معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی

عکس جلد کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی

کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی نوشته‌ی جیل مک‌ دونالد، با زبانی شیرین، دنیای رنگارنگ و زیبای جنگل‌های بارانی را برای کودکان نوپا به تصویر می‌کشد. این کتاب، با معرفی حیوانات مختلف جنگل، از حشرات تا خزندگان و پستانداران و بیان ویژگی‌های خاص هر کدام، جهان اطراف کودکان را گسترده‌تر کرده و به شناخت عمیق آن‌ها از دنیای پیرامونشان کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی

جیل مک دونالد (Jill McDonald) در کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی (Hello, World! Rainforest Animals) اثری آموزنده، رنگارنگ و سراسر زیبایی را خلق کرده است که با زبانی کودکانه به معرفی جنگل‌های بارانی، شرایط حاکم بر آن و حیوانات موجود در جنگل می‌پردازد. این کتاب، یکی از آثار مجموعه‌ی سلام دنیاست که علم، فرهنگ و جهان هستی را با خلاقیتی جذاب و مثال‌زدنی به کودکان نوپا معرفی می‌کند. جیل مک دونالد در کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی، با زبانی بسیار صمیمانه و مناسبِ کودکان، ویژگی‌های مختص هر کدام از حیواناتی را که در جنگل‌های بارانی زندگی می‌کنند، توصیف می‌کند. اما این فقط زبان صمیمی نیست که کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگل را از سایر آثار مشابه آن متمایز می‌کند. اثر حاضر به شکل تعاملی طراحی شده است و در هر صفحه از آن، سوالات و نکاتی برای کودکان، مربیان، والدین یا هر کسی که کتاب را برای کودک می‌خواند در نظر گرفته شده است تا بتواند مخاطبان کوچک خود را با کتاب همراه و در فرآیند یادگیری کاملا درگیر کند.

معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی

تصاویر کتاب که در واقع طراحی‌های بی‌نظیر جیل مک دونالد هستند، سرشار از رنگ‌های شاد و زنده‌اند و حس بسیار خوبی را به کودکان و خوانندگان دیگر کتاب منتقل می‌کنند. نکته جالب اینجاست، با وجود اینکه تصاویر موجود در کتاب واقعی و رئالیستی نیستند، جزئیات علمی زیادی در آن‌ها رعایت شده است که ارزش نقاشی‌ها را برای آموزش کودکان بسیار بیشتر کرده است. گیاهان با جزئیات زیاد تصویرگری شده‌اند و در انتخاب رنگ حیوانات، ویژگی‌های خاص هر کدام به‌خوبی مد نظر قرار گرفته است.

انتشارات پرتقال، یکی از بهترین ناشران کودک و نوجوان، کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی را به چاپ رسانده و آناهیتا حضرتی کیاوندانی، از مترجمان پرکار کتاب‌های کودکان، آن را با زبانی روان ترجمه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

مجموعه کتاب‌های سلام دنیا (Hello, World!) را جیل مک دونالد نوشته است. این نویسنده‌ی کانادایی کتاب‌های کودکان، تا به امروز مجموعه کتاب‌های متعددی را به چاپ رسانده است. مجموعه‌ی سلام دنیای او نخستین بار در 10 جلد و در سال 2015 چاپ شد؛ اما از آن روز تا کنون تعداد جلدهای مجموعه افزایش یافته است.

مجموعه‌ی سلام دنیا، سعی دارد جهان پیرامون را برای کودکان نوپا توصیف کند و به آموزش مفاهیم اساسی محیط پیرامون بپردازد. علاوه بر این، دنیای پرکشش و عجیبی را به کودکان نشان می‌دهد که در خانه‌ها و مهد‌کودک‌های خود به هیچ وجه نمی‌توانند آن را تجربه کنند. سفر به جنگل‌های بارانی، قطب، منظومه‌ی شمسی و دنیای عجیب دایناسورها نمونه‌ای از این تجربه‌های دست اول و جالب است. از جمله کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «بدن من»، «آب و هوا»، «حشرات حیاط خلوت»، «پرندگان»، «ایناسورها»، «سیب چگونه رشد می‌کند»، «موسیقی»، «حیوانات قطبی»، «هواپیماها و دیگر ماشین‌های پرنده» و... اشاره کرد که تقریبا همه‌ی آن‌ها به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند.

در ایران، مجموعه‌ی سلام دنیا، به دست آناهیتا حضرتی کیاوندانی ترجمه و توسط نشر پرتقال، ناشر خیلی متفاوت کتاب‌های کودک و نوجوان، با کیفیتی عالی چاپ شده است. انتشارات پرتقال سعی کرده است که پا به پای انتشارات جهانی، به چاپ جلدهای بیشتری از این مجموعه بپردازد. گفتنی‌ست که مجموعه‌ی سلام دنیا توسط چند ناشر دیگر در ایران با نام‌های «دنیا سلام» و «دنیای زیبای من» به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی سلام دنیا

  • برنده‌ی جایزه‌ی نقره‌ای جشنواره‌ی بین‌المللی براتیسلاوا در سال 2017
  • نشان افتخار انجمن نویسندگان و تصویرگران کتاب‌های کودکان و نوجوانان کانادا در سال 2018

کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی برای کودکان سه سال به بالا مناسب است. همین‌طور این کتاب می‌تواند والدین و مربیان را جهت آموزش کودکان یاری کند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی می‌خوانیم

بیا از یکی از درخت‌های بلند جنگل بارانی بالا برویم.
قوووور!
این صدا از کجا می‌آید؟
صدای قورباغه‌درختی چشم‌قرمز است.

* قورباغه‌ها تخم می‌گذارند و نوزاد قورباغه از آن بیرون می‌آید. نوزادها بزرگ و تبدیل به بچه‌قورباغه می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-435-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی

مصطفی نجفی
۱۴۰۳/۱/۹
بنظرم خیلی خوب و زیبا بود استفاده کردم مخصوصا پسرم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی

برای دریافت کتاب سلام دنیا: حیوانات جنگلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.