معرفی و دانلود کتاب صدای بال برفی فرشتگان

عکس جلد کتاب صدای بال برفی فرشتگان
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صدای بال برفی فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صدای بال برفی فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صدای بال برفی فرشتگان

کتاب صدای بال برفی فرشتگان نوشته جبران خلیل جبران، حاوی جملات عارفانه قصاری است که به دو زبان فارسی و انگلیسی به رشته تحریر درآمده.

با جبران خلیل جبران بیشتر آشنا شویم:

جبران خلیل جبران (Gibran Khalil) نویسنده، شاعر و نقاش لبنانی - آمریکایی در سال 1883 در خانواده‌ای فقیر و مسیحی در شمال لبنان متولد شد. به دلیل فقر خانواده، جبران نتوانست به مدرسه برود، با این حال بعضی علوم دینی را نزد کشیش روستای محل زندگی‌شان آموخت. او هشت ساله بود که پدرش به دلیل پرداخت نکردن مالیات راهی زندان شد و خانواده آن‌ها آوارگی را تجربه کرد. سرانجام در سال 1895 مادر جبران تصمیم گرفت همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کند.

جبران 12 ساله بود که در آمریکا به مدرسه رفت. او برای ادامه تحصیلاتش در شال 1898 دوباره به لبنان برگشت. در سال 1902 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و به فرانسه برای ادامه تحصیلاتش رفت. جبران در حالی به آمریکا بازگشت که زبان‌های فرانسه و عربی را یاد گرفته بود و در سرودن شعر مهارت بسیاری داشت. او تا زمان مرگش یعنی تا سال 1931 در آن جا به کار و زندگی خود مشغول شد.

جبران خلیل جبران در دوران عمر خود 16 کتاب هم به زبان عربی و هم به زبان انگلیسی نوشت. برخی از این کتاب‌ها عبارتند از: دیوانه، مسیح، فرزند انسان، پیامبر، نامه‌ها، ماسه و کف، خدایا زمین، سرگردان، اشک و لبخند، عروسان دشت، ارواح سرکش، بال‌های شکسته و باغ پیامبر.

در بخشی از کتاب صدای بال برفی فرشتگان می‌خوانیم:

مردم با ترس و وحشت از طاعون حرف مى‌زنند، اما ویرانگرانى همچون اسکندر و ناپلئون را شورمندانه تقدیس مى‌کنند.
آن‌ها را هنگامِ خوردن دیدم و دانستم کیست‌اند.
هیچ آدمى به پایین‌تر از آن سقوط نمى‌کند که رویاهایش را با طلا و نقره تعبیر کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صدای بال برفی فرشتگان
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-600-5219-55-5
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب صدای بال برفی فرشتگان

برای دریافت کتاب صدای بال برفی فرشتگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.