معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها

عکس جلد کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها

آیا کودک شما به آشنایی با حیوانات علاقه‌مند است؟ از کتاب‌های موجود در این زمینه می‌توان به کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها از مجموعه‌ی جذاب و مصور «سلام دنیا» اشاره کرد. جیل مک‌‌دونالد در این مجلد به سراغ خزندگان رفته و همراه با تصاویر شاد و رنگارنگ، راهنمای خواندنی و سرگرم‌کننده‌ای را با زبان ساده برای کودکان آماده کرده است.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها

کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها (Hello, World! Reptiles) همان‌طور که از نامش پیداست، به بررسی نحوه‌ی زیست خزندگان می‌پردازد. جیل مک‌ دونالد (Jill McDonald) در این کتاب با بیانی ساده و کودکانه حقایق جذابی را در مورد خزندگان در اختیار مخاطب خردسال خود قرار داده است. کودک در این کتاب با انواع مارها و مارمولک‌ها، کروکودیل‌ها و تفاوتشان با تمساح‌ها، لاک‌پشت‌ها، ایگواناها و آفتاب‌پرست‌ها آشنا می‌شود. جیل همچنین محل زندگی، اسامی خاص و تخم‌گذار بودن یا بچه‌دار شدن برخی خزندگان را نیز بررسی کرده و با کلمات هشدارآمیز ساده به کودک آموزش می‌دهد که بعضی از خزندگان خطرناک هستند و در نزدیکی‌شان باید مراقب بود. بعد از خواندن این کتاب، فرزند خردسال شما اطلاعات نسبتاً خوبی راجع به انواع خزندگان و شکل ظاهری‌شان خواهد داشت.

جیل مک‌ دونالد نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودکان از جوانی به نقاشی کردن علاقه‌ی زیادی داشته. وی از دانشکده‌ی طراحی رود آیلند فارغ‌التحصیل شده است و علاوه بر نقاشی، به آموزش مفاهیم علمی و غیرداستانی به کودکان نیز علاقه‌مند است. در راستای نیل به این هدف، جیل کتاب‌های زیادی را در اختیار کودکان قرار داده که از معروف‌ترینشان می‌توان به مجموعه‌ی مصور «سلام دنیا» اشاره کرد. کتاب‌های این مجموعه با بیانی شیوا و روان و جملات کوتاه، به یادگیری کودکان کمک فراوانی می‌کنند.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

مجموعه‌ی مصور «سلام دنیا» (!Hello, World) با زبانی ساده و کودکانه به بررسی مفاهیم غیرداستانی مانند سیاره‌ی زمین، باغبانی، آب‌وهوا، سفر به ماه، حیوانات قطبی و... می‌پردازد. این مجموعه همراه با تصاویر رنگی و بسیار جذاب، یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم‌کننده می‌کند. هر صفحه از کتاب‌های مجموعه‌ی سلام دنیا نکات مفیدی را به صورت مختصر برای تعامل با فرزند شما ارائه می‌دهد. جملات کلیدی اما کوتاه این کتاب‌ها باعث جلوگیری از خسته شدن کودک شده و او را برای ادامه دادن مشتاق‌تر می‌کنند. ارتباط گرفتن با این مجموعه، راهی عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است، جایی که حافظه و ذهن آماده‌ی کودک باعث می‌شود یادگیری هرگز متوقف نشود.

کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها را آناهیتا حضرتی کیاوندانی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات پرتقال آن را در اختیار مخاطبین خردسال قرار داده است.

کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها مناسب چه کسانی است؟

کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها برای آموزش کودکان بالای 3 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها می‌خوانیم

مامبای سیاه یکی از سریع‌ترین مارهای دنیا است.
می‌توانی نیش‌های تیزش را نشان دهی؟
مراقب باش!

رنگ مامباهای سیاه واقعاً سیاه نیست،
اما سقف دهانشان این‌رنگی است
و برای همین اسمشان را مامبای سیاه گذاشته‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: خزنده‌ها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-432-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها

برای دریافت کتاب سلام دنیا: خزنده‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.