‌های اندازه‌گیری را مشخص کنید.

3- واقع‌بینانه: هرگز نباید هدفتان را فراتر از ظرفیت‌هایی که دارید تعیین کنید ۔ در انتخاب هدف واقع‌بین باشید تا برای دستیابی به آن موفق شوید. سعی کنید با توجه به منابع مالی زمان و تجربه‌ای که دارید هدف خود را تعیین کنید. بلندپروازی یک ویژگی بسیار انگیزه‌بخش است اما برای موفق شدن نباید فقط بلندپرواز باشید؛ باید به واقعیت‌ها هم توجه کنید.

‎-4‏ هماهنگی با سایر اهداف: هدف شما نباید یک جزیره مستقل در دنیای ذهنی و کاری شما باشد ۔ برنامه‌ای زودتر به نتیجه می‌رسد که توسط سایر برنامه‌ها و اهداف پشتیبانی و حمایت شود. از این رو بهتر است اهداف خود را با یکدیگر هماهنگ و منسجم کنید. در بازاریابی محتوایی همواره باید اهدافی را برای خود تعریف کنید که با دیگر فعالیت‌های کسب وکارتان مانند تولید، تبلیغات و پشتیبانی از مشتریان همگام و هم‌جهت باشند.

‎-5‏ زمان‌مند: هدف شما باید در یک برنامه زمانی منطقی بگنجد و بتوان در بازه‌های زمانی بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت آن را عملیاتی کرد. باید بتوانید برای هدف‌تان نقطه آغاز و پایان مشخصی تعیین کنید. هدفی که در یک برنامه زمانی نگنجد، هرگز امکان عملیاتی شدن پیدا نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اهداف خود را تعیین کنید
گام‌های کلیدی
استراتژی محتوا
مخاطب؛ شاه‌کلید بازاریابی محتوایی
شناخت مخاطب
انواع محتوا
سوژه‌های رایج
توزیع محتوا
انتشار گسترده محتوا
محتوا در قیف فروش
ماتریس محتوا
اینفلوئنسر مارکتینگ
ارزیابی محتوا
چرا باید از سررسید محتوا استفاده کنیم؟
این سررسید چه کمکی به شما می‌کند؟
سررسید را برای خودتان اختصاصی‌سازی کنید
راهنمای استفاده از سررسید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سررسید محتوا 1401
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات تاچارا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-622-99714-7-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سررسید محتوا 1401

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سررسید محتوا 1401

برای دریافت کتاب سررسید محتوا 1401 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.