معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات

عکس جلد کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات

کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات راهنمایی ساده و مصور برای کودکانی است که می‌خواهند جهان طبیعت و حیوانات را بهتر بشناسند. جیل مک دونالد با نگارش و تصویرگری این کتاب سعی داشته منبعی برای شناخت حیوانات در اختیار کودکان خردسال قرار دهد. بچه‌هایی که هنوز وارد مدرسه نشده‌اند با کمک این اثر هم حیوانات و هم شکل و ظاهر بچه‌های آن‌ها را بیشتر و بهتر می‌شناسند.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات

شهرنشینی و زندگی در آپارتمان‌های بسته باعث شده کودکان و خردسالان امروزی از دنیای طبیعت و حیات‌ وحش کاملاً فاصله بگیرند. البته کودکانی که در روستاها یا برخی از شهرستان‌ها به دنیا آمده و بزرگ می‌شوند این فرصت را دارند که از نزدیک با طبیعت و حیوانات موجود رد آن ارتباط مستقیم داشته باشند. بااین‌حال، بسیاری از مؤلفان و نویسندگان حوزه‌ی ادبیات کودک در تلاش بوده‌اند تا با استفاده از کتاب، قصه و داستان، آن‌ دسته از کودکانی را که ارتباطی با طبیعت ندارند یا ارتباطشان بسیار محدود است، با موجودات طبیعی و انواع و اقسام حیوانات اهلی و وحشی آشنا کنند. کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات (Hello World: Baby animals) یک مورد از چنین آثاری است که توانسته با بهره‌گیری از تصاویر متعدد، مخاطبان خردسال را به خود جذب کند و دانسته‌های فراوانی را در مورد حیوانات و بچه‌های آن‌ها به خوانندگان بیاموزد. جیل مک دونالد (Jill McDonald) نگارش این اثر را به عهده داشته است.

کودکان با خواندن این کتاب یا شنیدن جملات آن از زبان والدین و مربیان خود، همچنین با دقت کردن به تصاویر حیوانات و بچه‌های آن‌ها، نکته‌های مهمی را درباره‌ی حیات وحش می‌آموزند. به‌طور مثال یاد می‌گیرند زرافه‌ها، شیرها یا سمورهایی که هنوز رشد نکرده‌اند، چه ظاهری داشته و چه‌قدر به پدر و مادرهای بالغ خود شباهت دارند. از آن‌جایی که مخاطبان این اثر خودشان سال‌های کودکی را می‌گذرانند، آشنایی با بچه‌های حیوانات مختلف، برای ایشان بسیار جالب و آموزنده خواهد بود.

کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات یکی از مجلدهای مجموعه کتاب‌هایی است که جیل مک دونالد برای گسترش شناخت بچه‌ها از دنیا و محیط پیرامونشان نگاشته است. این اثر نیز مانند سایر کتاب‌های این مجموعه، با تصاویر و نقاشی‌های جالبی همراه شده که کودکان را مجذوب خود می‌کنند و موجب می‌شوند تا هر کدام از حیوانات را بهتر بشناسند. مک‌دونالد علاوه‌بر نویسندگی این کتاب، تصویرگری آن را نیز به انجام رسانده است.

کودکان به کمک کتاب پیشِ رو یاد می‌گیرند که تمام حیوانات، مانند یکایک انسان‌ها، در قسمتی از زندگی خود کودک هستند و قبل از آن‌که وارد دوران بزرگسالی بشوند، ابتدا باید روزهای کودکی خود را پشت سر بگذارند. برگردان اثر حاضر را آناهیتا حضرتی کیاوندانی عهده‌دار شده و نشر پرتقال آن را روانه‌ی بازار کتاب‌های کودکان کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های سلام دنیا!

«سلام دنیا!» مجموعه‌ای است شامل کتاب‌هایی که برای کودکان خردسال نوشته شده‌اند و در هر کدام از مجلدهای آن به موضوعات علمی متنوعی پرداخته شده. منظومه‌ی شمسی، ساختار بدن، موجودات اقیانوس‌ها، پوشش گیاهی زمین، حیوانات و... تنها برخی از موضوعاتی هستند که در سری کتاب‌های سلام دنیا! با زبانی ساده برای کودکان شرح داده می‌شوند. البته جیل مک دونالد در نگارش این مجموعه، سعی داشته تا در کنار ارائه‌ی آموزش‌های علمی، نکات فراوانی را در مورد مسائل عمومی، مانند اردو رفتن، آب‌و‌هوا، ماشین‌ها، موسیقی، مدرسه رفتن و... به کودکان یاد بدهد.

سری کتاب‌های سلام دنیا! در نسخه‌ی اصلی خود، سی مجلد را دربرمی‌گیرد و به نظر می‌رسد یک مجموعه‌ی آموزشی غنی برای کودکانی باشد که می‌خواهند دنیای اطرافشان را بهتر بشناسند و آموز‌های کاربردی بسیاری را در رابطه با موقعیت‌های گوناگون بیاموزند. در ایران، چاپ و نشر این مجموعه را انتشارات پرتقال به عهده داشته. «بدن من»، «در مزرعه»، «آب و هوا» و «موسیقی» عنوان برخی از کتاب‌های این مجموعه محسوب می‌شوند.

کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات را به تمامی کودکان سه تا هشت سال پیشنهاد می‌کنیم. والدین و مربیان چنین کودکانی تهیه‌ی کتاب حاضر را فراموش نکنند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات می‌خوانیم

توله‌ی سمور آبی برای اینکه گرم و خشک بماند، روی شکم مامانش دراز می‌کشد و باهم روی آب شناور می‌مانند.
سمور‌ها خودشان را لای علف‌های دریایی می‌پیچند تا وقتی خوابشان برد، آب آن‌ها را نبرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-378-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات

برای دریافت کتاب سلام دنیا: بچه‌های حیوانات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.