معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: آب و هوا

عکس جلد کتاب سلام دنیا: آب و هوا
قیمت:
۱۱,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: آب و هوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: آب و هوا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: آب و هوا

برای کشف دنیای پیرامون و آشنایی با موضوعات جذاب و حیرت‌انگیز، همیشه به سفر نیاز نیست! کتاب سلام دنیا: آب و هوا، اثر جیل مک دونالد، یک سفر علمی تمام‌عیار را به خانه‌هایتان خواهد آورد. در این کتاب شاد و رنگارنگ، کودکان با موضوع آب و هوا آشنا خواهند شد و هر آن چیزی که لازم است درباره‌ی فصل‌های مختلف بدانند خواهند آموخت. همچنین کودکان با خواندن این کتاب آموزنده بیش از قبل به اهمیت پوشیدن لباس مناسب با آب و هوا پی خواهند برد.

درباره‌‌ی کتاب سلام دنیا: آب و هوا

کافی‌ست پنجره را باز کنید و نگاهی به بیرون بیندازید؛ آن‌وقت می‌توانید تصمیم بگیرید بهتر است برای هوای آن‌روز کلاه و لباس گرم آماده کنید، یا آن که ترتیب یک پیک‌نیک تابستانی جذاب را بدهید! آب و هوا بیش از چیزی که فکرش را کنیم بر زندگی همه‌ی ما اثر می‌گذارد و این‌ موضوعی‌ست که جیل مک دونالد (Jill McDonald) در کتاب ویژه‌ی خود یعنی سلام دنیا: آب و هوا (Hello, World! Weather) حسابی به آن پرداخته. او در این اثر جذاب و مصور به ما می‌گوید که چگونه با شناخت بهتر آب و هوا می‌توانیم زندگی بهتری داشته باشیم و لذت بیشتری از اتفاقات روزمره ببریم. از طرف دیگر، نویسنده در کتاب خود به ما یادآوری خواهد کرد که مراقبت از طبیعت هم به‌اندازه‌ی لذت بردن از آن مهم است.

بیشتر کودکان عاشق طبیعت هستند. بعضی‌ها آب و هوای آفتابی را دوست دارن و برخی دیگر روزها را می‌شمارند تا فصل زمستان و وقت ساختن آدم‌برفی فرا برسد! با کمک کتاب آب و هوا، علاقه‌ی کودکان به جهان اطراف ابعاد جدیدی پیدا خواهد کرد و زمینه‌ی آشنایی بیشتری با انواع آب و هواهای مختلف و ویژگی‌های هرکدام برای آن‌ها فراهم خواهد شد. این کار به کودکان کمک می‌کند تا در کنار بالا بردن درک خود از دنیای پیرامون، برای موقعیت‌های مختلف آمادگی بیشتری پیدا کنند و برای هرفصل لباس‌های مناسب‌تری انتخاب کنند. در نهایت، با کتاب آب و هوا، به خورشید سلام تازه‌ای خواهیم کرد و به زندگی باد و برف و باران سری خواهیم زد و علاوه‌ بر تمام این‌ها یاد خواهیم گرفت تا چطور با طبیعت دوست باشیم و به آن عشق بورزیم.

این کتاب اولین‌بار در سال 2016 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر کتاب علمی و آموزشی کودک و ترجمه‌ی خوب آناهیتا حضرتی کیاوندانی به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا!

«سلام دنیا!»، یک مجموعه‌ی غیرداستانی برای آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان است. این مجموعه با قلم جیل مک دونالد نگارش یافته و با تصویرگری‌های رنگی و زیبای او، جذابیت دوچندانی پیدا کرده است. با کمک مجموعه‌ی سلام دنیا، کودکان نگاه دوباره‌ای به جهان پیرامون خود خواهند داشت و لذت کشف مفاهیم علمی را خواهند چشید. این مجموعه به مفاهیم روزمره و کاربردی زیادی از جمله دریا، پرندگان، بدن انسان و سیاره‌ی زمین می‌پردازد و تاکنون چندین جلد از آن نیز به فارسی ترجمه‌ شده است که در بین آن‌ها می‌توان به «حشرات»، «آب و هوا» و «بچه‌های حیوانات» اشاره کرد.

در نکوداشت کتاب سلام دنیا: آب و هوا

  • قالب این کتاب که به‌صورت پرسش و پاسخ‌های ساده نوشته شده، اطلاعاتی کافی برای کودکان نوپا و کنجکاو فراهم می‌کند. (Kirkus Reviews)

کتاب سلام دنیا: آب و هوا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب جذاب و آموزنده را به گروه سنی بالای سه سال و کودکانی که عاشق کشف دنیای اطراف خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: آب و هوا می‌خوانیم

برف می‌بارد؟

ابر‌ها پر از قطره‌های آب هستند. زمستان که می‌آید و هوا سرد می‌شود، آب تبدیل می‌شود به بلورهای یخ‌ و‌ برف می‌بارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: آب و هوا
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-376-5
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: آب و هوا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: آب و هوا

برای دریافت کتاب سلام دنیا: آب و هوا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.