معرفی و دانلود کتاب سفر سرمایه گذاری: راهنمای کاربردی سرمایه گذاری در بورس ایران

عکس جلد کتاب سفر سرمایه گذاری: راهنمای کاربردی سرمایه گذاری در بورس ایران
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر سرمایه گذاری: راهنمای کاربردی سرمایه گذاری در بورس ایران

کتاب سفر سرمایه گذاری، نوشته‌ی روح‌الله گنجی و مهدی رضایی، راهنمایی جامع و کامل برای سرمایه‌گذاری در بورس ایران و روش‌های کسب درآمد از آن است. این کتاب با زبانی ساده و کوتاه از پایه‌ای‌ترین مطالب مورد بحث در بازارهای مالی و بورس شروع به توضیح می‌کند و سپس پله‌پله به سراغ مسائل مهم و اساسی‌تر برای سرمایه‌گذاری در بورس می‌رود.

درباره‌ی کتاب سفر سرمایه‌گذاری

سال‌هاست که بر همگان ثابت شده است ثروتمند شدن، آن‌قدر که پیش از این تصور می‌شد ارتباط مستقیمی با سخت کار کردن ندارد. در واقع این کار کردنِ هوشمندانه و سرمایه‌گذاری دقیق و به‌جاست که فرد را به ثبات مالی و ثروتمند شدن می‌رساند. این روزها، روش‌های مختلف و متعددی برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود؛ روش‌هایی مانند خرید فلزات گران‌بهایی مثل طلا، سرمایه‌گذاری در بانک، خرید ملک و یا سرمایه‌گذاری در بورس ایران. اما کدام‌یک از این روش‌ها بهتر است؟ کدام ریسک کمتری دارد و با کدام‌یک از این روش‌ها می‌توان به سود بیشتری رسید؟ برای انتخاب هرکدام از این روش‌ها چه مقدار سرمایه‌ی اولیه و دانش اقتصادی مورد نیاز است؟

روح‌الله گنجی و مهدی رضایی در کتاب سفر سرمایه‌گذاری به تمام این سؤالات پاسخ می‌دهند و با یک مقایسه‌ی کلی به معرفی بهترین روش می‌پردازند. این کتاب از مبانی پایه‌ای آغاز به توضیح می‌کند و سپس به‌تدریج وارد مباحث تخصصی‌تر می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب سفر سرمایه گذاری

نویسندگان در فصول اول کتاب شرح می‌دهند که اصلاً ثروت و سرمایه‌گذاری چیست و از چه‌چیزی به عنوان بازار مالی نام برده می‌شود. در فصل‌های بعدی، کم‌کم مباحث اساسی‌تر آغاز می‌شوند. روح‌الله گنجی و مهدی رضایی شرح می‌دهند که بورس چیست، انواع بورس کدام است و سرمایه‌گذاری در بورس چه مزیتی نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌گذاری دارد. آن‌ها می‌کوشند تا در خلال این کتاب به مخاطبان بیاموزند که چطور می‌توان در بورس ایران سرمایه‌گذاری کرد، از کجا باید فعالیت در بورس را آغاز کنیم، چه سهام‌هایی برای خرید مناسب‌اند، پیش‌نیاز لازم برای معاملات چیست و چه عواملی سبب موفقیت سرمایه‌گذار در بازار بورس می‌شوند.

از نکات مثبت کتاب سفر سرمایه‌گذاری متن روان و مطالب کاربردی و مفید آن است که با قوانین بورس و معاملات در ایران تدوین شده‌اند. این کتاب به همت انتشارات بورس به چاپ رسیده و روانه‌‌ی بازار شده است.

کتاب سفر سرمایه‌گذاری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سفر سرمایه‌گذاری برای تمامی افرادی که در بازارهای مالی فعالیت دارند یا افرادی که مایل به سرمایه‌گذاری و فعالیت در بورس هستند، اما نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند مناسب و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب سفر سرمایه گذاری: راهنمای کاربردی سرمایه گذاری در بورس ایران می‌خوانیم

داشتن پول و ثروت در مدت‌زمان طولانی نمی‌تواند ملاکی برای ارزش دادن به خود پول باشد، مشخص نمی‌کند که شما چه کسی هستید، بلکه تنها یک منبع است، آنچه مهم است، داشتن اعتمادبه‌نفس بالاست. پول صرفا یک عامل بیرونی است. زمانی که مردم نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنند، از شکست کمتر هراس دارند. امروزه میزان بها دادن به خود با خرج کردن پول سنجیده می‌شود؛ یعنی هر چه پول بیشتری برای خود خرج کنی، برای خود ارزش بیشتری قائل
هستی. بنابراین، کسانی که هویت و ارزش خود را بر پایه عوامل بیرونی قرار می‌دهند، خیلی زود خسته و درمانده می‌شوند. زمانی که شخص از مقایسه کردن و قضاوت درباره خود و دیگران دست برمی‌دارد، کمکم متوجه تغییرات شگرفی در زندگیاش می‌شود؛ چراکه زندگی را از دریچه چشمان خود میبیند و فرصت شناخت خویش را از خود نمی‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
مقدمه
پیش‌گفتار
ضرورت آموزش‌های مالی
ضرورت آموزش سرمایه‌گذاری بورس
فصل اول: روش‌های کسب درآمد و ثروت
فصل دوم: سرمایه‌گذاری
فصل سوم: شناخت جاده سفر: آشنایی با بازارهای مالی
فصل چهارم: شناخت مقصد سفر: آشنایی با بازار بورس
فصل پنجم: آغاز سفر سرمایه‌گذاری: فرآیند انجام معاملات در بورس
فصل ششم: معیار‌ها و شیوه‌های انتخاب سهام مناسب
فصل هفتم: اصول موفقیت در بازارهای مالی
فصل هشتم: راه‌های رسیدن به مقصد: استراتژی‌های سرمایه گذاری در بازار بورس
فصل نهم: عوامل موفقیت در سفر: اصول و قوانین طلایی سرمایه‌گذاری در بورس
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر سرمایه گذاری: راهنمای کاربردی سرمایه گذاری در بورس ایران
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بورس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات204
زبانفارسی
شابک978-622-6868-17-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر سرمایه گذاری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفر سرمایه گذاری

برای دریافت کتاب سفر سرمایه گذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.