معرفی و دانلود کتاب صبر کن و امیدوار باش

عکس جلد کتاب صبر کن و امیدوار باش
قیمت:
۳۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبر کن و امیدوار باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبر کن و امیدوار باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبر کن و امیدوار باش

پایان شب سیه سپید است... در کتاب صبر کن و امیدوار باش مخاطب جملات برگزیده‌ی کوتاهی خواهید بود که توسط شبنم صیرفی گردآوری و ترجمه شده‌اند. تمام این جملات، چنان‌که از عنوان کتاب پیداست، در باب دو مضمون صبر و امیدند.

درباره کتاب صبر کن و امیدوار باش

اگر روزها درگیر دیو ملال و شب‌ها اسیر چنگال بی‌رحم یأس‌اید؛ اگر از همه‌چیز، مطلقاً همه‌چیز، امید بُریده‌اید؛ اگر از کار خود اخراج شده‌اید؛ اگر در وصال به معشوق خود ناکام مانده‌اید؛ اگر در اتمام تحصیلات‌تان به مشکل برخورده‌اید؛ اگر از زمین و زمان گلایه دارید؛ اگر گرمایی در قلب خود احساس نمی‌کنید؛ اگر علی‌رغم ساعت‌ها کار سخت در روز، هنوز به دشواری امورات خود را می‌گذرانید؛ اگر با همسر خود نمی‌سازید؛ از فرزندان‌تان دلخورید؛ از اعضای خانواده‌تان دورید؛ اگر تیم محبوبتان مدت‌هاست رنگ پیروزی را به خود ندیده! اگر گوشه‌ی کتاب مورد علاقه‌تان پاره شده! اگر همیشه‌ی خدا چای‌تان سرد می‌شود و غذایتان می‌سوزد... اگر... اگر... اگر... اگر هر یک از بی‌شمار اگرهای ممکن لبخند از لبتان ربوده، هر چه می‌خواهید بکنید، اما نومید نشوید. زیرا تنها در آن صورت است که به راستی شکست خورده‌اید...

در کتاب صبر کن و امیدوار باش به جملات کوتاه و زیبایی برخواهید خورد که شما را به امیدواری، حتی در دل تاریک‌ترین شب‌های زندگی، دعوت می‌کنند؛ جملاتی از زبان اشخاص گوناگون: برخی حکیم؛ برخی فیلسوف؛ برخی نویسنده؛ برخی هنرمند؛ برخی بازیگر؛ و البته، برخی نیز، آدم‌هایی بی‌نام‌ونشان.

خواندن کتاب صبر کن و امیدوار باش شاید حتی یک ساعت از وقت شما را هم نگیرد؛ اما شک نداشته باشید که اثرات سازنده‌ی آن تا مدت‌های مدید همراهتان باقی خواهد ماند.

جملات حاضر در کتاب صبر کن و امیدوار باش (Every cloud has a silver lining‬) توسط شبنم صیرفی گردآوری شده، و به قلم خود او نیز، ترجمه شده‌اند.

کتاب صبر کن و امیدوار باش مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آشنایی با جملات زیبا و تأثیرگذار، قطعاً از مطالعه‌ی کتاب صبر کن و امیدوار باش لذت بسیاری خواهند برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبر کن و امیدوار باش
مترجمشبنم صیرفی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-600-68951-6-1
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبر کن و امیدوار باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صبر کن و امیدوار باش

برای دریافت کتاب صبر کن و امیدوار باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.